اخیرا جزئیاتی از بازی Clair Obscur: Expedition 33 مورد توجه قرار گرفته است

در ۱۴۰۳/۰۷/۲۹ , 01:05:58
جزئیاتی از بازی Clair Obscur: Expedition 33

بازی Clair Obscur: Expedition 33، یک عنوان فانتزی نقش‌آفرینی جدید از استودیو Sandfall Interactive است. این استودیو اخیراً با نمایش گیم‌پلی و نشان دادن جزئیاتی از بازی Clair Obscur: Expedition 33 و داستان‌گویی‌های جذاب مورد توجه قرار گرفته است. این بازی که از بازیگران معروفی مانند چارلی کاکس (Daredevil)، بن استار (Final Fantasy 16)، جنیفر انگلیش (Baldur’s Gate 3)، و حتی اندی سرکیس افسانه‌ای بهره می‌برد، به زودی در بهار ۲۰۲۵ برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس سری ایکس و اس و پی‌سی منتشر خواهد شد. در ادامه با خبر جزئیاتی از بازی Clair Obscur: Expedition 33، همراه تیم اخبار بازی وبسایت دنیای بازی باشید.

فهرست اطلاعاتی از بازی Clair Obscur: Expedition 33

با وجود تیم کوچک و روحیه مستقل این استودیو، بازی از لحاظ بصری و طراحی هنری بسیار خیره‌کننده به نظر می‌رسد. با این حال، زمانی که پیش‌فروش‌های بازی آغاز شد، برخی از بازیکنان از قیمت ۴۹.۹۹ دلاری آن در آمازون تعجب کردند. در پاسخ به این واکنش‌ها، استودیو Sandfall Interactive در توییتر تأیید کرد که قیمت درست است و تاکید کرد که بازی دارای بیش از ۳۰ ساعت محتوای داستانی اصلی است و محتوای جانبی نیز به عنوان بخش‌های اضافه برای علاقه‌مندان قرار دارد.

این استودیو افزود:« ما یک تیم کوچک با روحیه‌ای مستقل هستیم و در حال ساخت چیزی هستیم که به نظرمان واقعاً خاص است. ما یک استودیوی AAA نیستیم؛ این اولین بازی ماست و می‌خواهیم تا جایی که ممکن است افراد بیشتری دنیای ما را کشف کنند.»

بازی Clair Obscur: Expedition 33 با موتور Unreal Engine 5 توسعه یافته است و مبارزات آن به صورت نوبتی با مکانیک‌هایی مانند دفع حملات، هدف‌گیری نقاط ضعف و جاخالی دادن طراحی شده‌اند. داستان بازی حول محور یک گروه اعزامی به نام Expedition 33 می‌چرخد که به مأموریتی برای نابودی Paintress، که اثر بعدی او دنیا را به پایان خواهد رساند، می‌پردازند. این بازی با ترکیب داستان غنی، گیم‌پلی تاکتیکی و حضور بازیگران برجسته، توانسته انتظارات زیادی را در میان بازیکنان و طرفداران سبک نقش‌آفرینی ایجاد کند.

این بود از خبر جزئیاتی از بازی Clair Obscur: Expedition 33. نظر شما همراهان همیشگی وبسایت دنیای بازی در مورد این خبر چیست؟ 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر