خانه » اخبار بازی گیم اینفورمر: کاربرد کینکت در Need for Speed Most Wanted مسخره است × توسط Nil Dόvses در ۱۳۹۱/۰۸/۰۵ , 21:36:00 38 سایت گیم اینفورمر به تازگی در یکی از پست های خود، از فرمان های صوتی که در طول بازی Need for Speed: Most Wanted و از طریق کینکت میتوان به آن منتقل کرد، گلایه کرده است و آن ها را مسخره خواند. از همین رو ویدئویی از بازی را که در آن Chris Roberts؛ از سازندگان بازی در آن نحوه ی کار با کینکت را نشان میدهد از صفحه ی مربوط به Xbox در یوتیوب، بر روی سایت قرار داد. با مشاهده ی ویدئو دیدم که در برخی زمینه ها حق با گیم اینفورمر بود. به طور مثال فرمان “engine start” یک فرمان تشریفاتی است که باعث روشن شدن ماشین میشود! یا مثلا فرمان “look around” وظیفه ی چرخاندن دوربین به دور ماشین را دارد که در صحنه ای که Chris Roberts این فرمان را منتقل کرد، دوربین به دور ماشین چرخید و در نتیجه Roberts نتوانست ماشین را کنترل کند که در نتیجه تصادف شدیدی به وجود آمد.(عکس زیر) از دیگر فرمان های صوتی که در ویدیو به آنها اشاره شد فرمان هایی در بخش منو ها، تعویض ماشین و یا ایجاد تغییرات درون ماشین بود که این ایجاد تغیرات نیز به طرز بدی به نمایش در آمد. در ویدیو Roberts گفت که شما میتوانید بسیاری از تغییرات را مانند تغییر نوع تایر ها در حین رانندگی انجام دهید و نیازی به رفتن به بخش منو نیست، که این یک مزیت برای بازی است اما همانطور که در عکس پایین میبینید این فرمان صفحه را میگیرد و دید راننده(بازیکن)را کم میکند. اگر این قابلیت در حالت ایستاده انجام میشد بهتر بود. اما مسئله اینجاست که Roberts میگوید این قابلیت در حین تعقیب و گریز ها خیلی به درد میخورد. با وجود این مشکالات، باز هم نمیتوان گفت کینکت به درد این سبک بازی ها نمیخورد، چرا که این تازه اول راه برای این کنترلر است. اما از سازندگان عزیز خواهشمندیم در نمایش قابلیت های بازی هایشان بیشتر دقت کنند تا سوژه دست گیم اینفورمر و امثال آن ندهند! نویسنده Nil Dόvses kinectNeed for Speed: Most Wanted 38 دیدگاه ثبت شده است دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخبرای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید. مشکل کینکت نیست !!! مشکل سازنده است که نمی تواند خلاقیت را با کینکت مخلوط کند . __________________________________ SONY make.believe-(انجمن Martial Art’s ) ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید این حرف را میرابی میزند!!!!!!!!!!!!!!OMG فکرش نمیکردم جای تحسین دارد ———————— ضمن عرض تاسف بخاطر به کار بردن کلمه کوفت در جواب داریوش :roll: ۰۰ علی جون..سلام.خوببی؟ ـــــــــــــــــــــــــــــــــ همه ما میدونیم که کینکت یک کنترل بسیار خوب است.(البته موو هم همینجور)اما باید یه این دو کنترل بیشتر اهمیت داد!!!و بازی هایه بیشتر تحت کنترل این دو دستگاه ساخت.. PC$ ۰۰ خوب بکار بردن کلمه مسخره چندان جالب نبود برای گیم اینفورمر ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید هیچ چیز جای کنترلر استاندارد ایکس باکس واسه بازی ریسینگ رو نمیگیره.حالا هر کس هرچی میخواد زور بزنه که برای کنترلری دیگر بهینه اش کند ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید تا الآن که ما هیچی از کینکت ندیدیم.این کنترلر حالا حالا ها باید تکامل پیدا کنه. ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید نه سازنده ها باید بتونن از توانایی ها این کنترلرها استفاده کنن! ۰۰ حیف !!! ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید حرف حساب دیگه جای بحث نداره که! ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید با دسته بیشتر حال میده ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید من خودم در انواع اقسام کنترلر و موس وکیبورد بازی کردم ریسنیگ ولی خداییش دسته ایکس باکس تو این سبک بهترینه! —————— the last of us—castlevania:los2—metal gear solid:gz—bioshock:infinite—dead space3 ۰۰ یه جورایی ماشین بازی فقط با دسته حال می ده. ۰۰ یه جورایی نه! همیشه ریسینگ با دسته حال میده! ۰۰ نه! ریسینگ همیشه با کیبورد حال میده! ۰۰ با کیبورد هم خالی از لطف نیست… ۰۰ :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید کوفت مگه جک گفته این دوباره نظر داد :lol: :lol: :lol: میگم تو پست های مربوط به کینکت و ایکس ۳۶۰ نظر ندی چیزیت میشه؟ ——————————— بعد هم کینکت فعلا نباید توی اینجور بازی ها استفاده شود ۰۰ مستر از تو نظر خواستند مایکروسافت ها؟ ۰۰ فقط موست وانتد با کامپیوتر انهم با کیبورد روی حداکثر گرافیک مزه میده نه بر روی ….. :)) ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید کلا احساس میکنم کینکت رو میخوان به زور تو بازی های بزرگ بچپانند!!! هنوز استفاده از کینکت و موو تو بازی های بزرگ خیلی زوده. ——————– the last of us—castlevania:los2—metal gear solid:gz—bioshock:infinite—dead space3 ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید بالاخره باید از یه جایی شروع کرد… ۰۰ نمایش بیشتر
مشکل کینکت نیست !!! مشکل سازنده است که نمی تواند خلاقیت را با کینکت مخلوط کند . __________________________________ SONY make.believe-(انجمن Martial Art’s ) ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید
این حرف را میرابی میزند!!!!!!!!!!!!!!OMG فکرش نمیکردم جای تحسین دارد ———————— ضمن عرض تاسف بخاطر به کار بردن کلمه کوفت در جواب داریوش :roll: ۰۰
علی جون..سلام.خوببی؟ ـــــــــــــــــــــــــــــــــ همه ما میدونیم که کینکت یک کنترل بسیار خوب است.(البته موو هم همینجور)اما باید یه این دو کنترل بیشتر اهمیت داد!!!و بازی هایه بیشتر تحت کنترل این دو دستگاه ساخت.. PC$ ۰۰
هیچ چیز جای کنترلر استاندارد ایکس باکس واسه بازی ریسینگ رو نمیگیره.حالا هر کس هرچی میخواد زور بزنه که برای کنترلری دیگر بهینه اش کند ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید
تا الآن که ما هیچی از کینکت ندیدیم.این کنترلر حالا حالا ها باید تکامل پیدا کنه. ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید
من خودم در انواع اقسام کنترلر و موس وکیبورد بازی کردم ریسنیگ ولی خداییش دسته ایکس باکس تو این سبک بهترینه! —————— the last of us—castlevania:los2—metal gear solid:gz—bioshock:infinite—dead space3 ۰۰
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید
کوفت مگه جک گفته این دوباره نظر داد :lol: :lol: :lol: میگم تو پست های مربوط به کینکت و ایکس ۳۶۰ نظر ندی چیزیت میشه؟ ——————————— بعد هم کینکت فعلا نباید توی اینجور بازی ها استفاده شود ۰۰
فقط موست وانتد با کامپیوتر انهم با کیبورد روی حداکثر گرافیک مزه میده نه بر روی ….. :)) ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید
کلا احساس میکنم کینکت رو میخوان به زور تو بازی های بزرگ بچپانند!!! هنوز استفاده از کینکت و موو تو بازی های بزرگ خیلی زوده. ——————– the last of us—castlevania:los2—metal gear solid:gz—bioshock:infinite—dead space3 ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید