اینفینیتی‌وارد: هدف ما غوطه‌ور کردن شما در دنیای بازی است

در ۱۳۹۲/۰۳/۰۶ , 15:05:18

به تازگی طراح ارشد انیمیشن استودیوی اینفینیتی‌وارد در مصاحبه‌ای با مجله‌ی رسمی پلی‌استیشن در مورد گرافیک و هدف آنها در ایجاد تغییرات در موتور پایه‌ی خود برای ساخت “ندای‌وظیفه: ارواح” صحبت کرده است.

زک والکر دراین باره می‌گوید که استودیوی اینفینیتی‌وارد تاکنون احساس نکرده بود که تکنولوژی‌ای که در اختیار دارد, دست و بال آنها را بسته است. تقریبا در مواقعی نادر به تکنولوژی‌ای جدید احتیاج داشته‌اند که مراحل ساخت ارواح نیز یکی از همان موقیعیت‌هاست. شرایطی که آنها را مجبور کرده تا سطح تکنولوژی خود را ارتقا دهند. با تغییراتی که در موتور پایه‌ی جدید لحاظ شده است, طراحان این امکان را دارند تا کاراکتر‌های حیوان را هم وارد بازی‌ کنند, جزییات گرافیکی موجود در محیط را بالا ببرند, کیفیت نورپردازی‌ها را بهتر کرده و همچنین تعداد چندضلعی‌های اشیای که در صحنه می‌بینید را هم بیشتر کرده تا بازی‌کننده هرچه بهتر در دنیای بازی غرق شود.

والکر ادامه می‌دهد که مهم نیست بازی را روی پلتفرم‌های نسل حاضر یا بعد تجربه کنید. تجربه‌ی شما از گیم‌پلی تفاوتی نخواهد داشت. اما مطمئنا نسخه‌ی پلتفرم‌های نسل یعد از لحاظ دیداری خیلی بهتر و هیجان‌انگیز تر خواهند بود.

والکر در مورد دلیل اعمال تغییرات در موتور هم می‌گوید که ما متوجه شدیم مهمترین عنصری که موتور ما در آن ضعف دارد, کیفیت بخش دیداری آن است. بنابراین تصمیم گرفتیم تا این بخش از موتور را ارتقا دهیم.

در نهایت والکر به نکته‌ی جالبی اشاره کرد. او گفت: تمام تغییراتی که در موتور ایجاد شده است به خاطر بهتر کردن تجربه‌ی شما از گیم‌پلی است و مطمئنا اگر این مسئله هیچ تاثیری در گیم‌پلی نداشت. هیچ وقت ما به سراغ آن نمی‌رفتیم. هدف ما این است که شما را هرچه بیشتر در دنیای بازی غوله‌ور کنیم.

عنوان ندای‌وظیفه: ارواح در تاریخ ۵ نوامبر برای PS3, PS4, Xbox 360, Wii U, PC و Xbox One عرضه خواهد شد.


122 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

  1. طبق اخبار ضد و نقیضی ک تاحالا ازش شنیدم نمیتونم نظر خاصی درمورد بهتر شدنش بدم ! هرچند معلومه ک پیشرفت هایی درراه هستن ولی باید تا زمان انتشارش صبر کرد ویا اینکه یک تریلر خوب ازگیمپلی اش عرضه کنن تا معلوم بشه چ کرده اند !

    ۰۰
    1. علی جان معلوم بشه نداره اکتی با وقاحت تموم وگستاخی و همینطور توهین به شعور مخاطب تو تریلری که از بازی داده بود دوتا خورشید وجود داشت که که باید ببینیم اون چه سیاره نشناخته ای بوده که دو تا خورشید داشته :-? :-/

      ۰۰
    2. واقعا راست میگی !
      کارش خیلی بد بوده . میخواسته افکت نورو ب زیبایی نشون بده ولی خرابکاری کرده ! :))
      ب هرحال هرچی باشه ، کال آو هستش و طرفدارای زیادی داره و نباید خیلی نسبت بهش ناامید بشی ! ;)

      ۰۰
    3. اولا خورشید دومیه یه شتابدهنده جرمی !
      دوما هوا ابری بود خورشید اصلیه پشت ابر بود .
      سوما خورشید اولیه نورمندی بود خورشید دومیه شتابدهنده جرمی “امگا۴” بود که شپرد با افرادش تو نورمندی داشتن میرفتن تو امگا۴ تا برن به منظومه ترمینوس چون از طرف سربوروس ماموریت داشتن تا با شریان روب ها بجنگن ! !
      حالا متوجه شدی ؟
      :mrgreen:

      ۰۰
  2. زندگی با call of duty چیزی خوبی اه ولی بدون یک گرافیک و به قول دوستمون چالش چیزی برایمون مهیا نمیکنه مخصوصا با دروغی که گفتند که در مورد موتور بازیسازی بازی بود که همون موتور بازیسازی ‍پیشین با کمی ارتقا اه که به ما مهیا میکنند آیا فاجعه یا مجعزه مسله این است:|

    ۰۰
    1. بله این طور که بوش میاد داستان بازی بسیار قدرتمندانه خواهد بود چون نویسنده بزرگ اقای استیفن گوخان این وظیفه رو برعهده داره

      ۰۰
    1. این یک بخش رو کاملا موافقم.
      خروجی های فراست بایت تا الان که تو این زمینه کاملا تعطیلن و به راحتی جلوی این انجین زغالی زانو میزنن.
      نمونه بارزش رو هم فکر نکنم لازم باشه بگم ولی میگم!
      MOH:Warfighter

      ۰۰
    2. عزیز من نمیشه بگی خروجی فراست بایت دانجر کلوز نتونسته خوب خروجی بگیره نمیشه بگی مشکل از انجین هست شما بتل ۴ چهره ها رو ببینید فوق العادن در کل بتل امسال مقتدرانه کال رو به زمین میزنه اکتی به خاطر همین خرج نکردنش تاوان بزرگی رو میده ;)

      ۰۰
    3. شما اون تریلر ۱۷ دقیقه ای بتل رو ینی ندیدی؟ :| چهره ها رو به نظرت همون چهره های مدال بود ؟ واقعا از زمین تا اسمون فرق کرده بود اگه ندیدی اون تریلر رو ببین که نبینی نصف عمرت بر فناست :|

      ۰۰
    4. شما منت سر من میذارید اگه لطف کنید ببینید تا تفاوت این دوشرکت رو تو خروجی گرفتن ببینید دایس کارشو خوب بلده ;)

      ۰۰
  3. پس برای همین هست که تو اون تریلر دوتا خورشید گذاشتند میخوان ما رو غوطه ور کنند :-? والله من از مدرن ۳ به قدری بدم امد که دیگه به زور ۱ بار بازیش کردم ۱ بازی هست که واقعا تو این مدت من رو غوطه ور کرد اون بایوشاک واقعا بی کران بود :X

    ۰۰
  4. این اعتما .به نفسشون من رو کشته! حیوانات رو اضافه کدن به بازی از کی تا به حال شده تغییر بزرگ و تبلیغاتی! چقدر هم رو موتور نفتی تون مانور میدید اخه! همین الانش هم گرافیک بازی تون نصف کرایسیس و مترو همنیست حالا بتلفیلد ۴ و کیلزون بماند!
    چهار تا صحنه سینمایی رو می خواید سر هم بندی کنی بدید به خرد ملت! آقا آنقدر فیلم هندی نساز!

    ۰۰
    1. ببخشید اما شما هنوز از اهداف و مراحل ساخت متفاوت بتلفیلد و ندای وظیفه خبر نداری چرا نظر می دید… اولا این حیوان با حیوان‌های نسخه‌های قبل فرق داره به عنوان همراه بازی‌کننده ازش استفاده می‌شه… برای همین مخاطب باید به عنوان یه همراه باورش کنه….

      دوم اینکه خودشون گفتن که هدف گیم‌پلی هست وگرنه می‌تونستن مثل بتلفیلد ۳ حرف از موتور جدید بزنن و موقع بازی کردن با یه عنوان تو خالی رو به رو بشیم… هدف بتلفیلد گرافیک و در کنار اون پایین اومدن آهنگ فریم و سرعت گیم‌پلی است… اما ندای‌وظیفه هیچوقت به خاطر گرافیک, از گیم‌پلی سریع‌اش نمیگذره…

      اون صحنه‌های سینمایی هم که ندای وظیفه توش استاده… و ببین همین بتلفیلد و بازی‌های دیگه چند دفعه اومدن از روی این سکانس ها الگو برداری کنن که متاسفانه نتونستن….

      مشکل اینکه به قول آقای رسولی خیلی از گیمر‌ها انتظاراشون رو بعد از یه عنوان عالی خیلی بالا می‌برن… خیلی از شما هم بعد از مدرن ۲ انتظارتون رو از مدرن ۳ بالا بردید اما مدرن ۳ مثل نسخه‌ی قبلش برای انقلاب نیومد.. بلکه اومد تا مشکلات نسخه‌ی قبل را برطرف کنه و تجربه‌ی جدیدی بیاره…

      به نظر من ارواح شروع دوباره‌ای هست برای اینفینیتی‌وارد… شروعی مثل COD4…

      راستی اینقدر هم موتور جدید موتور جدید نکنید…. همین فراست بایت ۲ چند بازی خوب ازش اومد بیرون… مهم کسایی هستن که با موتور کار می‌کنن… نه خود موتور…

      ۰۰
    2. یعنی از نظر شما این حظور حیوانات یه تغییر انقلاکال او؟ واقعا کال او دیوتی منمعتقدم که کفگیر ایده ها در اسن سبک به ته دیگ خورده و تنها پیشرفت رو تو داستان و گرافیک می ممبی هستش؟ اینکه چهار تا حیوان رو فرضا وارد گیم پلی کنیم اون هم در یه بازی شوتر خطی غیر تاکتیکی سینمایی مثل کال او واقعا چیز جالبی نست! این قابلیت شاید اگه در یه شوتر تاکتیکی وار می شد بهتر بود ولی من کلا نمی تونم حظور چند تا سگ در کال او جدید رو یه پیشرفت حساب کنم!
      بعد شما از گیمپلی صحبت می کنید! از گیم پلی چی ؟ کال او؟ من تا اونجا که می دونم کال او به خاطر گیم پلی معروف نشده بلکه به خاطر داستان و صحنه های سینماییش معروف شده! شما خودت مقایسه کن کال او مادرن وارفیر ۱ رو با سه تغیبری مشاهده می کنی در گیم پلی؟
      من یکی موتور جدید از کال او نخواسدم! بیاد همین موتورش رو ارتقا بده یت چیز در حد کرای انجین ۳ بده برام کافیه و زاضی می شم!

      ۰۰
    3. عنوان توخالی؟!شما مولتی بتلفیلد رو درنظر گرفتید که به صدتا کالاف میرزه و دنیا رو ترکوند که بهش میگید توخالی؟!

      ۰۰
    4. بخش چندنفره بتلفیلد عالی بود… اما منظور من بخش تک‌نفره بود که دیگه لطفا نیاید بگید”کجای بخش تک‌نفره توخالی بود که به دانش گیمی‌تون شک میکنم(!)”

      ۰۰
    5. دوست عزیز میتونن در کنار گیم پلی سریع همیشگی cod گرافیک بهتری تحویل بدن ﴿خیر سرشون بازی واسه نسل بعد میسازن﴾ الآن که دیگه دستشون بازه

      ۰۰

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر