اینفینیتی‌وارد: هدف ما غوطه‌ور کردن شما در دنیای بازی است

در ۱۳۹۲/۰۳/۰۶ , 15:05:18

به تازگی طراح ارشد انیمیشن استودیوی اینفینیتی‌وارد در مصاحبه‌ای با مجله‌ی رسمی پلی‌استیشن در مورد گرافیک و هدف آنها در ایجاد تغییرات در موتور پایه‌ی خود برای ساخت “ندای‌وظیفه: ارواح” صحبت کرده است.

زک والکر دراین باره می‌گوید که استودیوی اینفینیتی‌وارد تاکنون احساس نکرده بود که تکنولوژی‌ای که در اختیار دارد, دست و بال آنها را بسته است. تقریبا در مواقعی نادر به تکنولوژی‌ای جدید احتیاج داشته‌اند که مراحل ساخت ارواح نیز یکی از همان موقیعیت‌هاست. شرایطی که آنها را مجبور کرده تا سطح تکنولوژی خود را ارتقا دهند. با تغییراتی که در موتور پایه‌ی جدید لحاظ شده است, طراحان این امکان را دارند تا کاراکتر‌های حیوان را هم وارد بازی‌ کنند, جزییات گرافیکی موجود در محیط را بالا ببرند, کیفیت نورپردازی‌ها را بهتر کرده و همچنین تعداد چندضلعی‌های اشیای که در صحنه می‌بینید را هم بیشتر کرده تا بازی‌کننده هرچه بهتر در دنیای بازی غرق شود.

والکر ادامه می‌دهد که مهم نیست بازی را روی پلتفرم‌های نسل حاضر یا بعد تجربه کنید. تجربه‌ی شما از گیم‌پلی تفاوتی نخواهد داشت. اما مطمئنا نسخه‌ی پلتفرم‌های نسل یعد از لحاظ دیداری خیلی بهتر و هیجان‌انگیز تر خواهند بود.

والکر در مورد دلیل اعمال تغییرات در موتور هم می‌گوید که ما متوجه شدیم مهمترین عنصری که موتور ما در آن ضعف دارد, کیفیت بخش دیداری آن است. بنابراین تصمیم گرفتیم تا این بخش از موتور را ارتقا دهیم.

در نهایت والکر به نکته‌ی جالبی اشاره کرد. او گفت: تمام تغییراتی که در موتور ایجاد شده است به خاطر بهتر کردن تجربه‌ی شما از گیم‌پلی است و مطمئنا اگر این مسئله هیچ تاثیری در گیم‌پلی نداشت. هیچ وقت ما به سراغ آن نمی‌رفتیم. هدف ما این است که شما را هرچه بیشتر در دنیای بازی غوله‌ور کنیم.

عنوان ندای‌وظیفه: ارواح در تاریخ ۵ نوامبر برای PS3, PS4, Xbox 360, Wii U, PC و Xbox One عرضه خواهد شد.


122 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

  1. امیدوارم تغییراتی تو موتور گرافیکی بازی اعمال کرده باشن تریلر ۱۷دقیقه ای بتلفیلد۴ رو دیدم و از گرافیکش کف کردم ولی مطمئنا حالاحالا ها داستان و گیم پلی مدال و بتلفیلد به پای ندای وظیفه نمیرسه تنها نقطه ضعف کال آو دیوتی و برتری اونا نسبت به کال آو دیوتی گرافیک و فیزیک و تخریب پذیری محیط هست که اگه ندای وظیفه تو این زمینه ها بهتر و تقویت بشه تبدیل به یه بازی فوق العاده و بی نظیر و بی رقیب میشه و حتی میتونه جزو کاندیدا های اصلی بهترین بازی سال بشه.البته بهتره دستی به هوش مصنوعی هم بکشن و به جای هر سال هردو سال یک بار نسخه جدید بازی رو منتشر کنن.

    ۰۰
  2. تمام تغییراتی که در موتور ایجاد شده است به خاطر بهتر کردن تجربه‌ی شما از گیم‌پلی است و مطمئنا اگر این مسئله هیچ تاثیری در گیم‌پلی نداشت. هیچ وقت ما به سراغ آن نمی‌رفتیم. هدف ما این است که شما را هرچه بیشتر در دنیای بازی غوله‌ور کنیم.
    این جمله بی نقصه!
    دقت کنید:بهتر کردن تجربه‌ی شما از گیم‌پلی!
    یعنی چی؟
    یعنی اینکه تمام تغییراتی که انجام میشه باید در راستای بهتر شدن گیم پلی که رکن اساسی یک بازیه باشه!
    و همتون میدونید که سری ندای وظیفه در ریتم و گیم پلی سرآمد تمامی رقیبان و هم سبک هاش هست…

    ۰۰
    1. با جملش موافقم چون گیم پلی این عنوان ثابت شدست و به احتمال فراوان این نسخه هم لذتی فراوان داره ولی باید توجه داشت که از نظر گرافیکی COD باید با نسخه ی نسل قبلیش تفاوتی مشهود داشته باشه .
      _______________
      SONY make.believe

      ۰۰
    2. علی مثل اینکه اون افت.ضاح رو ندیدی تو دموشون؟ :-? نور و خورشید و . . . ;)
      ______________________________
      Copyright © ۲۰۰۹-۲۰۱۳ MEA Co. All rights reserved
      انجمن حقوق بگیران مایکروسافت

      ۰۰
    3. درسته خیلی افتضاح بود ولی قرار نیست که تو نسخه نهایی هم باشه.
      طرف اشتباهی یه منبع نور اضاقه تو صحنه گذاشته بود دیگه! :D

      ۰۰
  3. “مهم نیست بازی را روی پلتفرم‌های نسل حاضر یا بعد تجربه کنید. تجربه‌ی شما از گیم‌پلی تفاوتی نخواهد داشت. اما مطمئنا نسخه‌ی پلتفرم‌های نسل یعد از لحاظ دیداری خیلی بهتر و هیجان‌انگیز تر خواهند بود.”

    حتما که نمی خواد کنسول های نسل بعد بگیرید که اینقدر ناراحت میشید!!

    ۰۰
    1. تعریف COD :به مجموعه صحنه های سینماتیک ایی که در میان آن ها دقایقی به گیمر اجازه داده میشود دشمن را بکشد COD گفته میشود

      قانون اول COD را بنویسید؟ در طول مراحل نه چالشی دارید نه کشته میشوید فقط دور هم ۵.۶دقیقه دشمن میکشید و ۵.۶ساعت صحنه سینماتیک میبینید و بازی تمام میشود :lol:

      ۰۰
    2. بله البته مخصوصا میخواهند ما را در نورپردازی شاهکارشون و خورشید دوگانه ی کره ی رمین غرق کنند!اصلا این بازی قرارهست که در کره ی زمین باشه؟!

      ۰۰
    3. COD IS “YOUR” LIFE!
      جمع نبند لطفا!منم یه زمانی مولتی کالاف میزدم ولی از وقتی مولتی بتل رو تجربه کردم دیگه نگاهم بهش ننداختم!نازه اونم مولتی بدکمپانی ۲ مولتی بتلفیلد ۳ رو میخوام تو تابستون تجربه کنم!

      ۰۰

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر