یوجی کورکادو: ضعف سخت افزاری ویتا؛مانع انتشار Metal Gear Rising: Revengeance برای آن

در ۱۳۹۱/۰۶/۰۱ , 13:12:01
Metal gear Rising: Revengeance, PS VITA, شرکت کونامی (Konami), کنسول Xbox 360

کارگردان هنری بازی جدید از سری معروف متال گیر,Metal Gear Rising: Revengeance,یعنی آقای “یوجی کورکادو” در طی مصاحبه ای دلیل عدم انتشار این بازی را برای کنسول جدید شرکت سونی یعنی PS Vita را ضعف سخت افزاری این کنسول بیان کرد.

.

Metal gear Rising: Revengeance, PS VITA, شرکت کونامی (Konami), کنسول Xbox 360

.

در این مصاحبه که خبرنگار وب سایت یوروگیمر در جریان همایش گیمزکام ۲۰۱۲ با “کورکادو” انجام داد گفته شد:

“تیم سازنده بازی بر آن شدند که Metal Gear Rising: Revengeance را برای PS Vita منتشر نکنند؛این بازی نیاز به قدرت فراوانی برای پردازش دارد و در حال حاضر تنها PS3و Xbox 360 دارای چنین قدرتی هستند؛ویتا این قدرت را ندارد.”

مقصود نهایی وی این است که کنسول های دستی نسل حاضر پاسخ گو همه بازی ها نیستند و باید بیشتر تقویت شوند.


32 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

    1. همون بهتر واسه ویتا عرضه نشد.
      گرافیک آنچارتد یا AC رو روی ویتا اگه دیده بودند،این حرف رو نمیزدند
      ——————————-
      SONY make.believe

      ۰۰
  1. من خودم طرفدار پرو پا قرص مایکروسافت هستم ولی خدایی پی اس ویتا یک انقلابی بزرگ توی عرصه کنسول های دستی هستش چون هر روز داره سونی کنسول دستیشو بهتر میکنه و با اینکه هم توی عرصه گوشی سازی اسمارت فون ها داره پیشرفت میکنه توی عرصه بازی هم داره بی رغیب میشه ولی خدایش اگر نگاه کنیم مایکروسافت تنها چیزی که میتونه بهش دلشو واسه پیشرف خوش کنه همین ویندوز ساختن و ایکس باکس و نرم افزار های کامپیوتری هستش !!

    ۰۰

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر