جدول فروش هفتگی بریتانیا: «بایوشاک: بی کران» دوباره صدر جدول را ازان خود کرد
این هفته نیز همانند هفته گذشته عنوان درخشان «بایوشاک: بی کران» در صدر جدول فروش هفتگی بریتانیا قرار گرفت به طور حتمی یکی از دلایل فروش کمتر عنوان شوتر فضایی Defiance این بازی بوده است.
عنوان «دعوت به جنگ»(Defiance) که یک شوتر چند نفره انلاین بسیار قوی است این هفته به عنوان یک بازی تازه وارد عرضه شد و توانست رتبه سوم را ازان خود کند. «مهاجم مقبره»(TR) نیز در رتبه دوم قرار دارد.
جدول کامل را پایین مشاهده می کنید:
LW | TW | Title | Developer | Label | Publisher | |||
۱ | ۱ | BIOSHOCK INFINITE | IRRATIONAL GAMES | ۲K GAMES | TAKE 2 | |||
۲ | ۲ | TOMB RAIDER | CRYSTAL DYNAMICS | SQUARE ENIX | SQUARE ENIX EUROPE | |||
– | ۳ | DEFIANCE | TRION WORLDS | TRION WORLDS | TRION WORLDS | |||
۴ | ۴ | FIFA 13 | EA CANADA | EA SPORTS | ELECTRONIC ARTS | |||
۵ | ۵ | LUIGI’S MANSION 2 | NEXT LEVEL GAMES | NINTENDO | NINTENDO | |||
۳ | ۶ | GEARS OF WAR: JUDGMENT | EPIC GAMES/PEOPLE CAN FLY | MICROSOFT | MICROSOFT | |||
۷ | ۷ | CALL OF DUTY: BLACK OPS II | TREYARCH | ACTIVISION | ACTIVISION BLIZZARD | |||
۹ | ۸ | ASSASSIN’S CREED III | UBISOFT (MONTREAL) | UBISOFT | UBISOFT | |||
۱۵ | ۹ | SKYLANDERS GIANTS | TOYS FOR BOB | SKYLANDERS | ACTIVISION BLIZZARD | |||
۱۷ | ۱۰ | NEED FOR SPEED MOST WANTED | CRITERION GAMES | EA GAMES | ELECTRONIC ARTS | |||
۱۰ | ۱۱ | CRYSIS 3 | CRYTEK | EA GAMES | ELECTRONIC ARTS | |||
۱۱ | ۱۲ | FAR CRY 3 | UBISOFT (MONTREAL) | UBISOFT | UBISOFT | |||
۱۹ | ۱۳ | LEGO BATMAN 2: DC SUPER HEROES | TRAVELLER’S TALES | WARNER BROS. INTERACTIVE | WARNER BROS. INTERACTIVE | |||
۱۸ | ۱۴ | HALO 4 | ۳۴۳ INDUSTRIES | MICROSOFT | MICROSOFT | |||
۶ | ۱۵ | ARMY OF TWO: THE DEVIL’S CARTEL | VISCERAL GAMES | EA GAMES | ELECTRONIC ARTS | |||
۲۶ | ۱۶ | LEGO THE LORD OF THE RINGS | TRAVELLER’S TALES | WARNER BROS. INTERACTIVE | WARNER BROS. INTERACTIVE | |||
۸ | ۱۷ | TIGER WOODS PGA TOUR 14 | TIBURON ENTERTAINMENT | EA SPORTS | ELECTRONIC ARTS | |||
۱۶ | ۱۸ | SIMCITY | MAXIS | EA GAMES | ELECTRONIC ARTS | |||
۱۳ | ۱۹ | SNIPER: GHOST WARRIOR 2 | CITY INTERACTIVE | CITY INTERACTIVE | CITY INTERACTIVE | |||
۲۱ | ۲۰ | SONIC & ALL STARS RACING TRANSFORMED | SUMO DIGITAL | SEGA | SEGA | |||
۲۲ | ۲۱ | JUST DANCE 4 | UBISOFT (FRANCE) | UBISOFT | UBISOFT | |||
۲۴ | ۲۲ | THE ELDER SCROLLS V: SKYRIM | BETHESDA | BETHESDA SOFTWORKS | BETHESDA SOFTWORKS | |||
۲۷ | ۲۳ | GRAND THEFT AUTO IV | ROCKSTAR NORTH | XBOX 360 CLASSICS | TAKE 2 | |||
۲۵ | ۲۴ | HITMAN ABSOLUTION | IO INTERACTIVE | SQUARE ENIX | SQUARE ENIX EUROPE | |||
۳۳ | ۲۵ | BATTLEFIELD 3 | DIGITAL ILLUSIONS | EA GAMES | ELECTRONIC ARTS | |||
– | ۲۶ | THE SIMS 3 | THE SIMS STUDIO | EA GAMES | ELECTRONIC ARTS | |||
۳۲ | ۲۷ | GRAND THEFT AUTO EPISODES – LIBERTY CITY | ROCKSTAR NORTH | ROCKSTAR | TAKE 2 | |||
۲۸ | ۲۸ | DEAD SPACE 3 | VISCERAL GAMES | EA GAMES | ELECTRONIC ARTS | |||
۲۰ | ۲۹ | GOD OF WAR: ASCENSION | SCEA SANTA MONICA | SONY COMPUTER ENT. | SONY COMPUTER ENT. | |||
۳۰ | ۳۰ | DEAD ISLAND GOTY EDITION | TECHLAND | DEEP SILVER | KOCH MEDIA | |||
۲۳ | ۳۱ | ALIENS: COLONIAL MARINES | GEARBOX SOFTWARE | SEGA | SEGA | |||
۱۲ | ۳۲ | LEGO CITY UNDERCOVER | TRAVELLER’S TALES | NINTENDO | NINTENDO | |||
۲۹ | ۳۳ | DISHONORED | ARKANE STUDIOS | BETHESDA SOFTWORKS | BETHESDA SOFTWORKS | |||
– | ۳۴ | THE SIMS 3: UNIVERSITY LIFE | THE SIMS STUDIO | EA GAMES | ELECTRONIC ARTS | |||
۳۶ | ۳۵ | DARKSIDERS II | VIGIL GAMES | THQ | THQ | |||
۴۰ | ۳۶ | SLEEPING DOGS | UNITED FRONT GAMES | SQUARE ENIX | SQUARE ENIX EUROPE | |||
– | ۳۷ | FOOTBALL MANAGER 2013 | SPORTS INTERACTIVE | SEGA | SEGA | |||
۳۵ | ۳۸ | RESIDENT EVIL 6 | CAPCOM | CAPCOM | CAPCOM | |||
۳۸ | ۳۹ | BATMAN: ARKHAM CITY | ROCKSTEADY STUDIOS | WARNER BROS. INTERACTIVE | WARNER BROS. INTERACTIVE | |||
– | ۴۰ | RED DEAD REDEMPTION: GOTY | ROCKSTAR SAN DIEGO | ROCKSTAR | TAKE 2 |
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
فعلان بایوشاک سلطانی می کنه تا شاید مترو اونو پایین بکشه
تام رایدر هم امیدوارم خیلی خوب بفروشه تا اسکوئر اوضاش بهترشه
وبا این وضعی که هیلو ۴ داره پیش میره اخر نسل یه امار خیره کننده رو به جا میذاره
______________________________
Copyright © ۲۰۰۹-۲۰۱۳ MEA Co. All rights reserved
انجمن حقوق بگیران مایکروسافت
cooming soon Durango!=Dragon
چه جدولی.ایول =D
به خودم می بالم که نمی توانم بازیش کنم :cry:
f u konkur :evil:
نگران نباش … میگذره و آزاد میشی! =;
این نیز بگذرد
.
.
.
تا بقیه ی بدبختی ها بیان!
امیدوارم بی کران به اندازه لیاقتش بی نهایت فروش کند
گوارای وجود سازندگانش…امیدوارم فروش بی کرانی داشته باشند…
عنوانی که برا ساختش زحمت کشیده شده و کم کاری ای دیده نمیشه باید هم عالی بفروشه… پیش خرید های قبل عرضه هم مشخص می کرد چه استقبالی خواهد شد از این بازی…..
——–
امیدوارم کن لویین یک نقش آفرینی بزرگ با سبک و سیاقی مشابه این بازی در دنیایی وسیع بسازه.
———-
تا آمدن لست آو از این بازی نباید صدر رو از دست بده مگر اینکه مترو لست لایت عالی باشه و برای مدتی به صدر بیاد!
من که تازه Bioshock Infinite رو شروع کردم. یه سری چیزا هست که زیاد باهاشون حال نمی کنم ولی در کل تا الان که خیلی خوب بوده، فکر کنم هر چی برم جلو تر بهتر بشه.
مثلا چه چیزهایی؟؟
مثلاً
– تخیلی بودن و یه کم رویایی بودن قصه (هر چند روایتش واسم تا الان فوق العاده جالب بوده) و این که یهو طرف می شینه رو صندلی و توی ۵ ثانیه کیلومتر ها بالا می ره و سر از سرزمین عجایب در میاره! خیلی لوس بازیه…
– یکسان بودن مدل NPC ها و این که نقش شلغم رو دارن، نه می شه باهاشون حرف زد، نه عکس العمل خاصی نسبت به کارهات نشون می دن، نه حداقل دیالوگ های مختلفی دارن (مثلاً هر دفعه از کنارشون رد می شی یه چیز جدید بگن)!
البته چون گفتی مثال بزن اینا رو گفتم وگرنه به وقتش «کامل» راجع بهش توضیح می دم. تا الان هم خیلی خوشم اومده، فکر بد نکن!
—————————–
ساز مخالف
اون npc ها رو کاملا موافقم…واقعا تکراری هستند و حتی گاهی در یک منطقه چنتا مثل هم میشن…
مثلا اون قسمت کنار ساحل اون شخصی که داره تمرین حرکات کششی رو به دیگران یاد میکنه مثل خودش ۳-۴ تا تو اون محدوده هست!!!
همه چیز گرافیک هم عالیه الا اون طراحی چهره ی همین ان پی سی ها که فقط کمی بهتر از شخصیتهای اصلی مافیا یک که بازی ۱۱ سال پیشه هست…
داستان هم من اصلا ایرادی ندیدم
…ودر کل شاهکاره…بحثش بماند سر وقتش
NPC هایی که می فرمایید زمان کوتاهی از بازی رو تشکیل میدن ونیاز آنچنانی نبود که خیلی بهشون بپردازن!
داستان هم بایوشاک همیشه همینطور بوده و یک تم تخیلی داره به قول Sirius عزیز این بحث سلیقه ی شماست که از نوع تخیلش لذت نبردید!
قضیه npc ها زیاد باهات موافقم نیستم شما ده دقیقه اول بازی فقط npc ها رو می بینید و یه مقدار هم در طول بازی. این رو هم در نظر بگیر که سازندگان بازی شاید نتونند به خاطر بودجه یا زمان برای همین چند دقیقه کلی NPC با هوش مصنوعی تعریف کنند.
قضیه تخیلی بودن قصه هم یه چیز سلیقه ای!
Very Big Daddy@ و Sirius@
وای به حال مون وقتی بخوایم با فن یه بازی بحث کنیم! بله بله سلیقه ایه، کلاً همه چیز سلیقه ایه، وقتی من حرف می زنم مشخصه که دارم طبق سلیقه ی خودم نظر می دم دیگه لازم نیست همه جا جار بزنم که این سلیقه و نظر شخصی منه. وقتی تو می گی این بازی بی نقصه یا بهترین بازی تمام دورانه هم نظر شخصی و بر اساس سلیقه ی خودته نه Fact لزوماً.
در ضمن شما طوری می گید انگار بازی یه ۳۰-۴۰ ساعت گیم پلی داره و فقط ۵ دقیقه ش رو با NPC ها می گذرونیم! کلاً حدود ۱ ساعت اول بازی کلی NPC (منظورم غیر از دشمن هاست) دور و برته که هر کدوم ۱ خط دیالوگ دارن و دیگه هیچ جوری نمی شه با هاشون تعامل داشت (اینجاست که آدم زورش میاد). حالا می مردن یه ذره توی این قسمت بهتر عمل می کردن سازنده ها؟ مثلاً ۱ خط دیالوگ رو می کردن ۴ خط دیالوگ با ارزش؟ مشکل اینجاست که بود و نبود NPC توی این بازی هیچ گونه تاثیر و اهمیتی نداره (اصلاً روشون کار نشده). تازه فقط این نبود من گفتم «نه عکس العمل خاصی نسبت به کارهات نشون می دن» مثلاً وارد یه اتاق می شی ۲ نفر روی تخت خوابیدن بعد جالب اینجاست که وقتی کل در و دیوار اتاق رو می بندی به گلوله اون ۲ نفر از جاشون جنب نمی خورن و تخت می گیرن می خوابن! بعدش شما به این می گی هوش مصنوعی NPC ها؟! وقتی می گم روی NPC ها کار نشده یعنی همین.
Bioshock 1 هیچ کجاش تخیلی نبود. یه مثال بزن واسه من. درسته رئال نبود (اصلاً مگه این روزا بازی ۱۰۰% رئال هم پیدا می شه؟) ولی فوق تخیلی نبود مثل این یکی که به طرز بی معنی و غیر منطقی ای بپری تو هوا و توی یه دنیای عجیب و غریب فرود بیای! بی خودی چونه نزنید!
——————————-
ساز مخالف
وحید جون! در مورد سلیقه من خیلی ساده گفتم سلیقه شماست یعنی من مشکلی با سلیقت و نظرت ندارم نیازی به بزرگ کردنش نبود
در مورد npc ها ، ۱ ساعت نه جان من یک ساعت؟! یک ساعت اول بازی ؟! چند دقیقه طول میکشه از روی صندلی پیاده میشی تا میری جلو و بعد اولین مبارزه شروع بشه چند دقیقه طول میکشه؟! باز هم با NPC ها در طول بازی روبرو میشه ولی خواهشا تو بگو بازی ای که هدفش بیشتر اکشن و داستان بین چند کاراکتر هستش برای چی باید انقدر برای هوش مصنوعی NPC ها زحمت بکشن؟! یا به قول تو اصلا هوش مصنوعی داشته باشن؟!
می دونی مشکلت اینکه تو انتظار داری تمام بازی ها عین بازی های نقش آفرینی باشن . تو حتی به داستان استار کرفت ۲ که یه بازی استراتژی ایراد گرفتی! همین چند روز پیش، داستان عالی نبود ولی توی یه همچین سبکی خوب بود. چند تا بازی استراتژی میشناسی که مثل استار کرفت عمل کرده باشن. این مثال رو برای این زدم تا بهت نشون بدم چه انتظارات اشتباهی از یه بازی داری. در این زمینه داری ایراد الکی میگیری درسته کمی از ارزش بازی کم می کنه ولی نه تا اون حدی که نکات مثبت بازی رو نادیده بگیری.
راجع به تخیلی بودن بازی شرمنده! ” هیچ کجاش تخیلی نبود. یه مثال بزن واسه من. درسته رئال نبود (اصلاً مگه این روزا بازی ۱۰۰% رئال هم پیدا می شه؟) ولی فوق تخیلی نبود مثل این یکی که به طرز بی معنی و غیر منطقی ای بپری تو هوا و توی یه دنیای عجیب و غریب فرود بیای! بی خودی چونه نزنید!”
هضم این جملات برای من خیلی مشکل، هیجکجاش تخیلی نبود ولی رئال نبود. خیلی از داستان ها تخیلی هستند ولی رویای واقعی انسان ها رو در این داستان ها داره نشون میده. قرار نیست همه چیز منطقی باشه بعضی وقت ها نویسنده ها نمی تونن برای بازگویی داستانشون به منطق متکی باشن. اگر می بینی وسط یه فانوس دریایی یه صندلی برای شما گذاشتن و بعد از میان دریای طوفانی رد میشی و یه شهر آروم بالای ابر ها جا خوش کرده می رسی که هیچ طوفانی توش نیست یه معنی داره. وقتی از صندلی پیاده میشه وقتی داری پیاده میشی جملاتی در مورد پیامبر کامستاک و شهر بهشتی جلوی چشمات ظاهر میشه اتفاق مسخره و غیر منطقی نیست.
وحید جان یه دلیلی برای سریع رفتن اون موشک به کلمبیا هست که الان نمیگم میذارم کامل بازی رو تموم کنی چون شاید برات اسپویل شه.
وحید خان درادامه ی صحبت های خوب sirius عزیز عرض کنم که اتفاقا درانتهای بازی دلیل تمام این چیزایی که میبینی و به نظرت تخیلی مید منجمله همون موشک و سرعتش گفته میشه و اون موقع که فهمیدی قضیه چیه که به جای ایراد گرفتن به کن لوین درود خواهی فرستاد و میفهمی هیچ جای بازی عملا تخیلی نبوده نه تو این نسخه نه تو نسخ قبلی.
Sirius@
تو هم اسمت وحیده، نه؟ خوب شد. نه اون قسمت سلیقه و اینا رو با Very Big Daddy بودم!
حالا ۱ ساعت که نه ولی نیم ساعت دیگه مطمئنم می شد. LOL (بازم زیاده روی کردم) تازه مگه خود بازی چه قدر طول می کشه؟ بالاخره توی تجربه ی اول که بخوای اطراف رو نگاه کنی و kinetoscope ها رو ببینی و … فکر نکنم در حد چند دقیقه باشه فقط! حالا بگذریم.
در مورد NPC ها من فقط می گم زیاد روشون کار نکردن و بازی هم تاکیدی روشون نداره (ای کاش داشت)، یه مثال هم زدم که هوش مصنوعی بازی اون قدر ها هم عالی نیست. مگه همه نمی گن این بازی شاهکاره و حقش زیر ۱۰/۱۰ نیست و اینا؟ پس باید استاندارد هاش خیلی بالاتر از یه اکشن عادی و صرفاً یه داستان عالی باشه! بازی کردن صرفاً اسلحه دست گرفتن و تیراندازی کردن نیست. گیمر حق داره با محیط اطرافش تعامل داشته باشه و نتیجه ی هر کاری که می کنه رو ببینه. توی Half-Life 2 وقتی نور چراغ قوه رو می گیری روی صورت آلکس، اون دستش رو می گیره جلوی چشمش که اذیت نشه! به این می گن هوش مصنوعی! این که من انتظار یه هوش مصنوعی بی نقص از بازیی که میانگین امتیازاتش ۹۷ـه دارم چه ارتباطی به RPG بودن داره؟! وقتی من توی این بازی با محیط اطرافم تعامل دارم و کاری می کنم، انتظار دارم نتیجه طبیعی اون کار رو ببینم ولی وقتی نتیجه ی درستی نمی بینم حق دارم گله بکنم (مثل همون مثالی که زدم).
اون بخشی که راجع به داستان گفتی (در مورد پیامبر کامستاک و جملاتش) هم دقیقاً همون چیزیه که بازم من باهاش مشکل دارم. این که اون جملات چه طور جلوت ظاهر می شن! آخه…! می گم بازی تخیلیه می گی نه! دقت کن نگفتم اینا بده، گفتم تخیلیه و من زیاد باهاش حال نمی کنم، تازه تخیلی هم نیست! غیر منطقیه! چون سازنده ها فکر کردن هر طور و با هر ابزاری که بخوان می تونن قصه تعریف بکنن مثلاً پرتابت بکنن وسط آسمون و تصاویر هنری نشونت بدن، بعد جملات عارفانه کامستاک بدون هیچ دلیلی بیاد جلوی چشمت! وگرنه این همه بازی با تم تخیلی که روایت منطقی دارن، مثل Deus Ex، Half-Life، KOTOR، System Shock و …
—————————–
ساز مخالف
آره عزیز اسم منم وحید!
در مورد npc ها فقط بهت توصیه می کنم سخت نگیر بالاخره هیچ چیز تو این دنیا کامل نیست!
در مورد بند آخر نظرت، والا من مشکلی نداشتم، ولی خوب بالاخره هر کسی با یه دیدی به مسائل نگاه می کنه!
آقا هنوز بازی رو تموم نکردم، حالا شما هی گیر بدید! امیدوارم انتهای داستان کاملاً راضی بشم!
آخ ببخشید وحید جان اشتباهی گزارش تخلف برات زدم!
خوب وحید خان منم اینو میگم دیگه وقتی پایان بازی رو ندیدی نگو تخیلیه و غیر منطقی واینا!بازی رو تموم کن بعددرمورد بازی اظهار نظر کن!
Gish2012@
فدای سرت، مهم نیست!
Very Big Daddy@
چشم! ۶-۷ ساعت بیشتر بازی نکردم ولی خب خودتون شروع کردید به گیر دادن من فقط یه خط حرف زدم! بقیه ی حرفام بمونه واسم بعد. فعلاً.
واقعا آدم لذت میبره این بحث رو میخونه …
کاربرای منطقی با نظرات منطقی بدون کوچکترین بی احترامی.کاش همه همینطور بودن!
ممنون از همه شما! =D
خواهش میکنم!(با منم بودی دیگه هان؟!)
Very Big Daddy …
هم با شما , هم با وحید جان , هم با Sirius هم … :roll:
اگر بایوشاک بزرگ زود از اون بالا بیاد پایین خودم جزیره رو به خاک خون میکشم! :evil: :evil:
پند پندش نوش جون آفرینندگان این ابرشاهکار!
چه جالب!رتبه ی اسکایریم و جی تی ای چقدر پایین اومده!بالاخره یکم این انگلیسی ها دست کشیدن!
پس dmc کو :-?
اوه اوه !!
خیلی از اخبار عقبی دوست عزیز !
ب دلیل مشکلاتی تمام نسخه های ارجینال DMC جمع آوری شدن ! مثه اینکه میخواستن ی تغییراتی بدن !
این تغییراتشون تموم نشد؟!میخوان با نسخه ی بعد بدن بیرون؟!
والا من دیگه نمیدونم !!
Ali Hybrid@
میدونی چند وقت میخان تغییرات بدن ؟
دیگه نباید امید خاصی نسبت به افزایش فروشش داشت …
____________
آروین از pc $
اره میدونم ! :sad:
معلوم نیست میخوان چیکار بکنن !!
اگه به کیفیت باشه باید دو سه ماهی درصدر بمونه.
انصافا زور داره اولم نباشه. یه همچین هلویی فروش نکنه. اگه بازی اصلا اکشنم نداشت. فقط تو کلمبیا راه میرفتیم بازم شاهکاری بود باسه خودش.