سریال God of War با یک تهیه‌کننده جدید کار خودش رو دوباره شروع می کند

در ۱۴۰۳/۰۸/۰۵ , 01:20:27
تهیه‌کننده جدید سریال God of War

آقای Roger D. Moore، که به‌خاطر آثار معروفش از جمله Battlestar Galactica، Outlander و For All Mankind شناخته می‌شود، به عنوان نویسنده و تهیه‌کننده جدید سریال God of War انتخاب شده است. در ادامه با خبر تهیه‌کننده جدید سریال God of War، همراه تیم اخبار بازی وبسایت دنیای بازی باشید.

فهرست تهیه‌کننده جدید سریال God of War

به‌تازگی گزارش شده بود که سریال God of War که توسط شرکت Amazon Prime و سونی در حال توسعه است، قرار است تغییراتی در تیم خلاق خود داشته باشد. Rafe Judkins، تهیه‌کننده قبلی، به همراه تهیه‌کنندگان اجرایی، Hawk Ostby و Mark Fergus از این پروژه کنار می‌روند و تیم جدیدی برای هدایت آن انتخاب خواهد شد. اکنون، به نظر می‌رسد Roger D. Moore هدایت این تیم جدید را برعهده خواهد داشت.

بر اساس گزارش Deadline، مور به عنوان تهیه‌کننده اصلی، نویسنده و تهیه‌کننده اجرایی به پروژه پیوسته است. برای کسانی که با کارهای او آشنا نیستند، مور در سال‌های اخیر در پروژه‌های موفقی همچون Outlander برای شبکه Starz و For All Mankind برای Apple TV نقش مهمی داشته است. در گذشته، او همچنین هدایت بازسازی Battlestar Galactica را بر عهده داشت و در اوایل دوران حرفه‌ای خود در مجموعه‌های مختلف Star Trek و فیلم‌های مرتبط با آن همکاری گسترده‌ای داشت.

پیش از این نیز گزارش شده بود که توسعه سریال God of War قرار است از صفر آغاز شود. با این حال، برخی از اعضای اصلی پروژه همچنان به عنوان تهیه‌کننده اجرایی باقی خواهند ماند. از جمله این افراد می‌توان به Cory Barlog و Yumi Yang از استودیوی Sony Santa Monica اشاره کرد. همچنین Asad Qizilbash و Carter Swan از پلی‌استیشن Productions، Hermen Hulst از PlayStation و Roy Lee از Vertigo نیز در این پروژه به عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی حضور دارند.

این تغییرات جدید امیدهای تازه‌ای را برای طرفداران سریال God of War به همراه دارد. با تجربه و سابقه قابل‌توجه مور در زمینه خلق سریال‌های پیچیده و موفق، انتظار می‌رود که این سریال بتواند تجربه‌ای نزدیک به فضای تاریک و حماسی بازی‌های God of War را به تصویر بکشد. به‌ویژه که سری God of War به‌خاطر داستان قوی و شخصیت‌پردازی عمیق خود در میان بازیکنان به محبوبیت رسیده و طرفداران بسیاری دارد. حال باید دید که چگونه این تیم خلاق جدید به رهبری Roger D. Moore می‌تواند یکی از محبوب‌ترین فرنچایزهای بازی‌های ویدیویی را به یک سریال موفق تلویزیونی تبدیل کند.

این بود از خبر تهیه‌کننده جدید سریال God of War. نظر شما همراهان همیشگی وبسایت دنیای بازی در مورد این خبر چیست؟


دیدگاهتان را بنویسید

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر