بازی کامی در جنگل + تصاویر جدید بازی

در ۱۳۹۰/۰۵/۱۱ , 14:28:30

بازی “کامی در جنگل” داستان بچه ای به همین نام است که به کمک حیوانات جنگل می پردازد. این بازی ترکیبی از سبک های مختلف است اما سبک غالب بازی پلتفرمر دو بعدی است که در آن باید از موانع عبور کنید.

از نظر گرافیکی و فیزیک، بازی کامی در جنگل در سطح بسیار خوبی قرار دارد که می توانید در تصاویر زیر مشاهده کنید.

سعی می کنیم به زودی اطلاعات بیش تری از این بازی را که توسط ندای زیبا آفرینان تولید می شود در دسترس شما قرار دهیم.

 

تصاویر جدید بازی


92 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

  1. اول باید تشکر کنم بخاطر نظر فوق العاده جالبتان .خیلی عالی بود تا تهش خوندم .خب باید بگم موسیقی ما تماما ایرانی و سنتیه که باعث میشه تا بازیکن حسابی بدن تحرک داشته باشه و بتونه بازی رو با هیجان تا تهش بره.
    حتی دوبله در این بازی از اهمیت خوبی برخوردار است.
    تمام هدفمان همین است که یک بازی خوب به کاربر و مخاطب تحویل بدیم.
    در ضمن بازی کامی در جنگل را نمیتوان در یک ژانر مشخص تعریف کرد زیرا چیزهای مختلفی خواهید دید که هرگز فکرش را هم نمیکردید.

    ۰۰
  2. با سلام!
    با آرزوی موفقیت برای تمامی سازندگان بازی خصوصا بازی کامــــی در جنگل.
    و اما…
    باعث بسی خوشحالیست که چندین تن از دوستان بازیساز این سرزمین در سایت حضور دارند و همگی ما این امکان را داریم تا از نقطه نظرات یکدیگر نهایت استفاده را ببریم.به نظرم همگی ما بر این دیدگاه، اتفاق نظر داشته باشیم که از مسئولین سیاست زده این مملت کاری بر نخواهد آمد و نمی توان انتظاری بیش از این انتظار داشت! بر این عقیده ام که اگر کاری بخواهد صورت گیرد باید از همین بازیسازان و نشریات و دوستان گیمر این سایت و سایتهای دیگر انجام پذیرد.باید بازیسازان عزیز اختیار عمل را بدست گرفته و سمت و سوی جریان آبی خود را مشخص کرده و بلند بگویند که ما می خواهیم به این دریا بپیوندیم و نمی خواهیم به مردابهای سر راه سرازیر گردیم.

    و بعد…
    بازی کامی یک بازی دو بعدی و پلتفرمر است. از این بازی تنها چند عکس منتشر شده که مبنای محاسباتی ماست.
    اجزا گرافیکی مورد استفاده این سبک بازیها را نمی توان با بازیهایی سه بعدی مقایسه کرد. این بازیها می تواند ساده اما دارای جزییات زیادی باشد. دارای پس زمینه بیجان یا متحرک، گرافیک هنری شاد و رنگ و لعاب دار یا سرد و بدون رنگ و لعاب، گرافیکی هنری با جزییات و یا بدون جزییات. در این جز از ارکان بازی مهم فضایی است که بازی در آن اتفاق می افتد.بازی ماریو را ببینید هدف در آن شروع از یک نقطه و رسیدن به پرچم انتهایی است که این فضا ایجاب می کند تا محیط شاد و دارای رنگ و لعاب بوده حتی اگر در زیر زمین و در مجاورت آتش باشد.بازی کسلوانیا دارای فضای روایی است که ایجاب می کند تا محیط تیره ، سرد و وحشت زا و دارای پس زمینه ای متحرک و پر جزییات باشد.بعبارت دیگر نمی توان بازی کسلوانیا را در فضا و گرافیک هنری بازی ماریو ساخت.بنابراین بازیسازان با درک درست فضای بازی پلتفرمر خود به طراحی هنری درست و منطقی نائل می گردند.حتی اگر محیط بازی از کوه به جنگل می رود باید یک دست و دارای پایه طراحی هنری ثابتی باشد. حال بازی کامی از چه فضایی برخوردار است؟ آیا این فضا را بدرستی پیاده کرده است؟ آیا محیطها با هم سینک بوده و از یکدستی و هماهنگی هنری برخوردارند؟ بر اساس این عکسها، گرافیک هنری بازی متنوع بوده از محیطهای سر و تیره تا محیطهایی شاد و رنگ و لعابدار، بدون جزییات زیاد و با پس زمینه ای بیجان. به نظرم این نوع از بازیها اگر بتوانند از پس زمینه ای پویا و متحرک برخوردار گردند بتوانند توجه بیشتری را بخود جلب نمایند.
    در مورد گرافیک فنی نمی توان انتظار زیادی از این بازیها داشت بعبارت دیگر نمی توان از آنها انتظار تکنیک سایه زنی قوی یا آنتی الایزینگ آنچنانی داشت.بیشتر محیط این نوع از بازیها دارای مدل سه بعدی نیستند و تصاویر آنها نقاشی شده است.فقط باید آن جزیی که استفاده شده از پیاده سازی درستی برخوردار باشد.در آن عکسی که منبع نورانی بالای سر کاراکتر بازی است که البته نمی دانیم چرا بالای سر اوست، به نظر تکنیک های نور پردازی خوبی در آن بکار رفته شده است.
    در این سبک از بازیها موسیقی نقش مهمی را در طول بازی ایفا می کند.درست است! بازیهای دو بعدی نیز بودند که موسیقی خوبی نداشته اما موفق بودند که به مدد گیم پلی مناسب و جذاب بازی بوده است اما در کل می توان از موسیقی بهره بسیاری در این بازیها گرفت.بازی ماریو را دوباره از نظر بگذرانید.هنوز هم موسیقی آن بازی در ذهن من جریان دارد.امید است بازی کامی در جنگل نیز به این بخش از بازی توجه زیادی نماید و آنرا با بی تفاوتی مواجه ننماید. که بی شک موسیقی بازی باید مناسب فضای بازی بوده و با آن همخوانی و همکاری داشته باشد.
    همینطور از این سبک بازیها نمی توان انتظار داستان و شخصیت پردازی آنچنانی داشت.بازی Angry Birds و ماریو و بازیهای دیگر دارای داستان آنچنانی نیستند فقط می توان تم داستانی را در نظر گرفت تا بازی را بر آن انگیزه ادامه داد.گرفتار شدن یک پرنسس و رفتن کارکتر اصلی برای نجات آن. اما باز هم شاهد بازیهایی بودیم که دارای داستان و شخصیتهای خوبی بودند بازی قلب تاریکی را یادتان می آید.یکی از بازیهای محبوب من در دوران گشته و حال است.دارای داستانی جالب و شخصیتهای جذاب که با فضای زیبای بازی بخوبی در هم تنیده شده بود و بهمراه صحنه های انیمیشنی زیبا، معجونی خوشمزه را پدید آورده بودند.اما در کل در هر بازی باید دید که آن بازی چه چیزی را می خواهد به گیمرها ارائه دهد.اگر داستان ندارد پس باید از ارکان قدرتمند دیگری برخوردار باشد تا گیمر را در پای کنسول خود نگه دارد.از داستان کامی در جنگل اطلاعی در دست ما نیست.
    در مورد گیم پلی که جز انکار ناپذیر بازیهاست.چه بازی گرافیک آنچنانی داشته باشد چه نداشته باشد و یا دارای المانهای دیگر قدرتمند دیگر باشد یا نباشد، باید گیم پلی مناسب و حساب شده ای داشته باشد که با فضای بازی و جذابیت نهادینه شده در بازی بتواند آنرا سر پا نگه دارد.در اینجاست که بازیسازان آنچه که در چنته دارند را رو می کنند.بازیها از داخل نطفه گیم پلی متولد می شوند(نقل قول از خودم)!!! باید روند بازی طوری طراحی شده باشد که بتواند در کنار جذابیتهای دیگر، دلیل جذابیتهای بیشتر و سرگرمی بازی گردند.بعبارت دیگر بازیسازان باید دقیقا بدانند که چه چیزی را باید در طول انجام بازی در اختیار گیمرها قرار دهند.که این روند از ریتم نیفتاده و دچار سکته نگردد و یکپارچگی خود را حفظ کند.دقیقا گیم پلی، هما رکنی است که در بازیهای این سرزمین نادیده گرفته شده یا دچار کم بینی شده است.در جای دیگری نیز گفته ام به بازی شطرنج (کامپیوتری آن مد نظر نیست) نگاهی عمیق تر بیندازید.این بازی دارای گیم پلی بسیار قوی و پیچیده است.به نظرم پدید آورنده این بازی باید نابغه ای در هنر بازیسازی در گذشته بوده باشد که میتوان درسهای زیادی از آن گرفت.
    در مورد گیم پلی بازی کامی در جنگل نمی دانیم اما امید است بازیسازان این بازی از انتقادات گرفته شده از لحاظ گرافیکی دلگیر نشده و بیشترین توجه خود را بر روی روند بازی و انجام جذاب آن قرار داده تا در این زمینه بازی آنها حرفی برای گفتن داشته باشد.

    و دیگر…
    این دیدگاه من بوده و می تواند از اشتباه بهره برده و یا با نظرات دیگران متفاوت باشد اما باز هم جای احترام دارد!
    با تشکر از سازندگان گرامی بازیها و همه دوستان گیمری!

    ۰۰
  3. آقای نجفی فقط میتونم بگم واقعاً متاسفم که از اول با شما وارد بحث شدم ، برای شما وتیم سازنده آرزوی موفقیت میکنم ، از سایت دی بازی و دوستان به خاطر این بحث عذر خواهی میکنم و از ثبت بی طرفانه نظرات ممنونم.

    ۰۰
  4. آقای نجفی و کاربر Mximum! کاری ندارم که شما واقعاً بازی ساز هستید یا نه. حرفه ای هستید یا نه. ولی هر چی باشه انصافاً بچه هستید. سر یه چیز خیلی ساده بحث می کنید و چیزی که اصلاً جای کدورت نداره رو به یه مشکل بزرگ تبدیل می کنید. آقای نجفی! اگه شما واقعاً به خودتون اطمینان دارید و فکر می کنید کارتون رو درست انجام دادید ، زمان این موضوع رو روشن می کنه. و ضمناً اگه بازی شما خوب باشه ، باید خودش این رو ثابت کنه ، نه شما! به هر حال نشان دهنده قدرت و شعور و تجربه یه بازی ساز از بازیش معلومه و این بازی بعد از عرضه نشون میده که شما واقعاً درست فکر می کردید یا فقط در جو محیط قرار گرفته اید. به هر حال از قول خودتون این بازی به زودی وارد بازار خواهد شد و نمرات و میزان فروشش حتماً بهتون می فهمونه که هیچ وقت شعور مخاطب رو پایین تر از شعور خودتون فرض نکنید.
    Adel_97 از انجمن PC$

    ۰۰
  5. شما بسیار زبل و با تجربه هستید نمیدانم از کجا فهمیدید همش سمپله اخه مگه میشه ادم به این زرنگی و با تجربکی روی زمین باشه.بله ما تازه کاریم و تازه تازه داریم یه انجین گسترش میدیم و تازه تازه یکی دوتا پروژه رو همزمان پیش میبریم شماببخش خامی بوده و بی تجربگی.متاسفانه شخصیتم اجازه جواب دادن به شمارا نمیدهد.ولی از اونجاییکه من سراغ دارم توی بازی ساز ها ادمی نیست که تصویر رندر شده رو ببینه نفهمه برای کدوم انجینه.میدونم خیلی سخته ببینید داریم پیشرفت میکنیم ولی باید ببینید.ولی برای ادامه زندگی شخصیتت رو از اول درست کن چون این شخصیتت خیلی گستاخه و ……

    ۰۰
  6. معارفه من وشما بماند برای محافل آینده بازیسازان ، اگر میخواستم اینجا خودم رو معرفی کنم ای دی رو به نامم میساختم مثل شما ، ببینید آقای نجفی ، من اولاً کاری نمیسازم که با چنین نظراتی مواجه بشم ، به مشکلات واقفم اما اگه یه نگاهی به بازیهای ایرانی جدید بندازید متوجه می شوید که با همان مشکلات کارهایی با کیفیت چندین برابر کار شما عرضه شده که نشان از ضعف های کار شماست ،انتظار دارید چطور صحبت کنم وقتی میبینم با کاری در این سطح قدرت بازیسازان داخلی را زیر سئوال میبرید و شرایط رو برای اونها از آنچه هست بدتر میکنید ، در مورد ضعفهای کارتان باید رو در رو با شما صحبت کنم چون اینجا امکانش نیست و گرنه با تصویر به شما عرضه می کردم ، فقط همین رو بگم که نگفتم همه چیز رو پیش فرض استفاده کردید دقیقاً گفتم چه چیزایی پیش فرضند که هستند اون چند تا مدل معدود که از ساخت ضعیفشون معلومه پیش فرض نیستند! ، به هر حال حاضرم هر چه در این محیطها می بینم رو برای شما کمتر از چند روز به شخصه با کیفیت بهتر بسازم ، اما در مورد گیم پلی و برنامه نویسی چون چیزی ندیدم هنوز نظری نمی دم ، در مورد سابقه شما هم چون نمی شناسمتون نظری نمیدم فقط همین رو میدونم در زمانی که ما اینکار رو در ایران شروع کردیم افراد معدودی بودن که همه الان نه تنها برای ما بلکه برای همه بازیسازا شناخته شدن اما در چند سال اخیر باب شده افرادی که معدود تجربه هایی در ۳d یا انیمیشن سازی دارند (نه بازی سازی یا حتی بازیبازی !) میرن یکی از موتورهای روز رو دانلود میکنند به همراه سمپل و tutorial بعد باهاش شروع میکنن تست زدن بعد به محض رسیدن به نتایجی میگن ما بازیسازیم و به سمت یکی از حامی ها مثل بنیاد میرن تا قرارداد ببندن یا بازی رو بفروشن راستی آیا شما تا بحا ل به بنیاد سری زدین ؟ آیا کارشناسها کار شما رو تایید کردن ؟

    ۰۰
  7. داستان بازی از این قراره که حیوانات شیطانی به جنگل حمله میکنند و جنگل رو نابود میکنند.و یک کتاب ارزشمند رو از حیوانات جنگل میدزدند .حیوانات جنگل که احساس ناتوانی میکنند بران میشوند تا از تنها فردا انسان جنگل یعنی کامی کمک بگیرند تا بتوانند قار شیاطین را تخریب کنند.تمام داستان بازی در مسیر قار شیاطین اتفاق میافتد.شما باید از حیوانات مختلف که توسط حیوانات شیطانی زخمی شده اند ادرس قار را بپرسید تا بتوانید به قار برسید .

    ۰۰

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر