مجله Play به Resident Evil 6 نمره داد
سومین نمره عنوان Resident Evil 6 از سوی مجله play منتشر شد . این مجله ۶ صفحه کامل را به نقد این عنوان اختصاص داده است .این مجله به Resident Evil 6 نمره ۸۸ از ۱۰۰ را داده و به ان این جمله را اختصاص داده است” یک Resident Evil مدرن ” .این مجله هر سه بخش leon,chris,jake و ada این بازی را به شکل جداگانه مورد بررسی قرار داده است و هر بخش را به شکل مختصر توضیح داده است . این مجله در مورد بخش لئون توضیح می دهد: ((قسمت هایی از بخش لئون بسیار عجیب است و به هیچکدام از Resident Evil های قبلی شبیه نیست)) این مجله در مورد بخش jake توضیح داد : ((این بخش به کپ کم ایده های بلند پروازانه تر می دهد ))این مجله بخش chris را تنها اینگونه توصیف کرد:((ضعیف ترین بخش این عنوان )) و در اخر بخش ada را شگفت انگیز ترین بخش خواند .این مجله در اخر این عنوان را برای طرفداران همیشگی این فرنچایز ناامید کننده دانست و اشاره کرد که این عنوان به سوی یک بازی اکشن رفته است تا یک بازی ترسناک .
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
نقدش یه ذره از عطشه رزیدنتی مارو کم کرد
جدا از نمرهای که داده،خداییش چه روی جلدی داره
آدم کیف میکنه وقتی نگاش میکنه :X
——————————
SONY make.believe
از اول تابستون و بعد از اون تریلر های یکی از یکی مسخره دارم حرف همین مجله رو میزنم ولی تنها چیزی که هر دفعه گیرم میاد یه سری دیسلایک هستش.کلا کپکام یه کاری کرده و کم کم داره بوش در میاد.عاشقان رزیدنت اویل (از جمله خودم)منتظر کنترل هلی کوپتر و شاخ به شاخ شدن با قطار باشین!!
_________________________
محسن از انجمن PS 3 IS GOD
از روشن فکریت ممنون.
The “Darkness” is coming
این نمراتی که دادن از نگاه یک منتقد به یک بازی جدیده نه یک طرفدار قدیمی رزیدنت
اگه میخواستن اینطوری امتیاز بدن کمتر از این حرفا بود
رزیدنت ۶ یک اکشن عالی میشه !!!
نه یک رزیدنت عالی !!!
کلا ترس چیست !!! آن هم در بازی
ترس برای کودکان و نونهالان است !!! یعنی از سن ۳ تا ۱۴ سال :/
برای ۱۵ سال به بالا واقعا ترس جایش را با استرس و هیجان عوض می کند
و کاملا بی معنی میشود و نمره ۸۸ هم ! نمره خوبی است .
اینو هزاران بار گفته ام !!! مثل اینکه باز باید بگویم :/
ویروس ها جهش یافته اند و کاراکتر های این سری هم دیگه آب دیده شده اند و جایی
برای غافل گیری و ترس نیست .
باید زنده بمانی به هر قیمتی !!! ترس برادر مرگ است .
“ترس برای کودکان و نونهالان است”!!!! مطمئنی؟!!!
دوست عزیز اصلا مثه اینکه نمیدونی با چه بازی طرف هستی دیگه نمیخوام تو این پست زیاد نظر بدم ولی ترس وجود داره حتی برای بزرگسالانم. ایا تا به حال یک نسخه از سری بازی های سایرن رو بازی کردید که آخرین نسخشم Siren Blood Curse واسه PS3 بود؟ آیا بازی کرده اید واقعا ؟ این بازی چنان جو ترسناک و آلوده ای داره که گفته ی بعضیا شخص بازیکن رو دچار پریشانی میکنه و بعد از یک ساعت بازی کردن دیگه تمرکز کافی رو برای ادامه ی بازی نداره وحتی بعضی از سازمان های رده بندی سنی اونو ۲۵+ اعلام کردند! حالا شما میگید ترس وجود نداره !!! از این جمله مطمئنید ؟!!
چیزی که من تاحالا بهش رسیدم اینه که بعضی از دوستان معنی بازی Survival Horror رو به یاد ندارند، با این وجود دیگر بحثی نیست.
والا من آخرین باری که کمی احساس استرس و ترس کردم !!!
زمانی بود که نمیسیس جلوی درب پلیس راکون سیتی برای اولین بار دیدم .
یک پیستول و ۲۳ تا فشنگ داشتم !!! :/
یعنی سال ۱۳۷۸ !!! :/ از آن موقع دیگر استرس و ترس نداشتم .
بله سایرن و فاتل فریم را هم بازی کرده ام !!! :/ بله توی سایرن موجودات نامیرا بودن
و فقط باید برای نجات جان خود فرار میکردی !!! :/
خوب این سبک جر دادم من !!! ولی ترس نه چرا باید بترسم
حتما لولو میاد منو میخوره !!! لولو آدم ۳۳ ساله را نمی خورد ولی لولو کودک
و نونهال و تا حدودی نوجوان را می ترساند !!! :/
بجای حس ترس بهتر است بگوییم هیجان و استرس !!! :/ چون ترس در این
روزها از بین رفته است و دیگر مثل قبل از دهه ۸۰ میلادی نیست .
__________________________________
SONY make.believe-(انجمن Martial Art’s )
نه ترس از بین نرفته بلکه فقط در این نسلی که قرار داریم ۲ استاد بزرگ یعنی اقایان Keiichiro Toyama و Shinji Mikami میتونند ترس رو تو بازیاشون به معنای واقعی ایجاد کنند که سری سایلنت هیل و رزیدنت اویل متاسفانه این دو استاد رو از دست دادند و حالا به چنین روزی افتاده اند.
خوب پس دیگه چی میگی !!!
ترس این روزها از بین رفته است .
حس ترس جاش به هیجان داده !!! در گذشته باید حساب گلوله هایت را داشتی
و درست مصرف میکردی که خودش حسی خاص ایجاد میکرد .
اما حالا ماشه رو بکش بدون اینکه احساس کمبودی بکنی و در نهایت هیجان
جای آن را میگیرد .
اگه “ماشه رو بکش بدون هیچ کمبودی” در نتیجه این بازی با کال آف دیوتی هیچ فرقی نمیکنه.
فلفسه ی رزیدنت اویل رو هنوز خیلیا نفهمیدن……
البته همین رزیدنت اویل ۵ که گلوله به وفور میداد !!! روی درجه سختی حرفه ای
بدون استفاده نامحدود کردن گلوله بسیار چالش بر انگیز میشد !!!
و هیجان خاصی را ایجاد میکرد ! فقط یک تعویض خشاب و گلنگدن کشیدن
این حس زیبا را ایجاد میکرد !!! به علاوه اینکه وقتی این حالت نامحدودی را خاموش کنی اسلات های کمتری را برای حمل سلاح در اختیار داری و مجبوری بجای سلاح نا محدود گلوله های محدود حمل کنی .
البته این شماره ۶ رزیدنت اویل کلا بازگشتی با شکوه است به ریشه ها
که با پیشرفت و ارتقا کارکترها هم همراه بوده است .
فلسفه رزیدنت اویل !!! :-?
داستان غیر قابل باور ولی جذاب و دلنشین گیم پلی بسیار عالی از ابتدا تا آینده
شخصیتهای دوست داشتنی از مثبت تا منفی !!! ارزش تکرار بسیار زیاد
کدام بازی وجود دارد که این همه نکته مثبت در خودش داشته باشد .
مخصوصا مورد آخر
وقتی در مورد محدودیت سلاح و مهمات صحبت میشه دیگه درجه ی سختی در نظر نباید گرفته بشه چون ما بازیو در حالت نرمال در نظر میگیریم و به طور قطع هر شخصی برای بار اول رو درجه ی نرمال بازیو به پایان میرسونه (البته درجه سختی Pro وقتی ازاد میشه که رو درجه سختی Hard بازیو تموم کنی)
در ضمن منظور از فلسفه رو خوب دریافت نکردی من با شخصیت ها و ارزش تکرار و داستان مشکلی ندارم، مشکل “گیم پلی اکشن شده ی” اویل است که دیگر انقد این کلمه را تکرار کردیم خسته شدیم.
اصلا فکر نمیکردم اینطوری شه! البته این فقط یه نمرست و منو نا امید نمیکنه. منتظر نمره هایه خوب+کریس میمونیم…(تورو خدا ابرومونو نبرید!)
لحظه ی درگیری لیون با کریس در آخر تریلر دوم رزیدنت اویل ۶ :
Leon : Put your gun down Chris this isn’t Resident Evil , it’s Call Of Duty !! we need money
Chris : Money! Copcom will make us miserable
RESIDENT EVIL 6
عجب ضد حالی زد!بخش کریس ضعیف ترین بخش بازیه؟!؟خیلی عجیبه!
مهم نیست!مهم اینکه عشق داره میاد!خدا کنه تکلیف نسخه Pc سریع تر مشخص شه!
$Pc
منتظرشیم
ممنون