سخنان سازندگان «ندای وظیفه: ارواح» درباره داستان خطی بازی ها

m توسط m
در ۱۳۹۲/۰۴/۱۵ , 18:27:20
بازی Call of Duty: Ghosts, شرکت اکتیویژن

تهیه کننده بازی Call of Duty: Ghosts آقای Mark Rubin در وبسایت US Gamer علل اینکه “چرا سازندگان این شوتر محبوب به ساخت داستان های خطی ادامه می دهند” صحبت هایی کرد.

بازی Call of Duty: Ghosts, شرکت اکتیویژن
“ما می خواهیم داستان بازی را پیش ببریم و بازیباز را در جریان اتفاقات آن قرار دهیم.ما نمیخواهیم که یک ایده open-world بدهیم که در آن بگوییم هرکاری می خوام خواهم کرد.من می توانم داستان را خراب کنم ، می توانم آن را بی ربط کنم.این تعادل جالبی نیست.ما میخواهیم مطمئن شویم بازیباز داستان و اتفاقاتی را که برای او خلق کرده ایم را دریافت کند در عین حال نیاید و دکمه Y را بزند که کات سین تماشا کند و یا با انتخابی داستان را خراب کند و یا در آن گم شود.”
“اولین چیزی که نصبتان خواهد شد ، درصورتی که از داستان اصلی سازندگان فاصله بگیرید ، این است که می فهمید شما در یک بازی رایانه ای هستید.برویم ببین می شود سیفون توالت را کشید!؟بله می شود.من هربار که Duke Nukem بازی میکردم این عمل را انجام می دادم.اما این کار شما را از داستان اصلی منحرف می کند.ما همیشه میخواهیم بازیباز فکر کند که در یک فیلم سینمایی قرار دارد و یک تجربه سینماتیک خواهند داشت.من فکر می کنم موارد فرعی که گفتم شما را منحرف خواهد کرد.”

Call of Duty: Ghosts بر روی رایانه های شخصی, پلی استیشن ۳ و ایکس باکس ۳۶۰ در ۵ نوامبر ، و نسخه های پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان نیز به دنبال آن عرضه خواهد شد.
نظر شما چیست؟آیا آزادی در بازی باعث انحراف و تخریب تجربه اصلی می شود؟


84 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

  1. “…این است که می فهمید شما در یک بازی رایانه ای هستید.برویم ببین می شود سیفون توالت را کشید!؟بله می شود.من هربار که Duke Nukem بازی میکردم این عمل را انجام می دادم…”
    :lol:
    به COD نمی آید وارد فضاهای غیر خطی و خاص شود . همین فرمول کهنه برنده برایش کافیست

    ۰۰
  2. خب به خاطر همین داستان خطیه که cod این همه فروش داره وگرنه خیلی بازیا هستند که گرافیکشون بهتر از codهستش
    ولی خب قرار نیست بگیم اینم که بازی open wordهستش حتما داستان خطی نداره شما red deadرو دیدین که همه این ویژگیا رو داشت و بهترین بازی سال شد.

    ۰۰

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر