انتخاب‌های بازی‌کننده‌ در عملیّات سری ۲ تاثیر گذار خواهد بود

در ۱۳۹۱/۰۵/۱۰ , 23:15:43
Treyarch, شرکت اکتیویژن

یکی از مسئولان استودیو بازی‌سازی Treyarch،سازنده عنوان Call Of Duty:Black Ops II به تازگی اعلام کرده است که انتخاب‌های بازی‌کننده‌ها در روند گیم‌پلی بازی،می‌تواند در پایان داستان تاثیرگذار باشد و داستان Call Of Duty:Black Ops II مانند دیگر نسخه‌های سری ندای وظیفه خطّی نیست.

.

.

یکی از سران این استودیو در پاسخ به سؤال یکی از بازدید کننده‌های صفحه توییتر این استودیو مبنی بر این که “آیا تصمیمات بازی‌کننده‌ها در روند داستانی Call Of Duty:Black Ops II تاثیری خواهد داشت؟” جواب داد:

“بله!همین طور است؛در Call Of Duty:Black Ops II و در بعضی از نقاط آن بازی‌کننده باید تصمیماتی راجع به کاری که می‌خواهد انجام دهد و چگونگی انجام ماموریتش بگیرد که در روند و چگونگی پایان یافتن داستان بازی تاثیرگذار خواهد بود.دیگر شاهد یک داستان خطّی که انتخاب‌ها تاثیری رو آن نداشته باشند نیستیم و پایان‌های مختلفی در Call Of Duty:Black Ops II انتظار بازی‌کننده‌ها را می‌کشد.”

او در پایان دوباره تاکید کرد که در همه‌ بازی این امکان وجود ندارد امّا در نقاط به خصوصی از بازی چنین قابلیتی حضور دارد.

Call Of Duty:Black Ops II در آبان‌ماه توسّط شرکت Activision برای PC،PS3 و Xbox 360 منتشر خواهد شد.


49 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

  1. منکه همیشه یبار بیشتر تمومش نمیکنم حالا چه فرقی داره که چندتا پایان داشته باشه،به نظر من مهم ترین عامل موفقیت یه بازی اول شخص در درجه اول گرافیک و گیم پلی باهم و بعدا افکت های صوتی افراد و محیط است،البته نمیشه نقش پر رنگ داستان رو هم انکار کرد ولی خیلی از بازی هایی که دوستشون دارم در این سبک داستان فوق العاده ای ندارند مثل کرایسیس،مدال افتخار،بتفیلد،بلک و… تنها اول شخصی که داستانش خیلی مجذوبم کرد هیلو بود ،مخصوصا هیلو ریچ
    ______________________________
    Copyright © ۲۰۰۹-۲۰۱۲ MEA Co. All rights reserved :arrow:
    انجمن حقوق بگیران مایکروسافت

    ۰۰

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر