سازندگان «ویچر ۳: شکار وحشی» از اسکایریم الهام می گیرند

Hames توسط Hames
در ۱۳۹۱/۱۲/۰۱ , 00:12:35
Skyrim, The Witcher 3

«ویچر۳: شکار وحشی» با الهام از بازی عظیم و گسترده ی اسکایریم ساخته خواهد شد، اما سی دی پروجکت قصد دارد شخصیت ها و ماموریت هایی بهتر از نقش آفرینی های بتزدا بسازد.

Skyrim, The Witcher 3

کارگردان  “Konrad Tomaszkiewicz” نمی خواهد که یک جنگ روانی آغاز کند، و گفت: سی دی پروجکت قطعا چیزهای زیادی از بتزدا یاد می گیرد،مخصوصا ساخت بازی های اپن ورد با منظره های وسیع و محیط گسترده و ماجراهای فراوان،اما بازی ای مثل اسکایریم نتوانست همه  ی جوانب یک بازی خوب را در خود بگنجاند.
وی در مصاحبه ای با «گیم اینفورمر» گفت:

“یکی از چیزهایی که ما از آنها یاد گرفتیم این بود که همه  ی جوانب یک بازی باید قوی باشد.یکی از مشکلات اسکایریم قوی نبودن در جزییات و حواشی ماموریت ها بود،به گونه ای که شما برای یک “npc” یک ماموریت را چند بار انجام می دادید در حالی که او متوجه نمی شد این ماموریت را قبلا برایش انجام داده اید.”

Tomaszkiewicz توضیح میدهد برای اینکه بازی حالت شناور و انعطاف خود را داشته باشد npc ها باید به گونه ای طراحی شوند که در مقابل حرکات و اعمال قهرمان بازی واکنش های مناسبی انجام دهند.او می گوید: در ویچر ۳ بازی کنندگان تاثیر هر یک از کار های کوچک و بزرگ خود را بر محیط اطراف و اطرافیان خود می بیند و حس خواهد کرد،npc ها درباره ی عملکرد قهرمان اصلی صحبت می کنند و با او با عصبانیت یا رضایت برخورد خواهند کرد.
وی تاکید می کند با ترکیب محیط گسترده ی اسکایریم و تاکید سی دی پروجکت روی تاثیر و نتیجه  ی کارها در دنیای بازی،امیدوار است که ویچر۳ یک نقش آفرینی فوق العاده باشد.
سی دی پروجکت به وضوح بیان کرده که با اولین نسخه ی اپن ورد از سری ویچر می خواهد اسکایریم و تمام رقبای این سبک را کنار بزند.
انتظار می رود ویچر ۳ در سال ۲۰۱۴ و احتمالا روی پی سی و کنسول های نسل بعد منتشر شود.


46 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

  1. اصلا نسل بعد باید دقیقا اینجوری باشه.اگه قرارباشه که اسکایریم همون اسکایریم بمونه و ویچر همون ویچر اصلا چرا باید نسل بعدی در کار باشه.ما از نسل بعد فقط گرافیک بالا نمی خواهیم,میخواهیم تجربه های جدیدی داشته باشیم,میخواهیم بازیسازها بلند پروازتر باشن و استانداردهای خودشون رو بالا تر ببرن کاری که سی دی پراجکت به درستی داره انجام میده.

    ۰۰
  2. برای من فرقی نمیکند !!! :/
    با شخصیتی مثل گرالت سرزمینی را شخم بزنم
    یا با دواهکین سرزمینی را شخم بزنم !!! :/
    تقریبا جفت شخصیتها سطحی بودن و عمقی در آنها وجود نداشت .
    هم دواهکین و هم گرالت !!! :/
    من که به شخصه هیچ حس همزاد پنداری نتوانستم با این دو پیدا کنم .
    برعکس شخصیتهای مثل کمندر شپرد و آدام جنسن که بسیار عمیق بودند .
    Спасибо автору
    _________________________________
    SONY make.believe

    ۰۰
    1. نه این دو تا رو با هم قاطی نکن. درسته گرالت شخصیت کاریزماتیک و دوست داشتنی ای مثل آدام جنسن نیست و هیچوقت هم مثل اون یه ابر قهرمان خوش تیپ و خوش قیافه نبوده ولی شخصیت پردازیش بد هم نیست. گرالت یه جنگجوی شجاع و نترسه، عاقل و منطقیه، دنبال حقیقت و عدالته، یه Problem Solver واقعی که مردم بهش احتیاج دارن فقط یه ذره خشک و بی احساسه (و البته به جنس مخالف تمایل داره) که اون هم به خاطر ویچر بودنشه.
      گرالت به خوبی جنسن نیست ولی از خیلی از پروتاگونیست های دیگه بهتره.

      ۰۰
    2. تقریبا دواهکین هم این گونه است !!! :/
      همه بهش نیاز دارند ! دواهکین هم شجاع و نترس هستش !
      عاقل و منطقی نمی دونم !!! :/ چون به گیمر بستگی داشت !!! :/
      دواهکین خودش قاضی بود و باید تصمیم می گرفت .
      دواهکین بسیار خشک تر و بی احساس تر هستش و حتی به جنس مخالف
      هم توجهی ندارد ( برای همین بسیار شبیه هستند )
      ولی خوب در ابتدای این لیست کمندر شپرد قرار دارد و بعدش آدام جنسن

      ۰۰
  3. وحید خان در ادامه خبر گفته که این جناب Tomaszkiewicz و برادرش و همچنین تمامی اعضای استودیو “اسکایریم” رو تحسین می کنند و برای ساخت یک عنوان Open-World (یعنی ویچر ۳) از اسکایریم چیزهای زیادی یاد بگیرن.
    البته در این پست قسمت اول خبر یورو گیمر رو کمی خلاصه تر ترجمه کرده.

    ۰۰
    1. جناب Kol (بابا یک چیزی میذاشتی که بشه خوند)
      آقا شرمنده منم یوروگیمر رفتم اونو نگاه کردم ، نه خوب ترجمه کردین البته پست یوروگیمر هم کلیتش فرق زیادی نمیکنه ، اونجا هم به ارادت سازنده های ویچر به اسکایریم اشاره شده ، کلاً مدیر استودیو خواسته یک ترفند تبلیغاتی بزنه.

      ۰۰
    2. عزیز دلم منظورش رو برعکس متوجه شدی. اگه متن رو کامل بخونی می بینی که به وضوح منظورش از «یاد گرفتن» این بوده که باید از اشتباهات اسکایریم یاد بگیرن! (بعدش هم مثال زده که چرا) احتمالاً تو فکر کردی اینا دارن عرض ارادت می کنن به بتسدا و اینکه اونا چه قدر استاد هستن! LOL
      eurogamer.net/articles/2013-02-18-witcher-3-dev-says-skyrims-story-and-quests-were-generic

      ۰۰
    3. وحید در ابتدا انتقاداتی رو از اسکایریم کرده ، ولی این رو گفته باید برای ساخت یک عنوان Open-World چیزهای زیادی از اسکایریم یاد بگیریم ، درست هم نوشته که مدیر استودیو و برادرش و تمامی اعضای استودیو اسکایریم رو تحسین میکنن.

      ۰۰
  4. ضمناً خبر می زنید، بزنید ولی اعصاب من رو نریزید به هم. جمله هایی مثل “سازندگان «ویچر ۳: شکار وحشی» از اسکایریم الهام می گیرند” و “سی دی پروجکت قطعاً چیز های زیادی از بتزدا یاد می گیرد” رو از کجا در آوردید؟
    همین جوری الکی واسه خودتون بزرگ نمایی نکنید.
    شما یه سر به سایت یوروگیمر بزنید و خبر رو بخونید احتمالاً منظور رو برعکس متوجه شدید. Konrad Tomaszkiewicz شدیداً اسکایریم رو کوبیده از داستان کلیشه ایش گرفته تا شخصیت پردازی بسیار ضعیف (به گفته ی خود ایشون البته چون من که بحثی ندارم) و گفتن که از اشتباهات اسکایریم «درس می گیرن» (نه این که الهام بگیرن) و نمی خوان بازی شون ضعف های اسکایریم رو داشته باشه…
    این خبر کاملاً با لحن (دروغ یا اشتباه غیر عمد) اینجا قرار داده شده.

    ۰۰
    1. وحید نصفه شبه اذیت نکن دیگه ، نگفته شخصیت پردازی ضعیف بوده ، گفته که کاراکترهای برجسته ای نداشته و اون نمیتونه که اسم پنج تا از اونها رو بیاد بیاره (البته با نظرش موافق نیستم ، روایت داستان در ویچر در سطح محدودتری روایت میشه و کاراکترها تعداد محدودتری دارند و همچنین بیان داستان حالتی سینمایی به خودش گرفته ولی در اسکایریم این موضوع برعکسه چون یک عنوان Open-World عظیمه و باید به تعدادی کاراکتر ، محدود نشه ، و هرگز سازنده قسط نداشته که کاراکترها رو برجسته کنه)

      ۰۰
    1. دست اینا نیست، تقصیر این گیمر هاست که هی ادا و اصول در میارن و می گن ما بازی Open-World می خوایم. اصلاً چه فرقی می کنه یه بازی Open-World باشه یا نباشه؟

      ۰۰
    2. بازی های Open-World فروش خوبی دارن ، بالاخره اینها هم باید راهکارهایی برای جذب بیشتر مخاطب داشته باشن. ولی امیدوارم که تغییراتی که در بازی اعمال میکنن به بازی صدمه نزنه ، و بتونه مثل اسکایریم عنوان برجسته ای از کار در بیاد.

      ۰۰
    1. دیدی گفتم کاری رو که اسکایریم نتونست انجام بده رو میخوان به نحو احسن انجام بدن!!
      .
      .
      .
      کلاً این عبارتِ “دیدی گفتم” چه احساس لذت بخشی به آدم میده!!

      ۰۰

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر