انتشار بازی Banjo-Tooie برای سرویس آنلاین نینتندو

در ۱۴۰۳/۰۷/۲۹ , 00:51:15
انتشار بازی Banjo-Tooie برای سرویس آنلاین نینتندو

به زودی شاهد انتشار بازی Banjo-Tooie برای سرویس آنلاین نینتندو خواهیم بود. بازی Banjo-Tooie که یکی از محبوب‌ترین عناوین پلتفرمر کنسول Nintendo 64 محسوب می‌شود، به زودی برای مشترکین Nintendo Switch Online + Expansion Pack در دسترس قرار خواهد گرفت. شرکت نینتندو به تازگی اعلام کرده که این بازی در تاریخ ۴ آبان(۲۵ اکتبر) به سرویس آنلاین خود اضافه می‌شود و تمامی مشترکین این بسته می‌توانند به این عنوان دسترسی داشته باشند. در ادامه با خبر انتشار بازی Banjo-Tooie برای سرویس آنلاین نینتندو، همراه تیم اخبار بازی وبسایت دنیای بازی باشید.

فهرست انتشار بازی Banjo-Tooie برای سرویس آنلاین نینتندو

بازی Banjo-Tooie، ساخته استودیو Rare، در زمان انتشار خود در سال ۲۰۰۰ با استقبال بسیاری مواجه شد و به عنوان یکی از بهترین بازی‌های Nintendo 64 شناخته شد. این عنوان به همراه Banjo-Kazooie، اولین نسخه از این سری، به دلیل گیم‌پلی منحصربه‌فرد، طراحی مراحل خلاقانه و شخصیت‌های جذاب، از طرفداران بسیاری برخوردار است. اضافه شدن بازی Banjo-Tooie به سرویس Nintendo Switch Online + Expansion Pack، به کاربران این سرویس این امکان را می‌دهد که تجربه‌ای نوستالژیک از این بازی را بر روی کنسول جدید نینتندو داشته باشند.

اگرچه این بازی پیش‌تر به لطف همکاری‌های بین Rare و مایکروسافت بر روی کنسول‌های ایکس‌باکس قابل بازی بود، اما حالا مخاطبان اصلی نینتندو و کسانی که این بازی را روی Nintendo 64 تجربه کرده‌اند، می‌توانند با استفاده از Nintendo Switch دوباره وارد دنیای بانجو و کازوئی شوند.

اضافه شدن بازی Banjo-Tooie به این سرویس به معنای تکمیل مجموعه این سری کلاسیک بر روی کنسول Nintendo Switch است. با حضور بازی Banjo-Kazooie در این سرویس، کاربران اکنون می‌توانند کل ماجراجویی‌های بانجو و کازوئی را بر روی کنسول نینتندو بازی کنند. این اتفاق به نوعی بازگشت به ریشه‌های این سری محبوب است که برای اولین بار روی پلتفرم نینتندو منتشر شد و حالا مخاطبان جدید و قدیمی می‌توانند از این آثار لذت ببرند.

با اضافه شدن بازی Banjo-Tooie، شرکت نینتندو نشان داده که همچنان در حال گسترش و تقویت سرویس بازی‌های کلاسیک Nintendo Switch Online + Expansion Pack است و طرفداران بازی‌های نوستالژیک می‌توانند منتظر بازی‌های بیشتری از این دست در آینده باشند.

این بود از خبر انتشار بازی Banjo-Tooie برای سرویس آنلاین نینتندو. نظر شما همراهان همیشگی وبسایت دنیای بازی در مورد این خبر چیست؟


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر