FOX Engine کوجیما موتور پایه ای برای نسل بعد است

Vahid توسط Vahid
در ۱۳۹۰/۰۶/۰۴ , 19:46:08
fox engine, kojima, شرکت کونامی (Konami)

در همایش Konami’s Gamers Day در شهر نیویورک هیدئو کوجیما مدیر تولید Metal Gear Solid HD Collection اطلاعاتی در مورد موتور پایه Kojima’s FOX Engine ارائه داد. با توجه به این که این Kojima’s FOX Engine قرار بود در پایان این نسل برای کنسول های فعلی عرضه شود ما نگران شده بودیم که ممکن است در زمان ورود نسل بعد کنسول ها این انجین قدیمی و تاریخ مصرف گذشته شده باشد. اما خیالتان راحت باشد که مشکلی وجود ندارد. با چیزی که ما از این انجین دیدیم می توانیم به راحتی بگوییم به اندازه ی کافی برای نسل بعد خوب و مناسب است و بی شک بر روی PC ها نیز کار خواهد کرد.

این فوق العاده است که آخرین انجین کوجیما آن قدر قوی است که این طور بتوانیم بگوییم به راحتی تا سال های آینده هم با قدرت کار خواهد داد. هر چند هنوز نمی توان دقیقا گفت چه انتظاری از کوجیما می توانیم داشته باشیم اما مطمئنا مانند همه ی تولیدات دیگر او حضوری درخشان خواهد داشت.

وحید خدادادی (Saint Angle)

 


23 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

    1. من فقط از متال گیر سولیدش خوشم میاد وا ونم چون جز اولین بازی های سبک مخفی کاری بود. خیلی متال گیر و اسپلینتر سل رو دوست دارم.(البته اسپلینتر سل کاملا غربی است )
      ____________________________
      انجمن حقوق بگیران مایکروسافت(شیفت بامداد)
      BROTHERS TO THE END

      ۰۰
    2. کاملا باهات موافقم makarov جان منم ازکوجیما و بازیهاش خوشم نمیاد و شما heavy rain جان مثل اینکه تا حالا GeoW بازی نکردی که این حرفرو میزنی.
      آهااااااااااااای دیبازی چراااااااا تو این چند روز گذشته سایت خراب بود ؟ :-x :?: یکی جواب بده.
      حقوق بگیران مایکروسافت
      BROTHERS TO THE END

      ۰۰
  1. دم کوجیما گرم.کلا من خیلی بهش اعتقاد دارم و از اون دسته بازیسازای فوق خلاقه که هر چند وقت یبار یه تکونی به صنعت گیم میده.فرض کنین یه همکاری مشترک بین کلیف و کوجیما اتفاق بیفته!! :mrgreen: نتیجه میشه یه سوپر گیم.
    ______________________
    انجمن حقوق بگیران مایکروسافت
    brothers to the end

    ۰۰
    1. عزیز من کلیف خیلی وقته که جزو بزرگای این صنعت قرار گرفته! بشین یه دست GeOW بازی کن تا هنر بازی سازی رو ببینی. کلیف بلزینسکی ثابت کرد که برنامه نویسی هم یه کار هنریه!
      ———————-
      CoD Team

      ۰۰
    2. متال گیر قابل مقایسه با گیرز نیست! و همینطور کلیف و هیدئو. مثل مقایسه ی دیوید کیج و سودا ۵۱ میمونه. کلیف هر چقدر هم که زور بزنه و شما هم هر چقدر اصرار کنید، گیرز و بازی های دیگه ی کلیف از لحاظ مفهومی یک صدم متال گیر هم نیستند!

      ۰۰
    3. خب حالا دوست عزیزم احساساتی نشو.کلیف هم حرفایی برای گفتن داره.انقدر یه بازییو بزرگ یا کوچیک نکنین.هر بازی برای خودش ویژگی های خاصی داره که مختص به خودشه و در بازی دیگری نیست.کلا نمیدونم چرا همه طرفداران سونی بازی های انحصاریشونا با گیرز مقایسه میکنن.اصلا متال گیر با گیرز قابل مقایسه نست چون از دو سبک کاملا متفاوتن.کوجیما هم خیلی خوش فکره ولی دلیل نمیشه که به دیگری اینطوری بگین.در کل چیزی که مشخصه بازیسازان ژاپنی بازی های شرقی با قهرمان ها و داستان های غربی میسازن چون طرفدار بیشتری داره.در مورد متال گیر هم همیشه گفتم یکی از بازی های خاص صنعت گیم هست و خیلی زیباس ولی دلیل نمیشه که بگیم بازی در حدش نیست یا هست.هر بازی دارای مقام خاص خودشه و در سبک خودش با سایر هم سبک های خودش مقایسه میشه.
      _________________________
      انجمن حقوق بگیران مایکروسافت
      brothers to the end

      ۰۰
  2. کلا کوجیما وقتى بازى درست میکنه ٣ سال از اون نسل جلوتر میگى نه برو جلوى یکى که از بازى هیچ نمیدونه الان متال گیر سولید ۴ رو بازى کن اولین کلمه اى که از دهنش در میاد اینه واى چه گرافیکى!کلا من هنوز که هنوز وقتى متال گیر میزنم گرافیکش دو برابر بازى هاى امروزى هست واقعا بعضى از بازیبازها باید یاد بگیرند از این پروفوسر کوجیما.ناصر جوکر از انجمن حقوق بگیران مایکروسافت.brothers to the endتنها ٢۵ روز تا کابوس سونى.

    ۰۰
  3. اووووووووووووووووووووووووووووووووووه
    ماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای
    گااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد

    ۰۰

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر