Epic:ما فکر نمی کنیم موتور های گرافیکی دیگر بتوانند Unreal Engine 4 را کنار بزنند
سازندگان موتور گرافیکی Unreal Engine 4 در مصاحبه ای با Vg247 گفتند ان ها فکر نمی کنند که موتور های گرافیکی دیگر مثل CryEngine 3 و Luminous بتوانند این موتور گرافیکی را شکست دهند . در واقع ان ها فکر می کنند سازندگان موتور های گرافیکی دیگر برای منحصر به فرد شدن راه سختی را در پیش گرفته اند .
اقای Chris Wynn تهیه کننده ارشد Epic Games در قسمتی از مصاحبه خود با vg247 در مورد رقبا موتور گرافیکی Unreal Engine 4 گفت فکر نمی کند که ان ها بتوانند از Unreal Engine 4 پیشی بگیرند او در این مصاحبه توضیح می دهد :
((من فکر نمی کنم موتور های گرافیکی دیگر بتوانند ما را شکست دهند اما ما واقعا به ان ها نگاه می کنیم تا بفهمیم چه قدرتی دارند و در چه حدی هستند . شاید این حرف کمی از مغرورانه باشد اما رقیب های ما تنها به فکر رقابت با ما هستند و نمی خواهند فرا تر از ان حرکت کنند .))
او در ادامه گفت:
((زمانی که من تجهیزات کرایتک را دیدم تعجب کردم و تجهیزات ان ها را شگفت انگیز خواندم اما ما هم به هیچ وجه دست از کار نمی کشیم و نمی گوییم ان ها از ما بهتر هستند و ما را شکست می دهند زیرا ما راه خود را انتخاب کرده ایم و راهمان را در پیش می گیریم .))
نظر شما چیست ؟ ایا Unreal engine 4 می تواند سایر موتور های گرافیکی از جمله رقیب اصلی خود یعنی CryEngine 3 را شکست دهد ؟
یکی باید به مسئولان Epic بگه که کمی فکر هم بد نیست………تازه مطمئن هم هستند……….. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
موتور گرافیکی Luminous تو یه سطح دیگه ای بین رقبای هم نسلش خواهد بود .. هیچ شکی درش نیست … هر چی نباشه خیلی ها squar enix رو با گرافیک میشناسن
به نظر من فراست بایت و کرای انجین هم حرف هایی برای گفتن خواهند داشت :twisted: :twisted: :twisted:
geow رو batman بخونید اشتباه لبی بود:)
(geow رو با ue نسازن با چی بسازن؟ :> )
یک سوال چرا bioshock, borderlands, masseffect, geow رو با ue میسازند در حالی که با ce جز sniper چیز دیگه به ذهنم نمیرسه! تا وقتی وضع اینه اصلا رقابتی پیش نمیاد که بخوان بگن کی بهتره! برنده این نسل که ue بود. در ضمن این آقا به جای تخریب دیگران (صحبتهای مسئولین کرایتک رو به یاد بیرید در مورد ue ۴) اینطور صحبت میکنه که خودش گویای همه چیز هست. خیلیها میگن عمرا در زمینه قدرت به ce برسه و برتریش فقط همین راحتی کار باهاش هست. آیا شما نمایش star warss جدید رو یادتون رفته؟ تازه اون هنوزم از ue ۳ استفاده میکنه، ue ۴ بیاد دیگه ce رو خدا بیامرزه!
MT Framework . /:)
برو بابا دلت خوشه…
۱-بافتهای بی کیفیت(از دور زیبا هستند ولی نزدیک میشی و پیکسلا رو میتونی بشماری )
۲-فضای مرده و بی روح و ۹۰ درصد رنگها خاکستری ( تو گیرز ۳ دیگه خودشونو کشتن ۱ نمه جلوه داشت)
۳-فیزیک در حده نخود
( فکر نکنم به درستی این انریل نه از havok پشتیبانی کنه نه از physX … نمونشم این که اجساد تو گیرز که بهشون برخورد کنی مثل بادکنک میرن اینور اونور
شکستگی تصویر هم بیداد میکنه … هزار تا ایراد دیگه که …. اصلا اسمش روشه انریل=غیر واقعی
موتوری که مجانی گزاشتن DEV KITاون رو کامل و مجانی گزاشتن واسه تمرین بازی سازا..حا لا ۱ کی هم با هاش بازی میسازه ۱ پولی هم به سازنده انجین میده یه درصدی هم خودش.
اصلا علامت U قرمز اول هر بازی دیدید. بدونید با ۱ بازی متوسط طرفید؟
آره واقعا … چی-ان این بازیاش :
بتمنا ، مس افکتا ، بردرلندزا و بایوشاک … میرورز اج و اسپک اپس و بولت استرم و هانتدهم که نگو ، خود آنریل هم که حرفشو نزن …
عوضش واسه کرای انجین کرایسیس هست ، بازم کرایسیس هست ، دوباره کرایسیس هست …
ای دو موتور بازی سازی از بهترین ها هستند و حرفی هم راجب اینکه آنریل انجین بهتره یا کرای انجین نمی زنم ولی من شخصه عاشق موتور کرای انجین هستم. :X
______________________________
Copyright © ۲۰۰۹-۲۰۱۲ MEA Co. All rights reserved :arrow:
انجمن حقوق بگیران مایکروسافت
فعلا که زوده قضاوت ولی کرایسیس۳ قدرت کرای انجین رو نافرم به رخ کشیده حالا باید تا نسل بعد صبر کرد و بعد تصمیم گرفت ولی فراست بایت یا فوکس انجین یا حتی دانیا انجین و موتور ناتی داگ رو هم نباید نادیده گرفت…