از پروژه جدید استودیو رمدی در رویداد Xbox Partner Preview رونمایی شد

در ۱۴۰۳/۰۷/۳۰ , 18:50:52
پروژه جدید استودیو رمدی

بازی FBC: Firebreak، پروژه جدید استودیو رمدی که به عنوان اسپین‌آفی از سری بازی Control شناخته می‌شود، در رویداد Xbox Partner Preview رونمایی شد. این بازی در سال ۲۰۲۵ عرضه خواهد شد و برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس سری ایکس و اس و پی‌سی منتشر می‌شود. همچنین، در روز عرضه برای کاربران Game Pass در دسترس خواهد بود. جالب است بدانید که این عنوان برای پلی‌استیشن ۵ نیز منتشر می‌شود و مشترکین PlayStation Plus Extra و Premium نیز می‌توانند آن را در روز عرضه تجربه کنند. در ادامه با خبر پروژه جدید استودیو رمدی، همراه تیم اخبار بازی وبسایت دنیای بازی باشید.

فهرست پروژه جدید استودیو رمدی

در بیانیه‌ای که اخیراً توسط استودیو رمدی منتشر شده، این بازی به عنوان یک عنوان با قیمت متوسط توصیف شده است. یکی از ویژگی‌های کلیدی بازی که توسط تیم توسعه‌دهنده توضیح داده شده، Crisis Kits است. این کیت‌ها به عنوان یک نوع تجهیزات عمل می‌کنند و شامل سلاح‌های مختلف، نارنجک‌ها، ابزارهای پشتیبانی و قدرت‌های فوق‌العاده‌ای با عنوان paranatural augments هستند که توانایی‌های منحصر به فردی را به بازیکنان می‌دهند. Thomas Puha، مدیر ارتباطات استودیو رمدی، این توانایی‌ها را با Ultimates در بازی‌های دیگر مقایسه کرد و توضیح داد که اگر بازیکنان در استفاده از آن‌ها محتاط نباشند، ممکن است به ضرر خودشان تمام شود.

یکی از نکات مهم درباره بازی FBC: Firebreak این است که با وجود محتوای گسترده و امکانات شخصی‌سازی، این بازی به عنوان یک عنوان live service(بازی همراه با به‌روزرسانی مداوم) محسوب نمی‌شود. با این حال، توسعه‌دهندگان قول داده‌اند که پس از عرضه بازی، محتوای رایگان برای آن منتشر خواهد شد. با توجه به تجربه‌های موفق استودیو رمدی در خلق عناوینی مانند بازی Control و Alan Wake، بسیاری از طرفداران مشتاقانه منتظر جزئیات بیشتر و گیم‌پلی بازی هستند.

علاوه بر بازی FBC: Firebreak، استودیو رمدی در حال کار بر روی پروژه‌های دیگری نیز هست. از جمله این پروژه‌ها می‌توان به بازی Control 2 و بازسازی Max Payne 1 , 2 اشاره کرد. همچنین، دومین و آخرین بسته الحاقی برای بازی Alan Wake 2 با نام The Lake House در تاریخ ۲۲ اکتبر عرضه می‌شود.

این بود از خبر پروژه جدید استودیو رمدی. نظر شما همراهان همیشگی وبسایت دنیای بازی در مورد این خبر چیست؟


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر