تهیه کننده رزیدنت اویل اقرار می کند تمرکز بر روی سبک اکشن شوتر ایده ال نیست

Hames توسط Hames
در ۱۳۹۱/۱۱/۱۷ , 22:25:43
Resident Evil, Resident Evil 6, شرکت کپکام (Capcom)

«ماساچیکا کاواتا» از تیم رزیدنت اویل، عقیده ی خود مبنی بر استفاده از المان های اکشن در سری بازی های ژانر وحشت و ترس را تا حدودی تغییر داده است.

Resident Evil, Resident Evil 6, شرکت کپکام (Capcom)
اقای کاواتا در یک مصاحبه با «ویدیوگیمر» اعلام کرده بود, بازی های سبک ترس و بقا نمی توانند به اندازه ی بازی های اکشن-شوتر فروش داشته باشند و به همین دلیل سری رزیدنت اویل نیز باید به سمت بازی های اکشن گرایش پیدا کند.

وی در مصاحبه جدید گفته است:

“اما با توجه به نظرات و بازخورد های کاربران در چند بازی اخیر، عقیده ی من کمی عوض شده است. من همچنان بر این باور هستم که بر فرض مثال انتشار «رزیدنت اویل:مکاشفات» روی کنسول ها مطابق با پیش بینی های قبلی من خواهد بود،چرا که این بازی هم شامل المان های کلاسیک رزیدنت اویل است و هم ویژگی هایی دارد که یک بازین مدرن از یک بازی انتظار دارد. خوشبختانه این نکته می تواند هر دو گروه طرفداران را به طرف بازی جذب کند.”
کاواتا همچنین ذکر کرد،کپکام طی ۱۲ ماه گذشته به موفقیت های مختلفی دست پیدا کرده، و برای ناشر مهم است که بازی داری آلمان های جدیدی شود که آن (بازی) را سالم و مطلوب سازد.

 

اقای کاواتار در ادامه گفت:
“پیشرفت کردن و بهتر شدن مهمترین چیز برای من و آینده ی سری بازی «رزیدنت اویل» است، با این حال، ما همیشه بر روی ترس و وحشت به عنوان هسته ی اصلی مجموعه تمرکز می کنیم و من فکر می کنم این چیزی است که در بازی هرگز تغییر نمی کند.
برای نمونه،کاواتا گفت، اگر فرض کنیم یک شوتر محض مثل ” operation racoon city” ،نتواند موفق باشد،کپکام به آن آلمان های ترس را اضافه می کند تا هر چه بیشتر به بازی های اصلی این مجموعه شبیه شود.
نکته ی قابل توجه در صحبت های کاواتا،احتمال بازسازی سری رزیدنت اویل است.

 


62 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

    1. شماره ی ۴ خوب بود
      به نظرم اگه بیان باز از دوربین ثابت استفاده کنن خیلی خوب میشه و همچنین از لیون به عنوان شخصیت اصلی استفاده بشه.ادا :X هم داخل بازی باشه

      ۰۰

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر