امکان توسعه بازی‌های بیشتری از سری Silent Hill وجود دارد

در ۱۴۰۳/۰۷/۲۹ , 00:36:27
سازنده بازی Silent Hill 2 Remake

سازنده بازی Silent Hill 2 Remake، یعنی استودیو Bloober Team، پس از موفقیت چشمگیر این بازسازی از نظر تجاری و نقدهای مثبت، اعلام کرده که امکان توسعه بازی‌های بیشتری از سری Silent Hill وجود دارد. در مصاحبه‌ای با IGN، وجچ پیجکو، کارگردان و طراح بازی در استودیو Bloober Team، اشاره کرد که این استودیو از همکاری‌های بیشتر با شرکت Konami و توسعه بازسازی‌های جدید یا حتی یک نسخه جدید از این فرنچایز محبوب استقبال می‌کند. در ادامه با خبر سازنده بازی Silent Hill 2 Remake، همراه تیم اخبار بازی وبسایت دنیای بازی باشید.

پیجکو در پاسخ به این سوال که آیا استودیو Bloober Team آماده کار بر روی نسخه‌های دیگر Silent Hill است، گفت:« ما همیشه آماده هستیم. اگر فرصتی پیش بیاید که دوستش داشته باشیم، حتماً از آن استفاده خواهیم کرد.» او همچنین افزود:« مانند بازی Silent Hill 2، شما می‌توانید افسانه‌ها را بازسازی کنید. بنابراین من معتقدم که همه چیز ممکن است.»

این اولین بار نیست که استودیو Bloober Team نشان می‌دهد علاقه‌مند به ادامه کار بر روی سری Silent Hill است. پیش از انتشار نسخه بازسازی شده Silent Hill 2، پیوتر بابینو، مدیرعامل استودیو Bloober Team، گفته بود که همکاری آن‌ها با شرکت Konami به پایان نرسیده است. همچنین در مصاحبه‌ای سال گذشته با GamingBolt، تهیه‌کننده بازی Silent Hill 2 نیز اعلام کرد:« هرگز نگو هرگز.»

بازسازی Silent Hill 2 توانست در سه روز اول بیش از یک میلیون نسخه بفروشد و تحسین گسترده‌ای از سوی منتقدان دریافت کند. به نظر می‌رسد شرکت Konami از عملکرد این بازی راضی بوده و شاید همین موضوع باعث شود که یک پروژه دیگر از این سری با همکاری استودیو Bloober Team تأیید شود. در همین حال، استودیو Bloober Team به تازگی بازی Cronos: The New Dawn را معرفی کرده است؛ عنوانی در سبک ترس و بقا که قرار است سال آینده منتشر شود. با توجه به موفقیت‌های اخیر این استودیو، به نظر می‌رسد که آینده‌ای روشن برای آن‌ها و طرفداران بازی‌های ترسناک رقم بخورد.

این بود از خبر سازنده بازی Silent Hill 2 Remake. نظر شما همراهان همیشگی وبسایت دنیای بازی در مورد این خبر چست؟


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر