سخنان سازندگان «ندای وظیفه: ارواح» درباره داستان خطی بازی ها
تهیه کننده بازی Call of Duty: Ghosts آقای Mark Rubin در وبسایت US Gamer علل اینکه “چرا سازندگان این شوتر محبوب به ساخت داستان های خطی ادامه می دهند” صحبت هایی کرد.
“ما می خواهیم داستان بازی را پیش ببریم و بازیباز را در جریان اتفاقات آن قرار دهیم.ما نمیخواهیم که یک ایده open-world بدهیم که در آن بگوییم هرکاری می خوام خواهم کرد.من می توانم داستان را خراب کنم ، می توانم آن را بی ربط کنم.این تعادل جالبی نیست.ما میخواهیم مطمئن شویم بازیباز داستان و اتفاقاتی را که برای او خلق کرده ایم را دریافت کند در عین حال نیاید و دکمه Y را بزند که کات سین تماشا کند و یا با انتخابی داستان را خراب کند و یا در آن گم شود.”
“اولین چیزی که نصبتان خواهد شد ، درصورتی که از داستان اصلی سازندگان فاصله بگیرید ، این است که می فهمید شما در یک بازی رایانه ای هستید.برویم ببین می شود سیفون توالت را کشید!؟بله می شود.من هربار که Duke Nukem بازی میکردم این عمل را انجام می دادم.اما این کار شما را از داستان اصلی منحرف می کند.ما همیشه میخواهیم بازیباز فکر کند که در یک فیلم سینمایی قرار دارد و یک تجربه سینماتیک خواهند داشت.من فکر می کنم موارد فرعی که گفتم شما را منحرف خواهد کرد.”
Call of Duty: Ghosts بر روی رایانه های شخصی, پلی استیشن ۳ و ایکس باکس ۳۶۰ در ۵ نوامبر ، و نسخه های پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان نیز به دنبال آن عرضه خواهد شد.
نظر شما چیست؟آیا آزادی در بازی باعث انحراف و تخریب تجربه اصلی می شود؟
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
دیگه کسی حرف های منو نشکافه خواهشا………..مثلا البته….. :evil:
اگر یک داستان خطی داشته باشه خیلی بهتر از یه open world بی سرو تهه.
______________________
JUsT COd…
اصلا به حرف های این بابا اعتماد ندارم
این گوست هم مثل بقیه کا آف هاست