شروع دوباره‌ی «رزیدنت اویل» امکان پذیر است

در ۱۳۹۱/۱۱/۱۳ , 15:13:23

بر اساس صحبت‌های تهیه کننده‌ی کپکام آقای «ماساچیکا کاواتا» (Masachika Kawata) نو سازی رزیدنت اویل امکان دارد. در مصاحبه‌ای وقتی که از او پرسیده شد که آیا کپکام پس از این‌که استقبالی دو قطبی از رزیدنت اویل ۶ شد به این می‌اندیشد که فرمول این مجموعه بازی را تغییر دهد و شاید آن را تبدیل به یک عنوان محیط باز (Open World) کند، او ایده‌ی ساخت یک ریبوت را ذکر کرد.

او گفت:

“اگر ما یک عنوان Open-World بسازیم در حالی که آن را برای بازی کنندگان جدید قابل دستیابی می‌کنیم باید آن چیزی که رزیدنت اویل هست و آن را برای طرفدارن جذاب می‌کند را حفظ کنیم. برای این که بتوان گیم پلی یک Open-world را در این بازی ساخت باید آن را یک ریبوت ناچیز بکنیم! البته این فقط یک نظر شخصی است. قبل از این‌که این کار را بکنیم، تصمیم‌های بسیار زیادی باید گرفته شود. ولی امکانش وجود دارد.”

کاواتا در حال کار بر روی پورت بازی مکاشفات (Resident Evil:Revelations) برای پلتفرم‌های Xbox 360 , PS3 ,Wii U و رایانه‌های شخصی می‌باشد که قرار است در ماه می منتشر شود. او گفت نوع واکنش به این بازی تأثیر زیادی بر مسیر آینده‌ی رزیدنت اویل خواهد داشت.

او ادامه داد:

“هنگامی که مکاشفات بر روی کنسول‌ها منتشر شود ما به دقت به بازخوردی که از این بازی می‌گیریم نگاه می‌کنیم. من فکر می‌کنم که ورودی بسیار زیادی از طرفداران و رسانه‌ها در مورد ارزش این نسخه برای مجموعه ی رزیدنت اویل و تأثیرات آن بر آینده در یافت خواهیم کرد. ما قطعا به عنوان یک راهنما برای مسیر آینده‌مان به آن نگاه می‌کنیم.”

کاواتا گفت:

“یک احتمال برای آینده‌ی رزیدنت اویل این است که کپکام تمرکز بیشتری بر روی مؤلفه‌ی وحشت بازی بگذارد و چیزی ترسناک‌تر از چیزی که در حال حاضر ساخته‌ایم را تولید کند.”

کپکام قبلا اعلام کرده بود که در صورت پشتیبانی کافی طرفداران احتمال بازسازی نسخه‌ی دوم (Resident Evil 2) وجود دارد.


60 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

  1. :-?
    “…البته این فقط یک نظر شخصی است….”
    همان بهتر که در حد همین نظر شخصی باقی بماند ….
    البته بستگی دارد منظور از اپن ورلدش چه باشد …
    در هر حال بهتر است ایده هایی احمقانه وارد بازی محبوبم نشود …
    ——————————
    SONY make.believe

    ۰۰
    1. ژنرال به قول یکی از دوستان عنوانی مثل پیش بینی مرگبار ( Deadly Promotion ) هم اپن ورلد بود و دوربینش مثل رزیدنت اویل بود و کمی هم جنبه هارور داشت! به نظرم تو اون سبک هم شاید بشه رزیدنت اویل ساخت :-?

      ۰۰
    2. پیش بینی مرگ بار جدا عالی بود . اما بیشتر به خاطر داستان فوق العاده اش …
      تصور اویل تو اون سبک یکم سخته :-?
      آزادی زیادی در بازی ای مثل اویل شاید خیلی درست نباشه …

      ۰۰
  2. محیط باز داریم تا محیط باز!
    وقتی ایشون میگه محیط باز که منظورش GTA یا مافیا نیست!
    البته یادمه بازی Deadly Promotion که توسط طه رسولی نقد شده بود با اینکه محیط باز بود ولی سبک بازی سوم شخص ترسناک بود وگویا این تداخل به خوبی انجام گرفته بود!
    پس در اون حد باز هم میشه امید داشت!ولی بازم میگم این محیط،بازیش با محیط های باز دیگه تفاوت داره!

    ۰۰

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر