به‌روزرسانی رایگان به مناسبت یک‌ سالگی انتشار بازی Alan Wake 2

در ۱۴۰۳/۰۷/۳۰ , 19:28:17
به‌روزرسانی رایگان بازی Alan Wake 2

بازی Alan Wake 2 به مناسبت یک‌سالگی انتشار خود به‌زودی با یک بروزرسانی رایگان به بازیکنان هدایای ویژه‌ای اهدا می‌کند. Kyle Rowley، کارگردان این بازی، در توییتر اعلام کرد که به‌روزرسانی رایگان بازی Alan Wake 2 شامل اضافه شدن Assist Mode خواهد بود که به بازیکنانی که تمایل به تجربه‌ای با چالش کمتر دارند، امکاناتی مانند مهمات و باتری بی‌نهایت برای چراغ‌قوه را می‌دهد. همچنین، بازیکنان در این حالت نمی‌توانند بمیرند و دشمنان با یک شلیک از بین می‌روند. در ادامه با خبر به‌روزرسانی رایگان بازی Alan Wake 2، همراه تیم اخبار بازی وبسایت دنیای بازی باشید.

فهرست به‌روزرسانی رایگان بازی Alan Wake 2

علاوه بر این، این بروزرسانی بهبودهایی در ویژگی‌های کنترلر DualSense روی پلی‌استیشن ۵ به همراه دارد. این بهبودها شامل ارتقای بازخورد هپتیک، تریگرهای تطبیقی و پشتیبانی از ژایروسکوپ است که تجربه بازی را برای بازیکنان کنسول پلی‌استیشن لذت‌بخش‌تر خواهد کرد. در کنار این امکانات، بازیکنانی که نسخه Deluxe Edition بازی را خریداری کرده‌اند، یک لباس جدید به نام Classic Wake دریافت خواهند کرد که به نظر می‌رسد الهام‌گرفته از لباس Alan Wake در نسخه اصلی بازی است. علاوه بر این، بهبودها و تغییرات دیگری نیز در گیم‌پلی و رفع اشکالات مختلف در این بروزرسانی اعمال خواهد شد.

بازی Alan Wake 2 که در حال حاضر برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس سری ایکس و اس و پی‌سی موجود است، توجه بسیاری از علاقه‌مندان به سبک وحشت را به خود جلب کرده است. همچنین، DLC جدید بازی با عنوان The Lake House و نسخه فیزیکی Deluxe Edition در تاریخ ۱ آبان(۲۲ اکتبر) منتشر می‌شود. این به‌روزرسانی جدید می‌تواند تجربه‌ای تازه و کامل‌تر را برای بازیکنان ارائه دهد و آن‌ها را بیش از پیش به دنیای تاریک و رازآلود Alan Wake بکشاند.

این بود از خبر به‌روزرسانی رایگان بازی Alan Wake 2. نظر شما همراهان همیشگی وبسایت دنیای بازی در مورد این خبر چیست؟


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر