کپکام تحت فشار برای زنده کردن استاندارد های رزیدنت اویل ۴ در قسمت ششم

Gordon توسط Gordon
در ۱۳۹۱/۰۵/۱۳ , 16:11:13

بازی Resident Evil 6 سعی می کند تا مجموعه ای از بهترین های سری بازی های رزیدنت اویل را در خود جمع کند و طرفداران را راضی کند.اما شرکت کپکام در این راه سایه سنگین موفقیت قسمت چهارم که توسط شینجی میکامی ساخته شده را بر روی سو خود میبیند.طی مصاحبه ای که اعضای شرکت کپکام از جمله تهیه کنندگان بازی یعنی Hiroyuki Kobayashi و Yoshiaki Hirabayashi و کارگردان بازی اقای Eiichiro Sasaki با سایت AusGamers داشته اند نظرات خود را در مورد رزیدنت اویل ۶ اعلام کرده اند.وقتی که در مورد فشاری که بر روی کپکام برای زنده کردن موفقت های رزیدنت اویل ۴ در قسمت ششم سوال پرسیده شد در جواب گفتند:

“همانطور که گفتید رزیدنت اویل ۴ یک بازی بسیار موفق و تحسین شده بود و همیشه این فشار بر روی ما بوده که باید استانداردهای این بازی را در قسمت جدید رزیدنت اویل نیز رعایت کنیم.این بازی واقعا خوب بود.اما وقتی به رزیدنت اویل ۵ نگاه می کنید میبینید که این بازی بزرگترین بازی در کل سری رزیدنت اویل بوده است.بنابر این میتوان بازی را بدست خیلی از گیمرها داد.حتی افراد تازه کار.بین قسمت پنجم و چهارم نظرات متفاوتی از سوی گیمرها و طرفداران داشتیم.بنابر این سعی کردیم تا به نظرات مردم توجه کنیم و مجموعه ای از بهترین های قسمت چهارم و پنجم را در رزیدنت اویل ۶ قرار بدهیم و بازی بسازیم که طرفداران از ان لذت ببرند”

رزیدنت اویل ۶ در تاریخ ۲ اکتبر برای PS3 و X360 منتشر خواهد شد.نسخه PC تاریخ انتشار دقیقی ندارد.


66 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

  1. یادمه وقتی واسه اولین بار اویل ۴ رو بازی میکردم میگفتم بابا چرا این مدلیه ولی بعد یه مدت عاشق همین راه رفتنشو مکثو تیراندازیش شدم.ترسناک ترین موجوداتشم همونایی بودن که تو بدنشون پنج تا قلب داشتن باید با اسنایپ میزدی.
    در مورد اویل ۶ هم هیشکی از این بازی بدش نخواهد امد.
    ______________________
    Copyright © ۲۰۰۹-۲۰۱۲ MEA Co. All rights reserved
    انجمن حقوق بگیران مایکروسافت

    ۰۰

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر