از طرح روی جلد نسخه ژاپنی “متال گیر رایزینگ” رونمایی شد

در ۱۳۹۱/۱۰/۰۱ , 22:43:48
Metal gear Rising: Revengeance, شرکت کونامی (Konami)

چندی پیش کونامی از باکس ارت نسخه ژاپنی عنوان Metal Gear Rising: Revengeance رونمایی کرد که پایین ان را مشاهده می کنید:

 

 

Metal Gear Rising: Revengeance
سازنده: Platinum Games
ناشر: Konami
سبک: اکشن سوم شخص
تاریخ عرضه: February 2013-بهمن ۱۳۹۱


44 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

    1. راستی دوست من اگه اشتباه نکنم رضا خان
      جایی خوندم که جواد یرلی گفته بود مهمترین چیز در ساخت بازی برا ما رم هست
      و برای نسل بعد بیش از هر چیزی بر روی رم تاکید دارن !!!
      یعنی واقعا رم مهمتر هست؟؟؟

      ۰۰
    2. بله دوست عزیزم ..
      رم بسیار موثره !! اصولا در بازی های قدیمی به دلیل کم بودن رم سیستم ها و پایین بودن سرعت اونها بازی ها و فایل هاشون تیکه تیکه و در زمان نیاز لود میشدند که این هم لودینگ های طولانی رو در بین مراحل در بر داشت و هم افت آدرس دهی ها در رم به دلیل سرعت بسیار پایین داشتن هارد .. (در مقایسه با رم )
      —————-
      اما در حال حاظر اگه دقت کنی بازی های الان عملا مثل بازی های قبل لودینگ بین مراحل ندارند یا اگرم دارند بسیار کوتاه هست .. چون وقتی رم سیستم زیاد باش هبازی میتونه فایل های بیشتری رو در رم جای بده و اونها رو آماده نگه داره تا موقع نیاز پردازش بشن .. اینطوری دسترسی به فایل های مورد نیاز یک مرحله و بازی بسیار بسیار سریعتر از هارد مکانیکی انجام میشه (بگذریم که هاردهای دیسک سخت هم ساخته شدند که سریع هستند )
      الان دیگه بازی ها رم های ۲ به بال میخوان (منظور ۲ گیگ بریا استفاده خودشون ..) و هر چی رمت بالاتر باشه بازی براحتی میتونه بیشتر و بیشتر فایل لود کنه تو رم و عملا دیگه نیازی به هارد یا حافظه بافر کمکی ویندوز برای رم به نام Page Files نداره ..
      —————–
      در سیستم های با رم پایین بازی میاد نصف فایاشو که الان اولویت ندارند رو به Page File انتقال میده (البته در اصل ویندوز این کار رو میکنه ..)
      دلایل دیگه هم وجود داره که مهمترینشون همین بود که گفتم
      شرمنده بابت اسپم دوستان
      با تشکر

      ۰۰

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر