بازی Ghost of Yōtei در فروشگاه پلی‌ استیشن لیست شد

در ۱۴۰۳/۰۸/۰۷ , 00:50:20
لیست شدن بازی Ghost of Yōtei

لیست شدن بازی Ghost of Yōtei، خبر خوشی برای طرفداران پلی‌استیشن است. دنباله‌ی مورد انتظار بازی Ghost of Tsushima با عنوان Ghost of Yōtei، توسط استودیوی Sucker Punch به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن ۵ در سال ۲۰۲۵ منتشر خواهد شد. با اینکه در سال ۲۰۲۴ شرکت سونی هیچ‌کدام از فرنچایزهای برجسته‌ی خود را عرضه نکرده، اما به نظر می‌رسد سال ۲۰۲۵ با عرضه‌ی عناوین بزرگی مانند Ghost of Yōtei، سالی امیدوارکننده برای طرفداران بازی‌های اکشن-ماجراجویی باشد. در ادامه با خبر لیست شدن بازی Ghost of Yōtei، همراه تیم اخبار بازی وبسایت دنیای بازی باشید.

فهرست لیست شدن بازی Ghost of Yōtei

حدود یک ماه پس از اعلام رسمی این بازی، اکنون بازیکنان می‌توانند بازی Ghost of Yōtei را به لیست خود در فروشگاه پلی‌استیشن اضافه کنند. این خبر توسط استودیوی Sucker Punch در برنامه ایکس تأیید شد. اگرچه هنوز مشخص نیست که دقیقاً چه زمانی در سال ۲۰۲۵ این بازی منتشر خواهد شد، اما امکان افزودن آن به لیست خود در فروشگاه پلی‌استیشن، گامی دیگر به سمت انتشار رسمی آن است.

داستان بازی Ghost of Yōtei حدود ۳۰۰ سال پس از وقایع Ghost of Tsushima رخ می‌دهد و بازیکنان را به منطقه‌ی جدید Ezo در اطراف کوه Yōtei می‌برد. در این نسخه، بازیکنان با شخصیت جدیدی به نام Atsu آشنا خواهند شد که نقش قهرمان اصلی داستان را ایفا می‌کند. استودیوی Sucker Punch اعلام کرده است که در این نسخه، بازیکنان آزادی بیشتری در نحوه پیشبرد داستان خواهند داشت، که این تغییر می‌تواند تجربه‌ای متفاوت و متنوع‌تر از نسخه قبلی ارائه دهد.

در حالی که هنوز اطلاعات دقیقی درباره گیم‌پلی و جزئیات بیشتری از داستان Ghost of Yōtei در دسترس نیست، انتظار می‌رود که این بازی به عنوان یکی از عناوین بزرگ و پرفروش پلی‌استیشن ۵ در سال ۲۰۲۵ مورد توجه قرار گیرد. موفقیت بزرگ بازی Ghost of Tsushima در سال ۲۰۲۰، انتظارها را برای این دنباله افزایش داده و طرفداران بی‌صبرانه منتظرند تا ببینند چگونه داستان سامورایی‌ها و جنگجویان این بار در محیط جدید و با شخصیت‌های تازه پیش خواهد رفت.

برای علاقه‌مندان به این بازی، اضافه کردن Ghost of Yōtei به لیست خود، فرصتی است تا از انتشار رسمی آن باخبر شوند و با نزدیک شدن به زمان عرضه، اطلاعات بیشتری در مورد تاریخ دقیق انتشار و گیم‌پلی دریافت کنند. این بازی بدون شک یکی از مهم‌ترین عناوین Sucker Punch خواهد بود و انتظار می‌رود که با توجه به کیفیت بالای بازی قبلی، تجربه‌ای هیجان‌انگیز و خاطره‌انگیز را برای بازیکنان فراهم کند.

این بود از خبر لیست شدن بازی Ghost of Yōtei. نظر شما همراهان همیشگی وبسایت دنیای بازی در مورد این خبر چیست؟


دیدگاهتان را بنویسید

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر