روند توسعه سریال تلویزیونی God of War از ابتدا آغاز می‌شود

در ۱۴۰۳/۰۷/۳۰ , 19:42:34
سریال تلویزیونی God of War

سریال تلویزیونی God of War که توسط شرکت سونی و Amazon Prime در سال ۲۰۲۲ تایید شده بود، اکنون با تغییراتی جدی مواجه شده و روند توسعه از ابتدا آغاز می‌شود. طبق گزارش Deadline، شورانر اصلی سریال Rafe Judkins (شورانر سریال The Wheel of Time) و تهیه‌کنندگان اجرایی Hawk Ostby و Mark Fergus (تهیه‌کنندگان سریال The Expanse) از این پروژه کنار رفته‌اند. این در حالی است که تیم اولیه توسعه چندین قسمت از فصل اول سریال را نوشته بودند و این نوشته‌ها مورد تایید و تحسین شرکت سونی و Amazon Prime قرار گرفته بود. در ادامه با خبر سریال تلویزیونی God of War، همراه تیم اخبار بازی وبسایت دنیای بازی باشید.

فهرست سریال تلویزیونی God of War

با این وجود، استودیوها تصمیم گرفته‌اند که مسیر خلاقانه جدیدی برای سریال در پیش بگیرند و به همین دلیل، به دنبال استخدام تیم نویسندگان جدیدی هستند تا داستان را از ابتدا بازنویسی کنند. هنوز مشخص نیست که این تغییرات دقیقاً چه تاثیری بر روی داستان و فضای سریال خواهد داشت. با وجود این تغییرات، برخی از اعضای کلیدی پروژه همچنان در تیم تولید باقی می‌مانند. Cory Barlog، کارگردان مشهور بازی God of War و Yumi Yang از SIE Santa Monica Studio همچنان به عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی سریال حضور خواهند داشت و بر روند تولید نظارت خواهند کرد.

این خبر ممکن است برای طرفداران بازی God of War که بی‌صبرانه منتظر دیدن اقتباس تلویزیونی این فرنچایز محبوب هستند، کمی ناامیدکننده باشد. با این حال، با توجه به تمرکز روی مسیر خلاقانه جدید، شاید این تغییرات باعث شود سریالی با کیفیت بالاتر و نزدیک‌تر به روح داستان اصلی بازی ساخته شود. سریال God of War همچنان یکی از پروژه‌های مورد انتظار در دنیای اقتباس‌های تلویزیونی از بازی‌های ویدیویی است و طرفداران این بازی امیدوارند که این تغییرات منجر به ارائه محصولی شایسته و درخور بازی اصلی شود.

این بود از خبر سریال تلویزیونی God of War. نظر شما همراهان همیشگی وبسایت دنیای بازی در مورد این خبر چیست؟


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر