انتخاب‌های بازی‌کننده‌ در عملیّات سری ۲ تاثیر گذار خواهد بود

در ۱۳۹۱/۰۵/۱۰ , 23:15:43
Treyarch, شرکت اکتیویژن

یکی از مسئولان استودیو بازی‌سازی Treyarch،سازنده عنوان Call Of Duty:Black Ops II به تازگی اعلام کرده است که انتخاب‌های بازی‌کننده‌ها در روند گیم‌پلی بازی،می‌تواند در پایان داستان تاثیرگذار باشد و داستان Call Of Duty:Black Ops II مانند دیگر نسخه‌های سری ندای وظیفه خطّی نیست.

.

.

یکی از سران این استودیو در پاسخ به سؤال یکی از بازدید کننده‌های صفحه توییتر این استودیو مبنی بر این که “آیا تصمیمات بازی‌کننده‌ها در روند داستانی Call Of Duty:Black Ops II تاثیری خواهد داشت؟” جواب داد:

“بله!همین طور است؛در Call Of Duty:Black Ops II و در بعضی از نقاط آن بازی‌کننده باید تصمیماتی راجع به کاری که می‌خواهد انجام دهد و چگونگی انجام ماموریتش بگیرد که در روند و چگونگی پایان یافتن داستان بازی تاثیرگذار خواهد بود.دیگر شاهد یک داستان خطّی که انتخاب‌ها تاثیری رو آن نداشته باشند نیستیم و پایان‌های مختلفی در Call Of Duty:Black Ops II انتظار بازی‌کننده‌ها را می‌کشد.”

او در پایان دوباره تاکید کرد که در همه‌ بازی این امکان وجود ندارد امّا در نقاط به خصوصی از بازی چنین قابلیتی حضور دارد.

Call Of Duty:Black Ops II در آبان‌ماه توسّط شرکت Activision برای PC،PS3 و Xbox 360 منتشر خواهد شد.


49 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

  1. موقع معرفی بازی این خبر اومده بود! D:
    خب نکته قابل توجه و گام رو به جلو قابل ستایشی هست ، اما تا وقتی که ابزار آلات عظیم آینده رو بخوان با موتور قدیمی کنونی بسازن ، حاصل کار آزار دهنده خواهد بود(حداقل از نظر بصری).
    Adel_97 از انجمن PC$

    ۰۰
  2. خیلی عالی است اگر در قسمت های حساس باشد در walking dead2 یکی از بهترین تصمیم گیری هایش (قعط کردن پای مرد یا رهایش کردن جلوی زامبی) در کل بازی تاثیر بسیاری می زارد
    _-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
    pc$
    halo4 for xbox360
    black ops2
    pes killer)fifa)

    ۰۰
    1. همینجوریش که یه داستان خطی داشت من خودم هر شماره‌ی COD رو حدود ۵ بار میرفتم.
      با این تغییرات که دیگه بالای ۱۰ بار میشه

      ۰۰

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر