«ندای وظیفه: ارواح» با رزولیشن ۱۰۸۰p و ۶۰fps روی کنسول های نسل بعد اجرا خواهد شد

m توسط m
در ۱۳۹۲/۰۳/۲۲ , 13:41:44
بازی Call of Duty: Ghosts

شرکت “اینفینیتی وارد”, سازنده سری محبوب «ندای وظیفه» اعلام کرد که  با رزولیشن ۱۰۸۰p و ۶۰fps روی پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان بعد اجرا خواهد شد.این در حالی است که شوتر های نسل حاضر با ۶۰ فریم در هر ثانیه اجرا می شوند.

مدیر مسئول این شرکت آقای Mark Rubin به یورو گیمر درباره Ghosts گفت که این بازی با موتور تقویت شده ی خود اینفینیتی وارد ساخته می شود و زمان تست با ۶۰ فریم در هر ثانیه به راحتی اجرا شده است.به گفته ی او «ندای وظیفه» همیشه یک بازی با صحنه های سینمایی زیادی بوده است و تمرکز آن ها بر روی همین سکانس ها است.

همان گونه که در تیزر اولیه بازی دیدیم, تمرکز بر روی بخش مخفی کاری خیلی بیشتر از قبل شده است و بازی بالانس خوبی بین مخفی کاری و اکشن دارد.

Rubin هم چنین به یوروگیمر گفت:

“دشمنان تیم Ghosts کشور های آمریکای جنوبی هستند که بیشتر قدرت آن ها در ذخایر نفتیشان است.بازی کن هدایت یکی از اعضای تیم شش نفره این تیم را که همگی سربازان تعلیم دیده ای هستند را بر عهده گرفته و آن ها را هدایت می کند.سگ ها در بازی هم چنین نقش به سزایی دارند.”

«ندای وظیفه: ارواح» دهمین شماره از این سری حساب می شود که قرار است در نوامبر امسال برای رایانه های شخصی و کنسول های نسل فعلی عرضه شود.نسخه ی PS4 و Xbox One هم چنین تایید شده است که تاریخ عرضه مشخصی ندارند.


38 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

    1. دقیقا اخرین فرجه من به کال او هست….هر چند همین الانشم بتل فیلد با اون نمایش هاش منو جزب خودش کرده…. :wink:

      ۰۰
  1. چه شود.از لحاظ گاف هم با تریلرش مشخص شد خوبه.خوش ساخت ترین اکشن نظامی حال حاظر.
    سگ ها واقعا میتونند تجربه جدیدی تو بازیها باشه.
    هرچقدر هم که بازیهای پرزرق و برق ساخته بشن باز همه برا انتشار کال لحظه شماری میکنند.
    ______________
    GAME IS LIFE

    ۰۰
  2. کارمک روحشم خبر نداشت که موتور quake سه‌ تا ۳ نسل اونور تر رو قراره ساپورت کنه! شرم هم خوب چیزیه، UE3 رو هم گذاشتن تو تابوت بعد اینا با وقاحت تمام میگن ۶۰fps، ۱۰۸۰! نه تو رو خدا بیاید ۳۰ فریم بدید بیرون

    ۰۰
    1. دقیقا دوست عزیز این موتور دیگه از پا افتاده.
      من موندم اکتیویژن این همه درآمد رو چیکار میکنه .نه بازی بدرد بخوری میسازه نه یک موتور درست حسابی میسازه

      ۰۰
    2. مثلا EA این همه پول سره فراست بایت داده. چه گلی به سره ما زده؟ بزنم به تخته بازی هاش یکی از یکی بهتر و بدرد بخور تر. :))

      ۰۰
    3. ببین برادر orion
      من فن ea نیستم(هرچند در یکسال کلی بازی خوب میسازه) وحرفی هم از فراست بایت نزدم اما…
      به نظرت خنده دار نیست یه موتور بازی سازی رو واسه سه نسل استفاده کنی(البته کمی موتور بازیرو ارتقا دادن)
      شما یه نگاهی به بازی METRO:LL بنداز.ببین یه بازیساز که از لحاظ مالی مشکل داره چه بازی ساخته و با ساخته هایه اخیر اکتیویژن ثروتمند در یک سال اخیر (FAST & FARIOSو WALKING DEAD و…) مقایسه کن.

      ۰۰
    4. به نظرم این سیاست اکتی سیاست خوبیه. کال یه بازیه فوق حساسه. با مترو هم قضیش خیلی خیلی فرقداره. شما ببین چند میلیون نفر طرفدار داره. اگه اکتی بخواد ۲. ۳ سالی وقت صرف ساختن یه موتور پایه جدید بکنه که هیچی فاتحه اش خوندست. باید بره غاز بچرونه. مخاطبی هم که کال بازی میکنه نیاز به یک گرافیک فک انداز از مدل کرایسیسی نداره. برای همین هست فقط به ارتقاء موتورش بسنده میکنه که ب نظرم کافیه. بلک اپس ۲ نمونش. انصافا از نظر گرافیکی خیلی خوب بود.
      قضیه بقیه بازی هاشم حق با شماست افتضاحی بیش نیستن.
      حالا این نمایش اخری که از e3 دیدم انصافا گرافیکش نمیگم در سطح بتل و بقیه بازی ها. ولی بازم خوب بود :wink:

      ۰۰
    5. تا حد زیادی با حرفات موافقم برادر
      اما بهتر نبود از دو سه سال قبل اکتی که داره cod با موتور قدیمی میسازه به موازات ساخت بازی cod به فکر ساخت یه موتور جدید باشه و با شروع نسل هشتم از موتور جدید خودش استفاده کنه(شایدم داره میسازه ما خبر نداریم).

      ۰۰
    6. بله. بهتر بود به جای ساخت بازی مضخرف. یه تیمو مشغول میکرد یه موتور پایه درست و درمون بسازه. شایدم به قول شما ساخته و هنوز رو نکرده :wink:

      ۰۰

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر