McNamara: کمپانی Rockstar ریسک بسیار بزرگی با L.A. Noire کرد

در ۱۳۹۰/۰۵/۰۶ , 21:03:08

آقای برندان مک نامارا (Brendan McNamara) رئیس استودیوی بازیسازی Team Bondi اعلام کرد زمانی که موضوع انتشار بازی L.A. Noire به میان آمد، هیچ کمپانی ای حاضر به این کار نشد و این Rockstar و Take Two بودند که ریسک این کار را پذیرفتند. او در مصاحبه ای با سایت CVG اعلام کرد که ریسک این کمپانی نتیجه بخش بود و احترام زیادی را برای Rockstar به همراه آورد. این کمپانی بسیار شجاع بود که کار انتشار یک بازی کاملاً متفاوت را قبول کرد. خیلی از کمپانی ها چنین کاری را نمی کنند. در E3 امسال نیز بازی های زیادی وجود داشتند که خیلی از آن ها بسیار عالی بودند، اما به نظر من آن ها همه شبیه به هم هستند.

reza-360


24 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

  1. من بعد از تموم کردن این بازی بعد از دو ماه دوباره دیروز اون بازی کردم و متوجه شدم این بازی با مشکلات زیادی مواجه هست
    ۱.باگ های زیاد بازی
    ۲. سرد بودن بازی
    ۳. کم بودن سلحه ها ۴.
    ۴.تکراری بودن شروع هر پرونده
    ۵.افکت صداها بدون هیچ رنگ و رو
    ۶.کم بودن چند گیم پلی اساسی که بازی مافیا هم دیده بودیم و آسان بودن در اکشن بازی
    ۷. شروع کیلیشه ای بازی
    ۸.نقشه ای بزرگ ولی بی استفاده
    ۹.خاکستر بودن رنگها
    ۱۰.نداشتن home درون نقشه
    درست این بازی جای احترام رو داره ولی فقط داستان و بازیگران بازی بود که ما رو از این مشکلات دور نگه داشت.
    pooriya7
    از انجمن super gamer

    ۰۰
    1. دوست عزیز با این دلایل نمیشه این شاهکار رو زیر سوال برد.
      خوب من هم دلایل خودم رو میارم (به دلیل شلوغ شدن صفحه دلایل جناب pooriya7 رو نمینویسم .موارد زیر به عنوان یک جواب برای موارد بالا به حساب میاد)
      ۱.من باگی ندیدم اگرم باشه خیلی کم بود
      ۲.شخصیتها بسیار عالی کار شده بودن و باعث میشد از سرد بودن بازی جلو گیری بشه
      ۳.سبک بازی طوری بود که نیاز چندانی به اسلحه های زیاد احساس نمیشد
      ۴.اگر بازی رو تا آخر رفته باشی متوجه میشی که تکراری بودن بعضی از پرونده ها (نه همشون) لازم بود تا شخصیت Cole Phelps متوجه میشد که قاتل اصلی هنوزم آزاده
      ۵.صدا هم در نوع خودش خوب بود(قابل قبول)
      ۶.همون طور که گفتم سبک بازی باعث میشد تا گیم پلی محدود بشه و نباید از این شاهکار انتظار مبارزهای نفسگیر Gears Of War رو داشت
      ۷.با اینیکی موافقم
      ۸.استفاده نقشه در چند مرحله اصلی بازی بود ولی و بیشتر برای مراحل جانبی کاربرد داشت و به هر حال نمیتونیم منکر این بشیم که بزرگترین مپ Open World ی بود که راک استار از سازنده ها یا ناشرینش بوده
      ۹.رنگها خوب کار شدن ولی میتونست بهتر هم باشه
      ۱۰.با این یه مورد هم موافقم .

      از هر دیدی میشه به این بازی نگریست ولی به سادگی نممیشه این شاهکار رو نادیده گرفت.

      ۰۰
  2. خداوکیلی راست میگه اون موقع که برای بایوشاک می خواستن یه ناشر پیدا کنن هیچکس قبول نمی کرد دست اخر این take two بود که قبول کرد که دستش درد نکنه وگرنه شاید هیچ وقت ما این بازی بی نظیر رو نمی دیدیم

    ۰۰
    1. منم باهات موافقم مخصوصا که ماموریت های فرعیش خیلی از محل تو دور بود
      راستی مگه این قتلها زنجیره ای نیستند؟پس چرا هر دفعه ما یکی رو دستگیر میکنیم!!!!!البته هنوز تموم نکردم شاید بعدن معلوم بشه چرا
      انجمن حقوق بگیران ماکروسافت

      ۰۰
  3. ولی من برعکس فکر میکنم…Rockstar احترام ـه زیادی برای این بازی به همراه آورد!
    نه اینکه بازیش خوب نبود نه…Replay Value بازی به حدی پایینه که من تا دیسک ۲ـش که رفتم، بعد Save هام پاک شد، دیگه حوصله نداشتم از اول برم بازی رو!
    یه جورایی خیلی تکراری میشد و خشک بود بازیش!و اون همه امکاناتی که نمیشد ازشون استفاده کرد واقعا اعصاب آدم رو خرد میکردند.

    ۰۰

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر