«ویچر ۳» در رایانه‌های شخصی “قطعا” بهتر از دیگر پلتفرم‌ها خواهد بود

در ۱۳۹۱/۱۱/۲۳ , 22:31:24
پی سی گیمینگ (PC Gaming)

به نظر شما وقتی قرار است قسمت سوم از سری بازی‌های ویچر، در آینده‌ای نزدیک مثلا ۲۰۱۴ برای رایانه‌های شخصی، و کنسول‌های آن زمان عرضه شود؛ در کدام پلتفرم از گرافیک بهتری برخوردار است؟ نظر شما را کنار می‌گذاریم، چون سازنده‌ی بازی به این سوال پاسخ داده است.

“CD Projekt Red” استودیوی لهستانی سازنده‌ی این بازی، در اکانت رسمی توئیتر خود در پاسخ به سوال یکی از طرفداران که پرسیده بود کدام یک از کنسول‌های نسل بعد را بخرد تا بهترین تجربه را از بازی داشته باشد، پاسخ شنید:

“رایانه‌ی شخصی”

و این سازنده افزود:

“یک رایانه‌ی شخصی مناسب برای بازی ندارید؟ خب ما امیدواریم از نسخه‌ی کنسولی هم لذت ببرید!”

این بازی که به طور رسمی هفته‌ی گذشته رونمایی شد و قرار است و برای رایانه‌های شخصی و هر کنسول قدرتمندی که در آن زمان موجود باشد عرضه شود، این بازی در سال ۲۰۱۴ به بازار خواهد آمد.

طبق اطلاعات به دست آمده، «گرالت» ستاره‌ی بازی‌های سری باز خواهد گشت و در دنییایی که ۳۰ برابر بزرگ‌تر از قبل و ۲۰ درصد بزرگ‌تر از اسکایریم است به ماجراجویی خواهد پرداخت. این بازی در واقع قرار است یک بازی کاملا دنیای باز باشد. و طبق گزارش گیم‌اینفورمر، از چپترهای داستانی و صفحه‌های بارگزاری به لطف موتور پایه‌ی جدید “RED Engine 3” خبری نخواهد بود.

«ویچر ۲» برای رایانه‌های شخصی و مدتی بعد برای کنسول مایکروسافت عرضه شد، اما برای پلی‌استیشن ۳ منتشر نگردید. آیا این اتفاق برای نسل بعد هم تکرار می‌شود؟


47 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

  1. جواد خیابانی تیتر این خبر رو انتخاب کرده؟! :))
    در مورد محتوای خبر هم خوب کاملا مشخصه و تا عرضه کنسول های نسل بعد این وضع ادامه داره
    ———————————————————————
    CoD Team

    ۰۰
    1. دقیقاً همین طوره. خیلی ها ممکنه فکر کنن این بازی هر چی داره از گرافیک وحشتناکش داره یا گیم پلی جذابش در حالی که سازنده ها خودشون گفتن که اصلی ترین مولفه ی بازی اول از همه «داستان» هست (گیم پلی و گرافیک در اولویت نیستن) و قبل از هر چیز داستان رو تعریف می کنن و بعدش با توجه به اون موارد دیگه مثل گیم پلی، مبارزه ها، باس ها فایت ها و … رو در دل قصه جا می دن!
      داستان این سری بی نظیره…

      ۰۰
    2. کاملا حق باشماست!
      هر وقت صحبت از ویچر یا کرایسیس میشه بحثها وکامنتها فقط حول محور گرافیکش میچرخه…
      نشد بثی از ویچر بشه ولی در مورد داستانش باشه…از شخصیتهاش باشه…از مبارزات باشه….مثلا بحث بشه که گرالت تو مبارزات نمیتونه معجون مصرف کنه و باید اینا رو قبل شروع مبارزه مصرف کنه این خوبه یا بد؟؟..یا از سیستم لوت و….
      یا کرایسیس بیایم از قابلیتهای نانو صحبت کنیم از شیوه ی مخفی کاری و…..
      واقعا …..
      گرافیک ویچر وسیله است…وسیله ای برای روایت داستان جذاب…وسیله ای برای گشت وگذار ماندگار…وسیله ای برای مبارزات چشم نوازتر….
      البته خودم هم همینطوری هستما…باید تجدید نظر کنیم!!

      ۰۰
    3. الان این خبر مربوط به داستان و گیم پلی هست آیا؟ :roll:
      اگه در مورد بازی بود فرامایش شما درست علی جان،پس حاشیه نرید

      ۰۰
  2. واین است اقتدار PC !!!!!!!!!!!!!! اینقدر دوست دارم اینایی رو که به PC ارادت دارن !
    ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
    JUST PC —————————————————————-> FOREVER

    ۰۰

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر