خانه » اخبار بازی تصاویر جدیدی از بازی “بازگشت” منتشر شد × توسط علی فخار در ۱۳۹۱/۱۱/۲۳ , 12:09:49 59 استودیوی سازنده ی این بازی که مراحل پایانی ساخت خود را طی می کند، تصاویر جدیدی از بازی را برای ما ارسال کرده اند که در زیر مشاهده می کنید. نویسنده علی فخار Hi 59 دیدگاه ثبت شده است دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخبرای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید. بابا از بازیساز ها حمایت کنید ببینید چه کارا که نمیکنیم! ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید خدایا شکرت! (یه معانی عمیقی توش نهفته) ________________ حقوق بگیران مایکروسافت ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید این تصاویر پدر حس ناسیونالیستیمان را در آورد!!!!! ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید ویدیو گیم پلی لطفا :!: ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید جالبه! ولی هم چنان معتقدم ما باید با بازی های کم حجم شروع کنیم ———————————————————————————– CoD Team ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید بازیساز های ایرانی میخوای نمونه ایرانی عناوین موفق و مشهور خارجی رو بسازن؟ چرا اول نمیرن با عناوین ساده تر و جمع و جور تر شروع کنن و بعد که کمی اونور معرفی شدن و شناختنشون بیان یه عنوان بزرگتر بسازن!؟ البته در این بین استثنا هم داریم! مثل سازندگان گرشاسب یا سیاوش که تواناییش رو دارند ولی متاسفانه امکانات کافی رو ندارن تا کارشون رو به نحو احسنت انجام بدن. فرض کنید که استدیو فن افزار شریف موتور پایه آنریل در اختیارشون بود و میخواستن گرشاسب رو باسزن! ______________________________ Copyright © ۲۰۰۹-۲۰۱۳ MEA Co. All rights reserved :arrow: انجمن حقوق بگیران مایکروسافت ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید تصاویر ناامید کننده هستند ! :cry: ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید کیفیت این تصاویر به مراتب پاینتر از اولین تصاویری بود که چند ماه پیش عرضه شد و دوستان بهش لقب آنچارتد ایرانی داده بودن…. کماکان مشکل اصلی ما در بازیسازی نداشتن موتور گرافیکی قدرتمند هست… درسته که همه چیز بازی گرافیک نیست ولی پایین بودن بیش از حد هم ضربه ی بزرگی به بازی میزنه…. ————— هر وقت میخوایم توجیه کنیم ضعف های بازی سازی در کشورمون رو همیشه اول راه بودن رو بهانه قرار میدیم….اولا اول راه نیستیم و تقریبا ۵-۶ سال از عمر بازیسازی در ایران میگذره و اون پیشرفتی که باید کسب بشه نشده….ثانیا شرکتهای اروپای شرقی هم سابقه ی طولانی ندارن ولی نگاه به عناوین بزرگشون چون ویچر و استاکر و مترو و….که با په پای عناوین غربی و شرقی میان و گاه حتی پیشی میگیرن نشون میده که ما خیلی شعیف هستیم…. ————- به هر حال برای این بازی آرزوی موفقیت میکنم… ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید اولین اسکرین شات چرا شخصیت بازی استیل ناجوری داره؟ همه جای بدنش در رفته!! ۰۰ به شدت از این عنوان ناامید گشتیم… ————– تنها عنوان ایرانی که چشم انتظار خبرهایی در موردش هستم ارتش فرازمینی هست که امیدوارم اون تریلری که قبلا از اون دیده بودیم دروغ نباشه! ۰۰ بازی های ایرانی از سه چیز به شدت رنج میبرن: ۱- نداشتن برنامه نویس های چیره دست و ماهر… ۲- نداشتن گرافیست های دانشمند، عالی و برجسته… ۳- محدودیت در اتنخاب موضوع بازی که حتما باید به مذاق «آقایان» خوش بیاد… ۰۰ مهم تر از همه نداشتن اگاهی در مورد طراحی گیم پلی و طراحی محیط بازی که هسته ی هر بازیه. ۰۰ درسته اما تا حد زیادی به همون برنامه نویسان هم مرتبط هست… اگه اطلاع داشته باشی بازی The Last Guardian به گفته خود سازنده ها به خاطر مشکلات فنی و برنامه نویسی به مشکل برخورده یعنی کارگردان اون مکانیزم های گیم پلی رو که از برنامه نویسان خواسته بود رو نتونستن به خوبی پیاده سازی کنند… ۰۰ اخه مشکل بازیهای ایرانی اینه که گیم پلی خاصی ندارن که برنامه نویس ها مشکلی براشون به وجود بیاد . ۰۰ کلا نه گیم پلی داریم و نه برنامه نویس که بخواد مشکلی رو حل کنه….. ۰۰ نه پراجکت عزیز . مشکل این نیست . مشکل پول هست ! باور کن هیچ کس حمایت نمیکنه . تیم سازنده ” ارتش فرازمینی ” فقط ۱۴ نفر هستن . خودشون میگن اگه پول داشتیم و حمایت میشد , تعداد رو میبردیم بالا . حتی طرح ساخت موتور گرافیکی رو هم داشتن . واقعا آدم اشک تو چشماش جمع میشه وقتی اینقدر بهشون بی توجهی میکنن . اونوقت بازیهایی که حتی ارزش یکبار امتحان کردن رو هم ندارن از ۶ طرف پشتیبانی مالی میشن و تو تمامی جشنواره ها جایزه میگیرن ! ۰۰ این کامنت ما رو تایید کنید لطفا :arrow: ۰۰ پیچ مهره هایش گم شده ! دور مچ دست هایش از دور کمرش کلفت تر است ۰۰ مقیاس درخت تو اولین اسکرین!!! ۰۰ این شخصیت اسمش کیه؟ ماهان دریک؟ ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید نه حسن دریک ۰۰ مسخره !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ۰۰ نمایش بیشتر
خدایا شکرت! (یه معانی عمیقی توش نهفته) ________________ حقوق بگیران مایکروسافت ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید
جالبه! ولی هم چنان معتقدم ما باید با بازی های کم حجم شروع کنیم ———————————————————————————– CoD Team ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید
بازیساز های ایرانی میخوای نمونه ایرانی عناوین موفق و مشهور خارجی رو بسازن؟ چرا اول نمیرن با عناوین ساده تر و جمع و جور تر شروع کنن و بعد که کمی اونور معرفی شدن و شناختنشون بیان یه عنوان بزرگتر بسازن!؟ البته در این بین استثنا هم داریم! مثل سازندگان گرشاسب یا سیاوش که تواناییش رو دارند ولی متاسفانه امکانات کافی رو ندارن تا کارشون رو به نحو احسنت انجام بدن. فرض کنید که استدیو فن افزار شریف موتور پایه آنریل در اختیارشون بود و میخواستن گرشاسب رو باسزن! ______________________________ Copyright © ۲۰۰۹-۲۰۱۳ MEA Co. All rights reserved :arrow: انجمن حقوق بگیران مایکروسافت ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید
کیفیت این تصاویر به مراتب پاینتر از اولین تصاویری بود که چند ماه پیش عرضه شد و دوستان بهش لقب آنچارتد ایرانی داده بودن…. کماکان مشکل اصلی ما در بازیسازی نداشتن موتور گرافیکی قدرتمند هست… درسته که همه چیز بازی گرافیک نیست ولی پایین بودن بیش از حد هم ضربه ی بزرگی به بازی میزنه…. ————— هر وقت میخوایم توجیه کنیم ضعف های بازی سازی در کشورمون رو همیشه اول راه بودن رو بهانه قرار میدیم….اولا اول راه نیستیم و تقریبا ۵-۶ سال از عمر بازیسازی در ایران میگذره و اون پیشرفتی که باید کسب بشه نشده….ثانیا شرکتهای اروپای شرقی هم سابقه ی طولانی ندارن ولی نگاه به عناوین بزرگشون چون ویچر و استاکر و مترو و….که با په پای عناوین غربی و شرقی میان و گاه حتی پیشی میگیرن نشون میده که ما خیلی شعیف هستیم…. ————- به هر حال برای این بازی آرزوی موفقیت میکنم… ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید
به شدت از این عنوان ناامید گشتیم… ————– تنها عنوان ایرانی که چشم انتظار خبرهایی در موردش هستم ارتش فرازمینی هست که امیدوارم اون تریلری که قبلا از اون دیده بودیم دروغ نباشه! ۰۰
بازی های ایرانی از سه چیز به شدت رنج میبرن: ۱- نداشتن برنامه نویس های چیره دست و ماهر… ۲- نداشتن گرافیست های دانشمند، عالی و برجسته… ۳- محدودیت در اتنخاب موضوع بازی که حتما باید به مذاق «آقایان» خوش بیاد… ۰۰
درسته اما تا حد زیادی به همون برنامه نویسان هم مرتبط هست… اگه اطلاع داشته باشی بازی The Last Guardian به گفته خود سازنده ها به خاطر مشکلات فنی و برنامه نویسی به مشکل برخورده یعنی کارگردان اون مکانیزم های گیم پلی رو که از برنامه نویسان خواسته بود رو نتونستن به خوبی پیاده سازی کنند… ۰۰
نه پراجکت عزیز . مشکل این نیست . مشکل پول هست ! باور کن هیچ کس حمایت نمیکنه . تیم سازنده ” ارتش فرازمینی ” فقط ۱۴ نفر هستن . خودشون میگن اگه پول داشتیم و حمایت میشد , تعداد رو میبردیم بالا . حتی طرح ساخت موتور گرافیکی رو هم داشتن . واقعا آدم اشک تو چشماش جمع میشه وقتی اینقدر بهشون بی توجهی میکنن . اونوقت بازیهایی که حتی ارزش یکبار امتحان کردن رو هم ندارن از ۶ طرف پشتیبانی مالی میشن و تو تمامی جشنواره ها جایزه میگیرن ! ۰۰