خانه » اخبار بازی کلیف بی خواهان “تعمیر کردن” Resident Evil × توسط سعید زعفرانی در ۱۳۹۱/۰۸/۰۹ , 17:22:07 88 این طور که از آخرین توئیتهای جناب خالق چرخهای جنگ بر میآید، از چند بازی آخر سری رزیدنت اویل راضی نبوده و به همین جهت خودش میخواهد آستینها را بالا بزند و یک رزیدنت درست و حسابی بسازد! حالا این که کلا رزیدنت و چرخهای جنگ چه ربطی به هم دارند، خدا میداند. کلیف بی در یک توئیت خطاب به کپکام نوشت که این شرکت باید از او درخواست کند تا “دور هم رزیدنت اویل را تعمیر کنیم.” البته کپکام هم این صحبت را “یک شوخی جالب” توصیف کرد و گفت که “بلیزینسکی فقط میتواند پیتزا بیاورد” (تا دور هم بخورند، به جای دور هم بازی درست کردن.) بعد از این خود کلیف بی متوجه شد که چه نوشته و کامنت اصلی خود را “جسارت” خواند. نویسنده سعید زعفرانی http://www.last.fm/user/SaeeD22000Z Cliff BleszinskiHorrorResident Evil 6 اخبار بازی 88 دیدگاه ثبت شده است دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخبرای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید. همین DmC رو غربی کر دن بس نبود که حالا افتادن به جون رزیدنت اویل ؟؟؟ اصلا نمیخوام فکرشم بکنیم که میخواد چطوری بشه جدا از غربی شدن , دیگه کلا باید اسم اویل رو برداشت از روی این بازی ! ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید اقا فکر کرده قراره با ملایمت به کپام دعوت شه, اما نشد که هیچ, پیتزا هم دعوت شد به هر حال رزیدنت فقط یک صاحل داره و اون هم میکامی هستش و بس ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید یکی به این بگه بیا برو دوربین رو دست بازیت رو تعمیر کن ملت اینقدر فحشت ندن به خاطر سردرد. ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید من که از دوربین بازی گرز آو وار بهتر ندیدم.. آخر هیجانه. حالا حتما شما بدت اومده دیگه. عجیبه. ۰۰ سعید جانم به قول خودت گیرز ۲ تا چیز زیاد داره: ۱-خلاقیت و طرفدار ۲-هیتر ۰۰ ساعت سایتتون یک ساعت جلو می باشد . درستش کنید. زشت است. ۰۰ :-| ۰۰ سعید جان اصلا مشکلی نداشت لرزش دوربین اگه بد بود و طرفدار نداشت از شماره ۲ حذف میشد!! بنظر من جذاب بود حالت مستند گونه و خاصی به بازی داده بود! —————————– the last of us—castlevania:los2—metal gear solid:gz—bioshock:infinite—dead space3 ۰۰ آلبرت جان پشت سر مارکوس حرف نزن که میگم بیاد ارّت کنه :lol: :lol: :lol: ۰۰ x-( رزیدنت فقط باید توسط شرقی ها ساخته بشه . همین و بس :arrow: ________________ SONY make.believe ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید Hell yeah!!!!کلا من حال میکنم با کامنتات داداش گلم :wink: دقیقا همینه.کم مونده کلیف هم بیاد دیگه. ۰۰ البته کپکام هم این صحبت را “یک شوخی جالب” توصیف کرد و گفت که “بلیزینسکی فقط میتواند پیتزا بیاورد” :lol: :lol: :lol: بدبخت مثل چی ضایع شده :lol: :lol: ———————– SONY make.believe ۰۰ نه دیگه اون موقع واقعا تبدیل میشه به زرتیدنت!!! همینجوریش بازیش آسون و به ریشه سوزون هست واویلا اگه کلیف بی بیاد والا تو اویل ۱ بیشتر از یدونه زامبی می دیدی از راهی که اومدی پا به فرار میزاشتی ولی الان….. (البته بد برداشت نکنید من هنوزم میگم اویل ۶ بازی بسیار عالی ای هست!!! لااقل هرچقدر اویل نیست،اکشن خوبی هست!!) ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید کلا من فکرمیکردم تو مملکت ما پیتزانخورده داریم اما نه مثل اینکه کاپ کام هم پیتزانخورده داره ای کاپ کام پیتزانخورده :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :lol: :lol: :lol: ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید کیلف بی رزیدنت اویل فکرنکنم کاری ازپیش ببره چون بازی بهتر نمیشه که هیچ بلکه اکشن ترمیشه بعد اون موقع یه گیرز تحویل ملت میده بعد اسم رزیدنت رو میکنه گیرز اویل وار :)) :)) :)) ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید اتفاقا اگه بره “اویل” بهتر میشه. چون تو نسخه ششم کاملا یک شوتر سوم شخص بود. البته شوتری با ایرادات زیاد مثل دوربین. پس اگه “کلیف” بره اونجا حداقل “اویل” هم میتونه یک شوتر استاندارد و سطح بالا بشه همچون “گرز آو وار”. ۰۰ میشه بپرسم چی رزیدنت رو میخواد تعمیر کنه؟میخوای رترو لنسر بیاری؟؟؟لوکاست زامبی چطوره؟؟؟ رزیدنت نیازی به تعمیر نداره داداش من.برو پیتزا رو بیار ولی . ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید خوبی به کپکام نیومده خودشون که لیاقت درست کردن ندارن لااقل شاید کلیف میتونست رزیدنت رو ترسناک بکنه ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید اولا کپکام کارش رو بلده دوما کلیف کی هست که بخاد رزیدنت رو تعمیر کنه ۰۰ ببین دیگه اویل به چه روزی افتاده که همه میخوان تعمیرش کنند!!! خاک تو سرت کپکام با این گندی که زدی به این بازی….حالا اگه میتونی بیا گندتو جمع کن! ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید عمو کلیف دوست دارم :X اما شما خودت اومدی سبک سوم شخص رو با بازی گیرزت نابود کردی رفتش! :(( ___________ حقوق بگیر ۰۰ چرا سجاد؟؟؟!!!!نابود؟؟؟؟تازه فکر میکنم ساختش ۰۰ چی میگی مکسی جان؟ :O :roll: سوم شخص شوتر درنسل هفتم سندش برای گرز آو واره اونم شیش دنگ! استاندارد سبکو گرز آو وار تعریف میکنه. عجب! ۸-O 8-O 8-O ۰۰ منظور بنده از نابودی اینه که این بازی کاری کرد که این سبک سوم شخص اکشن کلا یکنواخت بشه دیسلایک هاتون هم نوش جونم ________ حقوق بگیر ۰۰ Keiji Inafune Shinji Mikami Hideki Kamiya Suda51 Atsushi Inaba Tetsuya Minami Masami Ueda Masafumi Takada وقتی چنین بزرگ هایی کپکام رو ترک کردند دیگه چه انتظاری از کپکام میره!!!! (آقای Jun Takechi هم همین روزاست که رفتنی بشه….) یه کوبایاشی مونده واسه من شده همه کاره ی کپکام ….. تا دیروز داشت کنار میکامی مگس میکشت …… ۰۰ واقعا کپکام در حال حاضر هیچی نداره ، هیچی :-s :-| به نظر من باشه میگم یه نینجا تئوری خوبه که اونم مال خودش نیست /:) /:) ۰۰ اسم شینجی میکامی رو که جزو ترک کنندگان کپکام میبینم واقعا غصه ام میشه :cry: . ۰۰ بخدا گریه داره….. ۰۰ همه اینایی که گفتی خودشون وابسته به کپ کام هستن!! سوا۵۱؟؟؟ شما واقعا فکر میکنی لالی پاپ بازی قشنگی بود؟؟ شینجی میکامی؟؟؟ الان بازی ونکویش خیلی ترسناک بود؟؟ حالا ترسناک نه واقعا خیلی شاهکار بود؟؟ یا مثلا شادو آو دمند شما رو قبض روح کرد؟؟ کپ کام اینا رو بازی ساز کرد نه اینا کپ کام رو!!! ۰۰ وابسته هستن=وابسته بودن ۰۰ ونکوئیش یه شاهکار بود و خارج از اون چیزی بود که باید می بود نه به اسم بازی ترسناک یه بازی اکشن بسازن که بیشتر خنده داره ۰۰ ونکویش شاهکار بود؟؟ درسته ایده های خوبی داشت ولی از لحاظ فنی واقعا داغون بود!!! هوش مصنوعی متوسط،گرافیک متوسط،فضاسازی های ضعیف،داستان پر از اشکال(شخصیت اصلی مثلا دکتر بود بعد سیگار میکشید روزی ۳۴۱۳۲۴۲۳ تا!!!) فقط به لطف اسلحه هاش من این بازی خوب میدونم!!! شاهکار بودن الکی نیست!! باید تو همه زمینه ها چه فنی و چه بصری عالی عمل کنه!!! ۰۰ گیم پلی این بازی به تنهایی داستان م.زخرف و گرافیک داغونشو می پوشوند می تونی یه سوم شخص با یه همچین گیم پلی نام ببری ؟؟ ( نگو گیرز که خندم میگیره ) :-| ۰۰ چرا نباید دقیقا اسم گیرز رو ببرم؟ نه چرا؟؟ گیم پلی گیرز هزار برابر می ارزه به ونکویش ونکویش واقعا هیچی نداشت!! کاملا ساده و متوسط بود!! اگه قشنگ بود حداقل ندایی برای شماره دوم ازش میومد!! واقعا خیلی آدمو متعجب میکنه که فکر میکنید ونکویش از گیرز بهتره!! ۰۰ می تونم یک برتری گیم پلی گیرز رو به ونکوئیش بدونم ؟؟؟؟؟؟؟ ۰۰ کاورگیری!!! ۰۰ ونکویش شاهکار نبود . اما گیم پلی سو.پر شاهکاری داشت ! از انجام بازی حتی ۱ لحظه هم خسته نشدم ! ۰۰ اینم شد برتری ؟؟؟؟؟؟؟ برتری مثلا ما به این میگیم : آهسته کردن زمان که خودش به کامل ترین شکل ممکن ساخته شده بود غول آخر های فوق العاده ای که هر قسمت از بدنشون قطع می شد به کل تغییر میکردن پریدن دوربین بالا تر ( چیزی که خیلی ها به خصوص خود من رو خیلی اذیت کرد ) ۰۰ میثم@ :-| ۰۰ رضا دانته@ کاورگیری یکی از استاندارد های سبک اکشن سوم شخص هستش نبودش به کلی بازی رو ناقص میکنه!! برتری بیشتر میخوای؟ melee attack های فوق العاده دلچسب!! ولی در مقابل….! ۰۰ محمد رضای عزیز ( leon s.k ) من دارم برتری هایی می گم که خیلی کلی هستن ولی تو داری برتری هایی می گی که واقعا سطحین اون ضربه های تکراری که تو مولتی ، زمانی که همه روت نشونه گرفتن یک ساعت طول میکشه چه ارزشی داره ؟؟؟؟؟؟؟ کاور گیری هم که به هیچ وجه نمی شه گفت صد در صد گیرز بهتره ، موقع کاور گرفتن گیرز جالب تره اما زمانی که می خوای بپری از روی کاور و زمان رو آهسته کنی و …. حالی که ونکوئیش داره کجا و گیرز کجا ؟؟!!؟؟ ۰۰ همه ی اینایی که گفتم وابسته به کپکام هستن !!!!!!!! مطمئنی ؟!! پس فک کنم به این خاطره الان کپکام داره یکی پس از دیگری موفقیت هاشو کسب میکنه! بسیار خنده آور، چنین چیزی اصلا نگو……. مثال هایی هم که زدی همه اشتباه بود….. ۰۰ پس منم فک کنم به خاطر رفتن از کپ کام هست که الان سودا۵۱ و شینجی میکامی دارن یکی پس از دیگری شاهکار میسازن!!! ۰۰ تازه متال گیر رایزینگ از شینجی عزیز رو فراموش کردم که تا الان هرچه تریلر ازش دیدم نا امیدم کرده!!! از همه جهات!! ۰۰ به نظر از بازی فقط گرافیکشو می بینی در ضمن کی گفته رایزینگ مال میکامیه ؟ ۰۰ اولا میکامی ونکویشش شاهکار بود هیچ شکی درش نیست و هم نمرات عالی و جوایز مختلفی رو گرفته.. دوما میکامی بعد از ترک کپکام هنوز یک بازی ساخته و الان در حال ساخت یک بازی ترسناک سه گانه است منتظر اون باش عرضه بشه اونوقت اگه میانگین نمراتش شد مثه اویل شد ۶۶ من دیگه اسم این افراد رو نمیارم….. ۰۰ Leon S.K@ متال گیر رایزینگ مال میکامی نیست که….! عجیبه شما چطور بحث میکنید !!!!! ۰۰ پس پلاتینیوم گیمز برا بنیاد ملی رایانه ای هست؟ :lol: :lol: یعنی واقعا نمی دونستید رایزینگ رو پلاتینیوم گیمز میسازه؟ بعدش جناب نابغه فکر کنم گفتی سه گانه!!! مطمئنی؟ من تا جایی که یادمه میکامی گفته بود این آخرین بازی ای هست که میسازه!! ونکویش شاهکاره؟؟ واقعا انتظارات شما از شاهکار اینه؟ ونکویش تنها نکته مثبتش اسلحه هاش بود وگرنه از همه جهات گند زده بود!! میکامی یه بازی ساخته؟ ونکویش و شادو آو دمند کار های میکامی نبودن مگه؟ درسته دومی رو همکاری ساختن ولی به هرحال کارگردان بازی بود!! ۰۰ کی گفته پلاتینیوم مال میکامیه ؟ فقط تو ساخت ونکوئیش کمک کرد ، همین ۰۰ @محمدرضا…..چی بگم من…ونکوییشی که از گیم اسپات ۹ گرفته…و کوین هم نقدش نکرده…چیه به نظرت به غیر از شاهکار… :-| ۰۰ کمک نکرد کارگردانش بود! بعدش مال میکامی نیست ولی میکامی توش هست! و این دلیل نمیشه تو ساخت بازی نقشی نداشته باشه!! ۰۰ آقا یکم چشاتون رو باز کنید!! ونکویش پر از اشکال هست! ولی بخاطر اسلحه هاش سرگرم کننده میشه بازی! همین! گرافیک،فضاسازی،داستان و … همه چی اشکال دارد!! بازی متاش ۸۴ هست هزاران خانه تا شاهکار فاصله دارد!! واقعا با گفتن اسم شاهکار پیش این بازی فقط اسم بازی های بزرگ رو خراب میکنید!! ۰۰ پلنتیوم گیمز الان چه ربطی به میکامی داره؟! اون زمان ونکوییش بود… میکامی الان استدیو خودش رو داره با نام Tangogameworks و بازی سه گانه ای رو که گفتم میخواد خلق کنه و اولین نسخه اش رو خودش کارگردانی میکنه و بعد کناره گیری خواهد کرد.. بله میکامی فقط یک بازی ساخته و اونم ونکوییش بوده که در نوع خودش شاهکار بود، و در بازی شادوز میکامی فقط یک اسم تبلیغاتی بود برای فروش بازی و خود میکامی گفت که بازی رو جز کارهای خودم نمیدونم.. من تا حالا تو عمرم کسی رو ندیدم که علیه میکامی جبهه گیری کنه و بگه بازی ساختن بلد نیست!! (پس بهتره بحث نکنیم). ۰۰ اهههههه اسم متا چرا میاری ، یه سوال کردم ، یه جواب منطقی خواستم ۰۰ من جلوی میکامی جبهه گیری نمیکنم!!! ولی میگم میکامی هرچقدر تو سبک ترسناک موفق عمل میکنه همون قدر تو سبک اکشن بد بازی میسازه!! ۰۰ توانایی های میکامی گرافیک نمیاره اون پوله که گرافیک میاره عزیز میکامی فقط خلاقیت های خودشو پیاده میکنه که یکی از اون یکی فوق العاده ترن ۰۰ محمد رضا عزیز ، ونکوییش به هیچ وجه فضا سازی بدی نداشت ، اتفاقا سرعت گیم پلی و داستان (البته داستان که هیچی فقط سرعت!) باعث میشد گیمر خیلی بیشتر درگیر بشه ، درسته این سرعت ممکن بود به بازی لطمه بزنه ولی وقت کم شخصیت اصلی موجب همراهی گیمر با سم می شد ! گیم پلی ونکوییش یکی از بی نقص ترین و سریع ترین اکشن های سوم شخص بود ، به طور کلی هیچ وجه بهتر از گیرز آووار نیست ولی در بعضی جهات، بله ! حتی از گیرزهم بهتر بود ! … اما میکامی ! ببخشید استاد میکامی ! اگر ایشون بلد نبودند بازی بسازند … اصلا کپکام به این بزرگی نمیشد ، به جرئت میگم صنعت گیم خیلی به این مرد مدیونه ! به خصوص در ژانر وحشت ! چیزی جز شاهکار نساخته ! ۰۰ داش رضا حاتمی چرا گیر دادی به این کپکام باور کن اویل جدیدش با کلی تغییرشم باز میرزه به ۸۰ درصد بازیهای این نسل انقدر به کپکام گیر نده یه شرکت کونامی و یه کپکام داریم هی به اینا گیر بدین ۰۰ کونامی رو که اصلا بحثشو نکن که بهترین بازی عمرم (سایلنت هیل) رو خراب کرده…….. ۰۰ رضا حاتمی عزیز چرا گیر دادی به این کپکام باور کن ایول جدیدش با همه تغییراتش باز به ۸۰ درصد بازیهای این نسل میرزه ۰۰ دوست عزیز بازی محبوبی که به هواداراش پشت کرد و تبدیل به یک فاجعه شد باید گیر داد روش خوبم گیر داد روش…. بازی رو با نسخه های قبلش مقایسه می کنند نه بازی های هم نسلش. ۰۰ اتفاقا تو این شمارش بیشتر به هوادارای قدیمیش وفادار بوده این بازی ایراد داره منکرش نمیشم ولی تو این شماره حس ترس بیشتر از شماره قبلیش بود بخش ادا و لیون و بخشهای پایانی کریس و غول معروف تو قسمت جیک بنده خدا دیگه چیکار میتونست بکنه ایراداتشم اصلا به ترسناک بودنش نیست به کم بودن تنوع اسلحه هاست که تو این سری خیلی کم و یه شکل بودن ۰۰ مثلا شما چطور میگید که به هوادارای قدیمیش وفادار بوده ؟!!! اینکه مثلا اومدن نسبت به نسخه ی قبل که تو روز بود تو نسخه ی ۶ شب شده دیگه تموم ترسه تو بازیه….مثلا به چی پایبند بودن؟؟ بازی رو با حرکات رزمی میشه تموم کرد…..!!! این شد وفادار بودن! بابا اویل ۵ درسته اکشن شده بود ولی بخدا انقد به اندازه ی ۶ گستاخانه نبود دیگه … (من اویل ۵ رو خیلی خیلی استاندارد تر میدونم نسبت به ۶ ) ۰۰ اویل ۵ از نطر گیم پلی بهتر بود ولی از نطر داستانی این شماره خیلی قوی بود ۴ تا کارکتر مختلف کار سختی هست وفادار بود چرا چون از غول اخری استفاده کرد تو بخش جیک که ادم رو یاد نمسیس مینداخت تو اون قسمت که دنبالت راه میفتاد یه حس اضطراب بهت دست میداد در قسمت کریس غول اخر ها خوب بودند و قسمت ادا منو خیلی بیشتر یاد نسخه های ابتدایی مینداخت بخش لیون اون قسمت که داخل تونل هستی قطار میاد واقعا زیبا کار شده یا اون موجودات که چند بخش میشن که نشان میده تلاششون رو کردن تا بازی رو برای مخاطبهای قدیمیشون هم نگه دارن نمیتونی همش ایراد بگیریم به نکات مثبت هم باید بیایی نگاه کنی که این شماره نکات مثبت زیادی هم داره ۰۰ دلیل استاندارتر بودن ۵ این بود که تو یه شخصیت کار شده بود ولی تو این قسمت کارکتر زیاده که این خودش هم حسنه هم عیب ۰۰ آقا اصلا اویل ۱و۲و۳ رو بزاریم کنار…. خوب اگه با اویل ۴ هم مقایسه کنی این بازی له میشه…. اصلا بیا یه مقایسه کوچیک بکنبم بین دقایق آغازین اویل ۴ و اویل ۶…. شما تو اویل ۴ با یک مقدمه ی خوب و جذاب و درگیر کننده وارد بازی میشی بدون اینکه شما رو خسته کنه و شما بهد از پیاده شدن از ماشین به راحتی جذب بازی میشی و وارد چالش های زیادی میشی، اما دقایق اولیه اویل ۶ چطوره ؟ همش صحنه های سینمایی و دکمه زنی های بیخود و بی معنی مثلا همون در باز کزدن دقایق اول شما باید ۳ بار دکمه زنی انجام بدی آیا واقعا چنین چیزی لازمه…. یا به دست گرفتن هلیکوپتر و بعد از این تازه فلش بک… چیزی که باعث میشه مخاطب اصلا درگیر نشه… بدترین چیز اینه که یه بازی بخواد تمام بار رو دوشش رو با صحنه های سینمایی ور داره که اینو تو اویل ۶ به وضوح میشه دید….. – در ضمن من بعد مرگ نویسنده ی اویل آقای Noburo Sugimora داستان نویسی هیچ نویسنده ای رو برای اویل تا بحال قبول نداشتم نه ۴ و نه ۵ و نه ۶ نه دوست عزیز این بازی پر از ایراده…. انقد وجود داره که نمیشه از معدود نقاط مثبتش صحبتی کرد. ۰۰ من هیچ موقع اویل ۴ رو با این شماره مقایسه نمیکنم چون اویل ۴ به نطر من یکی از بهترینها بود که داستانش هم زیاد با شماره های دیگش مربوط نمیشه اصلا طرفدارهای سری رزیدنت بعد از شماره ۴ بیشتر شدند که خیلیهاشون به خاطر اکشن شدنش بود و به خاطر همین تو این سری خواستن هم اکشن باشه هم ترس که زیاد موفق نبودن چون اکشن و ترس با هم جور درنمیاد من دارم نقاط قوت این سری رو میگم که داستان و شخصیت پردازی خوب بوده تو این سری مثلا تو قسمت لیون خواستن بخش کلاسیک رو نشون بدن تو کریس اکشن تو جیک بخش فرار از نمسیس و تو ادا هم حل معماها که همه اینها باعث شده به کارشون صدمه بخوره ولی باز هم خوب بوده چون تجربه کردن همه اینها تو یک بازی خوبه چون خستت نمیکنه ۰۰ در مورد داستان ضعیفترین بخشش لیون بود که من از بخش لیون اصلا خوشم نیومد چون ایراداتت زیاده ولی نقاط قوت این بازی بخش کریس و جیک هست که داستانش کاملا کشش داره و اصلا باهات درباره کشش نداشتن داستان موافق نیستم چون تو بخش کریس هر چی بخای برای کشش بود ۰۰ در اخر این بازی ایراد داره ولی نه تا این انداره این شماره استارتی بود برای شاهکار شدن سری بعدی رزیدنت چون تو این شماره هر مدل کاری که میتونستن روش امتحان کردن تا برای بازی بعد بهترینش رو استفاده کنن از مبارزات تن به تن تا quickshot و جا خالی دادن به سبک vanquish و درجه استقامت و خیلی چیزهای دیگه که همبن نواوریها به مزاق بعضی ها خوش نیومد ولی شک نکنین شماره بعدی انقلابی به پا خواهد کرد مثل شماره۴ چون با این بازی خیلی تجربه کسب کردن این شماره قربانی این مسایل شد ولی گفتم باز هم از ۸۰ درصد بازیهای این نسل بهتر بوده ۰۰ نه دیگر اویل قبر شد…. تجربه!!! نه دوست عزیز کپکام تجربه ی ساخت یک اویل متوسط رو داشت اما چیزی که نذاشت اینکار رو بکنه پوله…. اگر منتظر شاهکار در سری رزیدنت اویل هستی باید منتظر کسی مثه میکامی باشی وگرنه غیر از اون باید فکر شاهکار رو از سر بیرون کرد.. هیچ انقلابی برای اویل وجود نداره دیگه همونطور که قبل از اویل ۶ همه میگفتن این بازی شاهکاره و مثه اویل ۴ دوباره انقلاب میکنه اما دیدیم که چه شد….. ۰۰ نمایش بیشتر
همین DmC رو غربی کر دن بس نبود که حالا افتادن به جون رزیدنت اویل ؟؟؟ اصلا نمیخوام فکرشم بکنیم که میخواد چطوری بشه جدا از غربی شدن , دیگه کلا باید اسم اویل رو برداشت از روی این بازی ! ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید
اقا فکر کرده قراره با ملایمت به کپام دعوت شه, اما نشد که هیچ, پیتزا هم دعوت شد به هر حال رزیدنت فقط یک صاحل داره و اون هم میکامی هستش و بس ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید
یکی به این بگه بیا برو دوربین رو دست بازیت رو تعمیر کن ملت اینقدر فحشت ندن به خاطر سردرد. ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید
سعید جان اصلا مشکلی نداشت لرزش دوربین اگه بد بود و طرفدار نداشت از شماره ۲ حذف میشد!! بنظر من جذاب بود حالت مستند گونه و خاصی به بازی داده بود! —————————– the last of us—castlevania:los2—metal gear solid:gz—bioshock:infinite—dead space3 ۰۰
x-( رزیدنت فقط باید توسط شرقی ها ساخته بشه . همین و بس :arrow: ________________ SONY make.believe ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید
البته کپکام هم این صحبت را “یک شوخی جالب” توصیف کرد و گفت که “بلیزینسکی فقط میتواند پیتزا بیاورد” :lol: :lol: :lol: بدبخت مثل چی ضایع شده :lol: :lol: ———————– SONY make.believe ۰۰
نه دیگه اون موقع واقعا تبدیل میشه به زرتیدنت!!! همینجوریش بازیش آسون و به ریشه سوزون هست واویلا اگه کلیف بی بیاد والا تو اویل ۱ بیشتر از یدونه زامبی می دیدی از راهی که اومدی پا به فرار میزاشتی ولی الان….. (البته بد برداشت نکنید من هنوزم میگم اویل ۶ بازی بسیار عالی ای هست!!! لااقل هرچقدر اویل نیست،اکشن خوبی هست!!) ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید
کلا من فکرمیکردم تو مملکت ما پیتزانخورده داریم اما نه مثل اینکه کاپ کام هم پیتزانخورده داره ای کاپ کام پیتزانخورده :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :lol: :lol: :lol: ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید
کیلف بی رزیدنت اویل فکرنکنم کاری ازپیش ببره چون بازی بهتر نمیشه که هیچ بلکه اکشن ترمیشه بعد اون موقع یه گیرز تحویل ملت میده بعد اسم رزیدنت رو میکنه گیرز اویل وار :)) :)) :)) ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید
اتفاقا اگه بره “اویل” بهتر میشه. چون تو نسخه ششم کاملا یک شوتر سوم شخص بود. البته شوتری با ایرادات زیاد مثل دوربین. پس اگه “کلیف” بره اونجا حداقل “اویل” هم میتونه یک شوتر استاندارد و سطح بالا بشه همچون “گرز آو وار”. ۰۰
میشه بپرسم چی رزیدنت رو میخواد تعمیر کنه؟میخوای رترو لنسر بیاری؟؟؟لوکاست زامبی چطوره؟؟؟ رزیدنت نیازی به تعمیر نداره داداش من.برو پیتزا رو بیار ولی . ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید
خوبی به کپکام نیومده خودشون که لیاقت درست کردن ندارن لااقل شاید کلیف میتونست رزیدنت رو ترسناک بکنه ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید
ببین دیگه اویل به چه روزی افتاده که همه میخوان تعمیرش کنند!!! خاک تو سرت کپکام با این گندی که زدی به این بازی….حالا اگه میتونی بیا گندتو جمع کن! ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید
عمو کلیف دوست دارم :X اما شما خودت اومدی سبک سوم شخص رو با بازی گیرزت نابود کردی رفتش! :(( ___________ حقوق بگیر ۰۰
چی میگی مکسی جان؟ :O :roll: سوم شخص شوتر درنسل هفتم سندش برای گرز آو واره اونم شیش دنگ! استاندارد سبکو گرز آو وار تعریف میکنه. عجب! ۸-O 8-O 8-O ۰۰
منظور بنده از نابودی اینه که این بازی کاری کرد که این سبک سوم شخص اکشن کلا یکنواخت بشه دیسلایک هاتون هم نوش جونم ________ حقوق بگیر ۰۰
Keiji Inafune Shinji Mikami Hideki Kamiya Suda51 Atsushi Inaba Tetsuya Minami Masami Ueda Masafumi Takada وقتی چنین بزرگ هایی کپکام رو ترک کردند دیگه چه انتظاری از کپکام میره!!!! (آقای Jun Takechi هم همین روزاست که رفتنی بشه….) یه کوبایاشی مونده واسه من شده همه کاره ی کپکام ….. تا دیروز داشت کنار میکامی مگس میکشت …… ۰۰
واقعا کپکام در حال حاضر هیچی نداره ، هیچی :-s :-| به نظر من باشه میگم یه نینجا تئوری خوبه که اونم مال خودش نیست /:) /:) ۰۰
همه اینایی که گفتی خودشون وابسته به کپ کام هستن!! سوا۵۱؟؟؟ شما واقعا فکر میکنی لالی پاپ بازی قشنگی بود؟؟ شینجی میکامی؟؟؟ الان بازی ونکویش خیلی ترسناک بود؟؟ حالا ترسناک نه واقعا خیلی شاهکار بود؟؟ یا مثلا شادو آو دمند شما رو قبض روح کرد؟؟ کپ کام اینا رو بازی ساز کرد نه اینا کپ کام رو!!! ۰۰
ونکوئیش یه شاهکار بود و خارج از اون چیزی بود که باید می بود نه به اسم بازی ترسناک یه بازی اکشن بسازن که بیشتر خنده داره ۰۰
ونکویش شاهکار بود؟؟ درسته ایده های خوبی داشت ولی از لحاظ فنی واقعا داغون بود!!! هوش مصنوعی متوسط،گرافیک متوسط،فضاسازی های ضعیف،داستان پر از اشکال(شخصیت اصلی مثلا دکتر بود بعد سیگار میکشید روزی ۳۴۱۳۲۴۲۳ تا!!!) فقط به لطف اسلحه هاش من این بازی خوب میدونم!!! شاهکار بودن الکی نیست!! باید تو همه زمینه ها چه فنی و چه بصری عالی عمل کنه!!! ۰۰
گیم پلی این بازی به تنهایی داستان م.زخرف و گرافیک داغونشو می پوشوند می تونی یه سوم شخص با یه همچین گیم پلی نام ببری ؟؟ ( نگو گیرز که خندم میگیره ) :-| ۰۰
چرا نباید دقیقا اسم گیرز رو ببرم؟ نه چرا؟؟ گیم پلی گیرز هزار برابر می ارزه به ونکویش ونکویش واقعا هیچی نداشت!! کاملا ساده و متوسط بود!! اگه قشنگ بود حداقل ندایی برای شماره دوم ازش میومد!! واقعا خیلی آدمو متعجب میکنه که فکر میکنید ونکویش از گیرز بهتره!! ۰۰
اینم شد برتری ؟؟؟؟؟؟؟ برتری مثلا ما به این میگیم : آهسته کردن زمان که خودش به کامل ترین شکل ممکن ساخته شده بود غول آخر های فوق العاده ای که هر قسمت از بدنشون قطع می شد به کل تغییر میکردن پریدن دوربین بالا تر ( چیزی که خیلی ها به خصوص خود من رو خیلی اذیت کرد ) ۰۰
رضا دانته@ کاورگیری یکی از استاندارد های سبک اکشن سوم شخص هستش نبودش به کلی بازی رو ناقص میکنه!! برتری بیشتر میخوای؟ melee attack های فوق العاده دلچسب!! ولی در مقابل….! ۰۰
محمد رضای عزیز ( leon s.k ) من دارم برتری هایی می گم که خیلی کلی هستن ولی تو داری برتری هایی می گی که واقعا سطحین اون ضربه های تکراری که تو مولتی ، زمانی که همه روت نشونه گرفتن یک ساعت طول میکشه چه ارزشی داره ؟؟؟؟؟؟؟ کاور گیری هم که به هیچ وجه نمی شه گفت صد در صد گیرز بهتره ، موقع کاور گرفتن گیرز جالب تره اما زمانی که می خوای بپری از روی کاور و زمان رو آهسته کنی و …. حالی که ونکوئیش داره کجا و گیرز کجا ؟؟!!؟؟ ۰۰
همه ی اینایی که گفتم وابسته به کپکام هستن !!!!!!!! مطمئنی ؟!! پس فک کنم به این خاطره الان کپکام داره یکی پس از دیگری موفقیت هاشو کسب میکنه! بسیار خنده آور، چنین چیزی اصلا نگو……. مثال هایی هم که زدی همه اشتباه بود….. ۰۰
پس منم فک کنم به خاطر رفتن از کپ کام هست که الان سودا۵۱ و شینجی میکامی دارن یکی پس از دیگری شاهکار میسازن!!! ۰۰
تازه متال گیر رایزینگ از شینجی عزیز رو فراموش کردم که تا الان هرچه تریلر ازش دیدم نا امیدم کرده!!! از همه جهات!! ۰۰
اولا میکامی ونکویشش شاهکار بود هیچ شکی درش نیست و هم نمرات عالی و جوایز مختلفی رو گرفته.. دوما میکامی بعد از ترک کپکام هنوز یک بازی ساخته و الان در حال ساخت یک بازی ترسناک سه گانه است منتظر اون باش عرضه بشه اونوقت اگه میانگین نمراتش شد مثه اویل شد ۶۶ من دیگه اسم این افراد رو نمیارم….. ۰۰
پس پلاتینیوم گیمز برا بنیاد ملی رایانه ای هست؟ :lol: :lol: یعنی واقعا نمی دونستید رایزینگ رو پلاتینیوم گیمز میسازه؟ بعدش جناب نابغه فکر کنم گفتی سه گانه!!! مطمئنی؟ من تا جایی که یادمه میکامی گفته بود این آخرین بازی ای هست که میسازه!! ونکویش شاهکاره؟؟ واقعا انتظارات شما از شاهکار اینه؟ ونکویش تنها نکته مثبتش اسلحه هاش بود وگرنه از همه جهات گند زده بود!! میکامی یه بازی ساخته؟ ونکویش و شادو آو دمند کار های میکامی نبودن مگه؟ درسته دومی رو همکاری ساختن ولی به هرحال کارگردان بازی بود!! ۰۰
@محمدرضا…..چی بگم من…ونکوییشی که از گیم اسپات ۹ گرفته…و کوین هم نقدش نکرده…چیه به نظرت به غیر از شاهکار… :-| ۰۰
کمک نکرد کارگردانش بود! بعدش مال میکامی نیست ولی میکامی توش هست! و این دلیل نمیشه تو ساخت بازی نقشی نداشته باشه!! ۰۰
آقا یکم چشاتون رو باز کنید!! ونکویش پر از اشکال هست! ولی بخاطر اسلحه هاش سرگرم کننده میشه بازی! همین! گرافیک،فضاسازی،داستان و … همه چی اشکال دارد!! بازی متاش ۸۴ هست هزاران خانه تا شاهکار فاصله دارد!! واقعا با گفتن اسم شاهکار پیش این بازی فقط اسم بازی های بزرگ رو خراب میکنید!! ۰۰
پلنتیوم گیمز الان چه ربطی به میکامی داره؟! اون زمان ونکوییش بود… میکامی الان استدیو خودش رو داره با نام Tangogameworks و بازی سه گانه ای رو که گفتم میخواد خلق کنه و اولین نسخه اش رو خودش کارگردانی میکنه و بعد کناره گیری خواهد کرد.. بله میکامی فقط یک بازی ساخته و اونم ونکوییش بوده که در نوع خودش شاهکار بود، و در بازی شادوز میکامی فقط یک اسم تبلیغاتی بود برای فروش بازی و خود میکامی گفت که بازی رو جز کارهای خودم نمیدونم.. من تا حالا تو عمرم کسی رو ندیدم که علیه میکامی جبهه گیری کنه و بگه بازی ساختن بلد نیست!! (پس بهتره بحث نکنیم). ۰۰
من جلوی میکامی جبهه گیری نمیکنم!!! ولی میگم میکامی هرچقدر تو سبک ترسناک موفق عمل میکنه همون قدر تو سبک اکشن بد بازی میسازه!! ۰۰
توانایی های میکامی گرافیک نمیاره اون پوله که گرافیک میاره عزیز میکامی فقط خلاقیت های خودشو پیاده میکنه که یکی از اون یکی فوق العاده ترن ۰۰
محمد رضا عزیز ، ونکوییش به هیچ وجه فضا سازی بدی نداشت ، اتفاقا سرعت گیم پلی و داستان (البته داستان که هیچی فقط سرعت!) باعث میشد گیمر خیلی بیشتر درگیر بشه ، درسته این سرعت ممکن بود به بازی لطمه بزنه ولی وقت کم شخصیت اصلی موجب همراهی گیمر با سم می شد ! گیم پلی ونکوییش یکی از بی نقص ترین و سریع ترین اکشن های سوم شخص بود ، به طور کلی هیچ وجه بهتر از گیرز آووار نیست ولی در بعضی جهات، بله ! حتی از گیرزهم بهتر بود ! … اما میکامی ! ببخشید استاد میکامی ! اگر ایشون بلد نبودند بازی بسازند … اصلا کپکام به این بزرگی نمیشد ، به جرئت میگم صنعت گیم خیلی به این مرد مدیونه ! به خصوص در ژانر وحشت ! چیزی جز شاهکار نساخته ! ۰۰
داش رضا حاتمی چرا گیر دادی به این کپکام باور کن اویل جدیدش با کلی تغییرشم باز میرزه به ۸۰ درصد بازیهای این نسل انقدر به کپکام گیر نده یه شرکت کونامی و یه کپکام داریم هی به اینا گیر بدین ۰۰
رضا حاتمی عزیز چرا گیر دادی به این کپکام باور کن ایول جدیدش با همه تغییراتش باز به ۸۰ درصد بازیهای این نسل میرزه ۰۰
دوست عزیز بازی محبوبی که به هواداراش پشت کرد و تبدیل به یک فاجعه شد باید گیر داد روش خوبم گیر داد روش…. بازی رو با نسخه های قبلش مقایسه می کنند نه بازی های هم نسلش. ۰۰
اتفاقا تو این شمارش بیشتر به هوادارای قدیمیش وفادار بوده این بازی ایراد داره منکرش نمیشم ولی تو این شماره حس ترس بیشتر از شماره قبلیش بود بخش ادا و لیون و بخشهای پایانی کریس و غول معروف تو قسمت جیک بنده خدا دیگه چیکار میتونست بکنه ایراداتشم اصلا به ترسناک بودنش نیست به کم بودن تنوع اسلحه هاست که تو این سری خیلی کم و یه شکل بودن ۰۰
مثلا شما چطور میگید که به هوادارای قدیمیش وفادار بوده ؟!!! اینکه مثلا اومدن نسبت به نسخه ی قبل که تو روز بود تو نسخه ی ۶ شب شده دیگه تموم ترسه تو بازیه….مثلا به چی پایبند بودن؟؟ بازی رو با حرکات رزمی میشه تموم کرد…..!!! این شد وفادار بودن! بابا اویل ۵ درسته اکشن شده بود ولی بخدا انقد به اندازه ی ۶ گستاخانه نبود دیگه … (من اویل ۵ رو خیلی خیلی استاندارد تر میدونم نسبت به ۶ ) ۰۰
اویل ۵ از نطر گیم پلی بهتر بود ولی از نطر داستانی این شماره خیلی قوی بود ۴ تا کارکتر مختلف کار سختی هست وفادار بود چرا چون از غول اخری استفاده کرد تو بخش جیک که ادم رو یاد نمسیس مینداخت تو اون قسمت که دنبالت راه میفتاد یه حس اضطراب بهت دست میداد در قسمت کریس غول اخر ها خوب بودند و قسمت ادا منو خیلی بیشتر یاد نسخه های ابتدایی مینداخت بخش لیون اون قسمت که داخل تونل هستی قطار میاد واقعا زیبا کار شده یا اون موجودات که چند بخش میشن که نشان میده تلاششون رو کردن تا بازی رو برای مخاطبهای قدیمیشون هم نگه دارن نمیتونی همش ایراد بگیریم به نکات مثبت هم باید بیایی نگاه کنی که این شماره نکات مثبت زیادی هم داره ۰۰
دلیل استاندارتر بودن ۵ این بود که تو یه شخصیت کار شده بود ولی تو این قسمت کارکتر زیاده که این خودش هم حسنه هم عیب ۰۰
آقا اصلا اویل ۱و۲و۳ رو بزاریم کنار…. خوب اگه با اویل ۴ هم مقایسه کنی این بازی له میشه…. اصلا بیا یه مقایسه کوچیک بکنبم بین دقایق آغازین اویل ۴ و اویل ۶…. شما تو اویل ۴ با یک مقدمه ی خوب و جذاب و درگیر کننده وارد بازی میشی بدون اینکه شما رو خسته کنه و شما بهد از پیاده شدن از ماشین به راحتی جذب بازی میشی و وارد چالش های زیادی میشی، اما دقایق اولیه اویل ۶ چطوره ؟ همش صحنه های سینمایی و دکمه زنی های بیخود و بی معنی مثلا همون در باز کزدن دقایق اول شما باید ۳ بار دکمه زنی انجام بدی آیا واقعا چنین چیزی لازمه…. یا به دست گرفتن هلیکوپتر و بعد از این تازه فلش بک… چیزی که باعث میشه مخاطب اصلا درگیر نشه… بدترین چیز اینه که یه بازی بخواد تمام بار رو دوشش رو با صحنه های سینمایی ور داره که اینو تو اویل ۶ به وضوح میشه دید….. – در ضمن من بعد مرگ نویسنده ی اویل آقای Noburo Sugimora داستان نویسی هیچ نویسنده ای رو برای اویل تا بحال قبول نداشتم نه ۴ و نه ۵ و نه ۶ نه دوست عزیز این بازی پر از ایراده…. انقد وجود داره که نمیشه از معدود نقاط مثبتش صحبتی کرد. ۰۰
من هیچ موقع اویل ۴ رو با این شماره مقایسه نمیکنم چون اویل ۴ به نطر من یکی از بهترینها بود که داستانش هم زیاد با شماره های دیگش مربوط نمیشه اصلا طرفدارهای سری رزیدنت بعد از شماره ۴ بیشتر شدند که خیلیهاشون به خاطر اکشن شدنش بود و به خاطر همین تو این سری خواستن هم اکشن باشه هم ترس که زیاد موفق نبودن چون اکشن و ترس با هم جور درنمیاد من دارم نقاط قوت این سری رو میگم که داستان و شخصیت پردازی خوب بوده تو این سری مثلا تو قسمت لیون خواستن بخش کلاسیک رو نشون بدن تو کریس اکشن تو جیک بخش فرار از نمسیس و تو ادا هم حل معماها که همه اینها باعث شده به کارشون صدمه بخوره ولی باز هم خوب بوده چون تجربه کردن همه اینها تو یک بازی خوبه چون خستت نمیکنه ۰۰
در مورد داستان ضعیفترین بخشش لیون بود که من از بخش لیون اصلا خوشم نیومد چون ایراداتت زیاده ولی نقاط قوت این بازی بخش کریس و جیک هست که داستانش کاملا کشش داره و اصلا باهات درباره کشش نداشتن داستان موافق نیستم چون تو بخش کریس هر چی بخای برای کشش بود ۰۰
در اخر این بازی ایراد داره ولی نه تا این انداره این شماره استارتی بود برای شاهکار شدن سری بعدی رزیدنت چون تو این شماره هر مدل کاری که میتونستن روش امتحان کردن تا برای بازی بعد بهترینش رو استفاده کنن از مبارزات تن به تن تا quickshot و جا خالی دادن به سبک vanquish و درجه استقامت و خیلی چیزهای دیگه که همبن نواوریها به مزاق بعضی ها خوش نیومد ولی شک نکنین شماره بعدی انقلابی به پا خواهد کرد مثل شماره۴ چون با این بازی خیلی تجربه کسب کردن این شماره قربانی این مسایل شد ولی گفتم باز هم از ۸۰ درصد بازیهای این نسل بهتر بوده ۰۰
نه دیگر اویل قبر شد…. تجربه!!! نه دوست عزیز کپکام تجربه ی ساخت یک اویل متوسط رو داشت اما چیزی که نذاشت اینکار رو بکنه پوله…. اگر منتظر شاهکار در سری رزیدنت اویل هستی باید منتظر کسی مثه میکامی باشی وگرنه غیر از اون باید فکر شاهکار رو از سر بیرون کرد.. هیچ انقلابی برای اویل وجود نداره دیگه همونطور که قبل از اویل ۶ همه میگفتن این بازی شاهکاره و مثه اویل ۴ دوباره انقلاب میکنه اما دیدیم که چه شد….. ۰۰