بازی Mistfall Hunter در رویداد Xbox Partner Preview معرفی شد

در ۱۴۰۳/۰۷/۳۰ , 19:03:48
جزئیاتی از بازی Mistfall Hunter

جزئیاتی از بازی Mistfall Hunter در رویداد Xbox Partner Preview معرفی شد و توجه بسیاری را به خود جلب کرد. این بازی چندنفره اکشن RPG که توسط استودیو Bellring Games توسعه می‌یابد، قرار است در سال ۲۰۲۵ برای کنسول‌های ایکس‌باکس سری ایکس و اس و پی‌سی منتشر شود. در ادامه با خبر جزئیاتی از بازی Mistfall Hunter، همراه تیم اخبار بازی وبسایت دنیای بازی باشید.

فهرست جزئیاتی از بازی Mistfall Hunter

بازی Mistfall Hunter در ژانر PvPvE تعریف شده و دارای یک جهان تاریک با الهام از اساطیر نوردیک است. در این بازی، بازیکنان در نقش گروه‌های مختلفی قرار می‌گیرند و باید با همکاری تیمی یا رقابت با دیگر بازیکنان به جستجوی گنجینه‌ها و غارت‌های باارزش بپردازند. یکی از ویژگی‌های کلیدی بازی تمرکز بر استخراج منابع و گنجینه‌هاست که جنبه‌های استراتژیک و همکاری محور را به گیم‌پلی اضافه می‌کند. علاوه بر این، بازی Mistfall Hunter نه تنها به مبارزات تیمی اهمیت می‌دهد، بلکه بازیکنان می‌توانند در حالت PvP با یکدیگر به رقابت بپردازند. گیم‌پلی متنوع و طراحی محیط‌های فانتزی تاریک با الهام از نوردیک، این بازی را به یک تجربه منحصربه‌فرد در میان عناوین چندنفره تبدیل می‌کند.

استودیو Bellring Games همچنین اعلام کرده که یک بتای عمومی برای این بازی در نظر گرفته شده که برای کاربران پی‌سی در دسترس خواهد بود، اما هنوز تاریخی برای آن مشخص نشده است. تریلر معرفی بازی، برخی از ویژگی‌های گیم‌پلی و جهان تاریک و جذاب آن را به نمایش گذاشت و وعده‌های بزرگی برای بازیکنان علاقه‌مند به بازی‌های اکشن چندنفره داد. با توجه به ترکیب عناصر PvE و PvP و تمرکز بر استخراج منابع، بازی Mistfall Hunter می‌تواند به یکی از عناوین پرطرفدار در میان بازی‌های چندنفره تبدیل شود. جزئیات بیشتری در مورد این بازی در هفته‌ها و ماه‌های آینده منتشر خواهد شد.

این بود از خبر جزئیاتی از بازی Mistfall Hunter. نظر شما همراهان همیشگی وبسایت دنیای بازی در مورد این خبر چیست؟


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر