خانه » اخبار بازی Npc های «سایبر پانک ۲۰۷۷» ممکن است به زبان های مختلف صحبت کنند × توسط Hames در ۱۳۹۱/۱۲/۱۱ , 18:42:06 35 سازنده ی «سایبر پانک ۲۰۷۷» “CD Projekt RED” از احتمال صحبت کردن npc ها با زبان اصلی و ذاتی خود و سپس ترجمه ی آن توسط شخصیت تحت کنترل شما خبر می دهد. در مصاحبه ای با “dubscore.pl”، «سباستین استفن» گفت: ” هنوز تصمیمات نهایی گرفته نشده است ولی ما در حال کار بر روی سیستمی هستیم که بتواند اطلاعات بیشتری درباره ی دنیای بازی در اختیار بازی کنندگان قرار دهد. ایده ای که وجود دارد این است که ما همه چیز را با زبان اصلی خودشان ضبط کنیم.برای مثال: اگر تعدادی مکزیکی در بازی وجود دارد،آن ها به زبان عامیانه ی خود صحبت کنند و همه ی آن ها توسط دوبلور های مکزیکی صداگذاری شوند،سپس بازی کننده می تواند از ترجمه ی همزمان استفاده کند، و با توجه به ترازی که در بازی دارد ترجمه ی بهتر یا بدتری خواهد داشت.” ایده ی استفاده از چندین زبان در سایبر پانک ۲۰۷۷ می تواند عمق شگفت انگیزی به بازی ببخشد و آن را جذابتر کند. نویسنده Hames فیلم ، موسیقی و فوتبال در کنار فرمول وان بهترینای عالمند...! ///// خیلی وقته به صورت حرفه ای دیگه بازی نمیکنم اما سعی میکنم اخبارشو مث سابق پیگیر باشم...! بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ (Cyberpunk 2077) 35 دیدگاه ثبت شده است دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخبرای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید. وااای عاشق این ایده شدم :X مخصوصا اینکه با تراز گیمر هم شدیدا درگیر هستش و بخش نقش آفرینی بازی را وارد یک بُعد جدیدی می کند . فارسی و ( ترکی آذری و گیلکی کمی ) و انگلیسی که مشکلی نیست روسی را هم تا حدودی می توانم درک کنم تراز شخصیت قابل بازی من در سایبر پانک فکر کنم در حد لول ۱ یا ۲ هستش ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید اگه ازش درست استفاده کنن خیلی جالب مشه.باید تو بازی منتظر ایده های این چنینی باشیم.هر چی باشه سازندش سی دی پروجکت رد.چه جوری باید دو سه سال واسه این بازی صبر کنیم. :mrgreen: :mrgreen: ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید ایده ی خوبیه..ولی خیلی هزینه بر میشه که.البته واسه ماها بد نیست. ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید عجب چیز جالبی :roll: ولی یه درصد فکر کنید به فارسی نیز دوبله بشه چه حالی میده :lol: ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید تا الان هر بازی که توش فارسی شنیدیم دیالوگاش فقط فحش بوده..!!!! ۰۰ نه دیگه POP4 فحش نداشت :lol: ۰۰ :)) ۰۰ اون بیشتر دری حرف می زد تا فارسی ۰۰ بعد دری فارسی نیست ؟ :roll: ۰۰ نمیدونم این ایده خوبه یا بد ولی امیدوارم آسیبی به بازی نزنه… زیاد به این بازی فکر نمیکنم چرا که حالا حالا ها نمیاد حداقل ۲ سال بعد ویچر ۳ میاد…!! —————- انجمن pc$ انجمن SONYmake.believe ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید ایده جالبیه هم جذابیت میره بالا و روی فروش بازی هم تاثیر داره ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید ایده ی خیلی نویی هم نیست… توی بازیای زیادی دیدیم شخصیت ها به زبون خودشون صحبت کنن. اینجا گویا میخوان تعداد این مکالماتو بالا ببرن! که ریسکه چون یکی از جذابیت های بازی اینه که راحت میفهمی طرف چی میگه… ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید نه میخوان با توجه به مهارتهایی که کسب میکنی توی بازی بتونی بفهمی بقیه چی میگن و مثلا چالش باشه که اگه مهارت بالایی نداشته باشی متوجه نمیشی درست که بقیه چی میگن و گویا میخوان مثله دیسآنرد فالگوش واسادن رو هم یکی از المانهای اساسیه بازی کنن..! ۰۰ این طور که اینا می گن گویا قراره این ترجمه کردن (یا Translation یا هر چی) یکی از Skill های بازی باشه که اگه درست از آب درش بیارن محشر می شه. فکرش رو بکن RPG System تا این حد پیشرفته؟ سال های ساله داریم RPG هایی می بینیم با چند تا Attribute و Skill مشخص و کلیشه ای مثل Strength یا Perception یا Speech اما اگه واقعاً بتونن همچین Skill متفاوت و خلاقانه ای رو وارد بازی کنن و به خوبی بالانسش کنن نوآوری بزرگی انجام داده ن. ————————————– این رو هم بگم که فعلاً این رو به عنوان «ایده» مطرح کردن و مشخص نیست توی نسخه ی نهایی این ویژگی رو می بینیم یا نه. توی یه مقاله ای خوندم که نوشته بود توی CDP همه آزادن که ایده شون رو بگن، وقتی ایده ای مطرح شد اول بررسی می شه که ببینن از لحاظ فنی امکان قرار دادنش توی بازی وجود داره یا نه وقتی مشخص شد که داره اون وقت بقیه ی اعضای استودیو بهش نمره می دن. (فکر کنم از ۵ نمره) اگر ایده ی مورد نظر تونست نمره ی مناسبی بگیره اون وقت شروع می کنن به پیاده سازیش. ————————————– ساز مخالف ۰۰ خدای استودیوئه لعنتی! ۰۰ جالبه ! ولی باید برای اینکار پول بیشتری خرج کنن چون از گوینده های بیشتری باید استفاده بشه ! ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید شاید جالب باشه در عین حالم ممکنه خسته کننده بشه . /:) ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید موافقم.. و اگه تمرکزه بیش از حد بذارن روش ممکنه بازی رو زمین بزنه.. ۰۰ ایده نوینی هستش! امیدوارم خوب پیاده سازی کنن این ایده رو! I LOVE CD PROJECT ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید ایده جالب هست ایشالا که بتونن به خوبی پیاده سازیش کنن ;;) ۰۰ بله میتونه خیلی طبیعی کنه محیط رو! ۰۰ نمایش بیشتر
وااای عاشق این ایده شدم :X مخصوصا اینکه با تراز گیمر هم شدیدا درگیر هستش و بخش نقش آفرینی بازی را وارد یک بُعد جدیدی می کند . فارسی و ( ترکی آذری و گیلکی کمی ) و انگلیسی که مشکلی نیست روسی را هم تا حدودی می توانم درک کنم تراز شخصیت قابل بازی من در سایبر پانک فکر کنم در حد لول ۱ یا ۲ هستش ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید
اگه ازش درست استفاده کنن خیلی جالب مشه.باید تو بازی منتظر ایده های این چنینی باشیم.هر چی باشه سازندش سی دی پروجکت رد.چه جوری باید دو سه سال واسه این بازی صبر کنیم. :mrgreen: :mrgreen: ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید
عجب چیز جالبی :roll: ولی یه درصد فکر کنید به فارسی نیز دوبله بشه چه حالی میده :lol: ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید
نمیدونم این ایده خوبه یا بد ولی امیدوارم آسیبی به بازی نزنه… زیاد به این بازی فکر نمیکنم چرا که حالا حالا ها نمیاد حداقل ۲ سال بعد ویچر ۳ میاد…!! —————- انجمن pc$ انجمن SONYmake.believe ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید
ایده ی خیلی نویی هم نیست… توی بازیای زیادی دیدیم شخصیت ها به زبون خودشون صحبت کنن. اینجا گویا میخوان تعداد این مکالماتو بالا ببرن! که ریسکه چون یکی از جذابیت های بازی اینه که راحت میفهمی طرف چی میگه… ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید
نه میخوان با توجه به مهارتهایی که کسب میکنی توی بازی بتونی بفهمی بقیه چی میگن و مثلا چالش باشه که اگه مهارت بالایی نداشته باشی متوجه نمیشی درست که بقیه چی میگن و گویا میخوان مثله دیسآنرد فالگوش واسادن رو هم یکی از المانهای اساسیه بازی کنن..! ۰۰
این طور که اینا می گن گویا قراره این ترجمه کردن (یا Translation یا هر چی) یکی از Skill های بازی باشه که اگه درست از آب درش بیارن محشر می شه. فکرش رو بکن RPG System تا این حد پیشرفته؟ سال های ساله داریم RPG هایی می بینیم با چند تا Attribute و Skill مشخص و کلیشه ای مثل Strength یا Perception یا Speech اما اگه واقعاً بتونن همچین Skill متفاوت و خلاقانه ای رو وارد بازی کنن و به خوبی بالانسش کنن نوآوری بزرگی انجام داده ن. ————————————– این رو هم بگم که فعلاً این رو به عنوان «ایده» مطرح کردن و مشخص نیست توی نسخه ی نهایی این ویژگی رو می بینیم یا نه. توی یه مقاله ای خوندم که نوشته بود توی CDP همه آزادن که ایده شون رو بگن، وقتی ایده ای مطرح شد اول بررسی می شه که ببینن از لحاظ فنی امکان قرار دادنش توی بازی وجود داره یا نه وقتی مشخص شد که داره اون وقت بقیه ی اعضای استودیو بهش نمره می دن. (فکر کنم از ۵ نمره) اگر ایده ی مورد نظر تونست نمره ی مناسبی بگیره اون وقت شروع می کنن به پیاده سازیش. ————————————– ساز مخالف ۰۰
جالبه ! ولی باید برای اینکار پول بیشتری خرج کنن چون از گوینده های بیشتری باید استفاده بشه ! ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید