مرگ Diana بر روی احساسات “مامور ۴۷” در بازی تاثیر می گذارد
کارگردان بازی Hitman: Absolution اقای Tore Blystad گفت که کشتن پرورش گر و مربی مامور ۴۷ یعنی Diana Burnwood یک تصمیم بزرگ و خلاقانه و البته سخت برای تیم سازنده بازی بوده و برای جلو بردن هرچه بهتر داستان ضروری بود.
طی مصاحبه ای که اقای Tore Blystad با مجله رسمی پلی استیشن(OPM) داشته است اعلام کرد که آن ها احساسات قدرتمندی راجع به تصمیمی که گرفتهاند، داشتند ولی برخلاف عدهای که از مرگ اجباری Diana ناراحت بودند، تیم آن ها برای سرعت بخشیدن به حرکات مامور ۴۷ به انجام این کار نیاز داشت:
“برای اینکه بتوان احساسات را در وجود مامور ۴۷ دید باید یک اتفاق ناگواری که او را به کلی منهدم کند انجام می دادیم.این تصمیم سختی بود.اگر به او نگاه کنید؛ وی همیشه کارهایی که باید انجام دهد را به دیگران نیز میگوید.بنابراین حال باید این بازی را به بازی خود تبدیل کرده و تصمیمات خود را در بازی عملی سازد به این معنا که خودش بداند باید چه کاری انجام دهد و نیازی به کسی که دایم کارهای او را به وی گوشزد کند، نداشته باشد. این تازه اول راه بود و با این ترفند بازیکن احساسی مبنی بر اینکه خودش در حال رقم زدن داستان است را خواهد داشت. لازم به ذکر است که قسمت احساسی بازی نیز کاملا به این بخش پیوند خورده است. بنابراین،حال دلیل انجام این کارها توسط مامور ۴۷، احساسات وی میباشد.”
Hitman: Absolution در تاریخ ۲۰ نوامبر برای PC و PS3 و XBOX 360 منتشر می شود.
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
بازی خوبیه …
چه احساساتی بشه.. چه نشه..
xbox is gooooooooooood
ااااا مامور ۴۷ احساس!دارم میمیرم از خنده….
امسال بعد از re6 شدیدا منتظر این بازیم.تمام پتناسیل های بهترین بازی سال شدن تو این بازی وجود داره و بدون شک میترکونه.
اوهو… :)
تنها چیزی که بهش نمیاد همین احساساتی شدنشه…
ولی فکر کنم خیلی جالب بشه…