یوبی سافت: مکانیک های مختلف در نسخه نسل حاضر «سگ های نگهبان» کمرنگ نخواهند بود

Hames توسط Hames
در ۱۳۹۲/۰۴/۲۱ , 10:46:03

چندی پیش «یوبی سافت» اعلام کرد نسخه PS3 و Xbox 360 عنوان «سگ های نگهبان» در مقایسه با ورژن PS4 و Xbox 1 مکانیک های اصلی بازی کمرنگ نخواهند بود. هیچ اشاره ای به نسخه Wii U بازی نشده است.

یوبی سافت در یک بلاگ با عنوان “راز های پشت پرده ی نسخه ی نسل بعد سگهای نگهبان “،اشاره ی مستقیمی به موتور بازی یعنی “disrupt” داشت و تایید کرد که ساخت و گسترش این موتور حدود ۴ سال زمان برده و تاکید میکند که با وجود این که این موتور مخصوص نسل بعد طراحی شده است،هیچ عدم تعهدی نسبت به بازی های نسل کنونی انجام نخواهد شد و کیفیت این موتور در نسل کنونی نیز بالا خواهد بود. سازنده ی ارشد سگهای نگهبان «دامینیک گوای» می گوید:

“ما می دانستیم که نسل بعد کنسول ها قبل از انتشار بازی منتشر خواهند شد،ولی باز هم تصمیم گرفتیم نسخه های مخصوص نسل حاضر را نیز بسازیم.
در نسخه های نسل حاضر ما شاید مجبور شویم که تعداد افراد داخل خیابان ها را کمی کاهش دهیم،ولی در بازی تغییری ایجاد نخواهد شد.شما حس یکسانی از شلوغی را تجربه نخواهید کرد،ولی تجربه و لذت بخشی بازی تغییری نخواهد کرد.”

کارگردان انیمیشن بازی «کالین گراهام» اضافه می کند: بازی کننده ها بدانند که بازی کردن «سگهای نگهبان» روی کنسول های کنونی اصلا تجربه ی بدی نخواهد بود، ولی روی نسل بعد کیفیتی متفاوت از بازی را تجربه خواهند کرد.در نسل بعد سایه زنی ها بهتر خواهند بود و بزرگنمایی نیز بهتر عمل خواهد کرد، شبیه سازی آب و هوا نیز بهتر اجرا خواهد شد، جو بازی با کیفیت تر است و … اساسا همه چیز کیفیت بهتری خواهد داشت.

در ادامه ی این بلاگ تاکید می شود که:

“بنابراین اصلا نگران بازی کردن «سگهای نگهبان» روی پلی استیشن۳ یا ایکس باکس ۳۶۰ خود نباشید.عدم وجود مکانیزم ذکر شده نیز خیلی محسوس نیست.
«سگهای نگهبان» در واقع یک بازی برای نسل بعد است. نه تنها به دلیل کیفیت بهتر گرافیکی روی کنسول های نسل بعد،بلکه بدلیل گیم پلی روونتر، جذابیت بالاتر و امکانات آنلاین آن، و همه ی این ها مدیون موتور قدرتمند آن است—>موتور disrupt.”

مشکلات کوچک ترجمه رفع شد


18 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

  1. من که خیلی دوس دارم دوباره نظرم به یوبی برگرده و اون اعتماده سابقو بهش بکنم…
    که امیدوارم این اتفاق با اومدن درفش سیاه و هاپوهای نگهبان رخ بده ;)
    ولی جدا از اینا،هاپوهای نپهبان برای اینکه بتونه یه بازی پرسود و پر از دنباله بشه،نیازمند یه داستان قویه.
    داستانی که بتونه نه تنها این بازیرو بکشه،بلکه بتونه نسخه های بعدیرو هم بکشه.
    که البته تا اینجا چیزه خاصی از داستان بازی نمیدونیم برای همین نمیتونیم هیچ قضاوتی در این خصوص انجام بدیم.ولی وقتی یوبیسافت روی یه بازی چشم انداز ۱۰ سال داره،حتما داستانش چیزی برای عرضه داره دیگه که بتونه ۱۰ سالو تحمل کنه ;)

    ۰۰
  2. :-?
    بازی که برای نسل بعد طراحی شده رو باید روی پلتفرم نسل بعد انجام داد . ولی حرکت خوبی بود با اینکه انتشار برای نسل حاضر برای خودشون سود داره .
    انقدر خوابم گرفته نفهمیدم چی گفتم . :D

    ۰۰

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر