Darksiders III نسبت به DS II وسعت کمتری خواهد داشت

Nil Dόvses توسط Nil Dόvses
در ۱۳۹۱/۰۵/۰۶ , 12:36:13
default image

جناب  Haydn Dalton طراح ارشد بازی، گفته است که اگر قسمت دوم از این فرنچایز جذاب فروش خوبی داشته باشد، تیم سازنده به سراغ دنباله ی بازی و قسمت سوم خواهد رفت، اما در این صورت دیگر تیم محیط بازی را مانند شماره های پیشین بزرگ نخواهند ساخت.

Dalton در مصاحبه ای با ویدئو گیمر، گفت که اگر شماره ی دوم بازی فروشی در حدود ۴میلیون نسخه داشته باشد، شماره ی سوم نیز تضمین شده است، اما وی از حرف هایی که Jason Rubin، رئیس THQ ممکن است درباره ی کوچک کردن بازی در شماره ی سوم بزند نیز  خبر داد.

شاید او بیاید و بگوید، خوب بروید و شماره ی سوم را نیز بسازید، اما محیط بازی را کمی کوچکتر کنید تا تمرکز بر روی جزئیات بازی بیشتر شود.

البته به نظر من این کار بدی نیست، هرچند در DS II محیط بازی در حدود ۴برابر DS بود، اما همین عظمت باعث تاخیر های بازی میشد. شما خودتان نیز  میدانید که ما با کوجک تر کردن  بازی میتوانیم تمرکز بیشتری روی روند بازی داشته باشیم و آن را جذاب تر بکنیم. اگر شماره ی بعدی ای نیز در کار باشد، ما در آن به جای اضافه کردن به متراژ زمین بازی میتوانیم روی کیفیت بافت ها، انیمشن ها و خیلی چیز های دیگر کار کنیم.

شاید در نگاه اول کوچک کردن هرچیزی بد به نظر بیاید، ولی لزوما همیشه نباید اینطور باشد. کمیت ربطی به کیفیت ندارد و دلیل نمیشود وسعت بازی دلیل بر خوب بودن بازی باشد.


33 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر