دلیل تغییر صداپیشه ی سم فیشر توسط یوبی سافت مشخص شد

m توسط m
در ۱۳۹۲/۰۴/۲۱ , 22:57:36
Splinter Cell

کارگردان هنری عنوان «اسپلینتر سل: لیست سیاه» (Splinter Cell: Blacklist) از دلایل کنار گذاشتن Michael Ironside صدا پیشه سابق سم فیشر و جایگزین کردن Eric Johnson که برای اولین بار در سری اسپلینتر سل اتفاق می‌افتد توضیح می‌دهد، او همچنین از تصمیم گیری درمورد عوض کردن صدا پیشه سم فیشر در بازی جدید می‌گوید.

Splinter Cell

آقای Maxime Béland در این باره گفت:

“در اصل این موضوع به قبل از استفاده از “موشن کپچر” برمی‌گردد. خوب ما یک بازیگر برای انجام کارهای موشن کپچر و حرکتی سم فیشر استخدام کردیم، سپس ما از Michael Ironside برای صداپیشگی سم استفاده کردیم، سپس ما از انیماتورها خواستیم تا چهره سم را به صورت انیمیشن طراحی کند. حالا شما ۳ نفر را برای انجام کارهای Performers دارید. Michael Ironside برای صداپیشگی، انیماتور برای طراحی صورت و چهره و در آخر یک بازیگر برای انجام کارهای حرکتی و موشن کپچر.
ما نیاز به کسی داشتیم که نه تنها وظیفه صدا پیشگی فیشر را برعهده گیرد بلکه کارهای فیزیکی و حرکتی او را نیز انجام بدهد.”

Béland ادامه داد:

“بنابراین ما می‌دانستیم که می‌خواهیم در Blacklist حوادث زیاد، صحنه‌های سینماتیک را بیافرینیم. بنابراین ما می‌دانستیم که باید اول از پرفورمنس کپچر شروع کنیم.
تفاوت بین موشن کپچر و پرفورمنس کپچر این است که در پرفورمنس همه جزییات با هم ضبط می شود. در این نوع ما یک بازیگر داریم که همزمان بدن، صدا و چهره اش ضبط می شود. یک دوربین داریم که همه انیمیشنهای صورت را همان لحظه ضبط می کند، زیرا حرکات واقعی یک بازیگر ضبط می شود و در آن واحد درجه کیفی افزایش پیدا می کند.”

49 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

  1. چقدر که من قانع شدم :| خوب بگو حال نداشتیم ز دیم عوض کردیم صدا پیشه رو چقدر قر میای :D

    __________________________________
    بنده که تفاوتی بین کانوکشن ، گوست ریکون فیوچر سولجر و بلک لیست ندیدم ( در گیم پلی ) حالا ببنیم در زمینه های صدا و گرافیک چه میکنه !! ! ! !! !! !!! :

    ۰۰
  2. صداش خوب بود حیف شد
    ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ
    خیلی اتفاقی رفتم توی ورزش سه بخش بازی خورها و بادیدن این باگ ها تا یک ساعت داشتم می خندیدم به خصوص اخریش که برای pes هست این هم لینک دانلود یعنی نبینید از دستون رفته!
    video.varzesh3.com/clip/uclip/game/sooti_fifa12_2.mp4

    :)) :)) :)) :))

    ۰۰
    1. اینا که بیشترش برای فیفا بود ولی اون آخریه که برای pes بود با همه ی اونا برابری میکرد ترکونده بود آخه تا کمر… :)) :)) :)) :(( :((

      ۰۰
  3. اگه فقط یک درصد احتمالش باشه که این اسپلینتر سل متای بالای ۸۵ بگیره من کلا با گیم خداحافظی می کنم :| توی اولین نمایش بازی به جای این که چهار تا مکانیک مخفی کاری رو نشون بدن ورداشتن سم فیشرو با یه MP5 ول کردن وسط کمپ دشمن :!:

    ۰۰
    1. وقتی کسی نظر کس دیگری رو قبول نمی کنه مجبور میشم بحث متا رو بیارم وسط, مشکل اینه که بعضیا نه گیم اسپات رو قبول دارن نه IGN نه من نه کس دیگه فقط خودشونو قبول دارن و می خوان همه هم همون نظر رو داشته باشن البته این کلی بود ربطی به شخص مذکور یعنی مجتبی نداشت
      Kestrel Kent@
      :| گفتم که هیچ شکی ندارم, صد رحمت به AC اسپلینتر که کلاش پس معرکست

      ۰۰
    2. مسعود حالا زیاد سخت نگیر به سم فیشر !! ! ! ! ، ممکنه بازیش بازی سال بشه :lol: ! اساسینز هم بشه بهترین بازی خز دهه :lol:

      ۱۰
    3. دیر اومدی زودم میخوای بری؟ دلم واست تنگ میشه!لا اقل بعد خداحافظیت بازم بازی بخر نخواستی بدشون به من اوضاع جیبام مناسب نیست! :mrgreen:

      ۰۰
    4. فاصله گرفتن این بازی از سبک مخفیکاری کاملا قابل پیش بینی بود…مثله قضیه فاصله گرفتن عناوینی همچون رزیدنت از ریشه ها….طبیعی هم هست این روزا همه فقط به فکر سوده بیشترن…

      ۰۰
    5. حالا ایرادی داره رگبار داشته؟ یعنی یک مخفی کاری فقط باید چاقو و کلت باشه؟
      در واقعیت پیش نمیاد که یک نفوذی از سلاح سنگین استفاده کنه؟ ایا بازیها رو به واقع گرایی حرکت نمیکنند؟
      متاسفانه ما یک نوع مخفی کاری داشتیم در اوایل بازیسازی که تاثیر زیادی گذاشته و فکر میکنیم باید همونطوری باشه.یعنی ساعتها تو سایه بشینه و بعد از حفظ حرکت نگهبانها با بدبختی رد بشه.ولی اون بعلت محدودیت فنی بوده که سازنده ها چون ایده هاشونو نمیتونستن عملی کنند بازی رو سخت تر میکردن جبران بشه.همینطور که الان یک عده با پریدن غلت زدن رزیدنت اویل ۶ مشکل دارند. یا ایزاک کلارک.میگن اقا چون اینها ده ۱۵ سال پیش خشک و مثل چوب بودند الان هم باید همونطور باشن.
      ولی همه چیز الان متحول شده سازنده ها هر فکری رو پیاده میکنند دیگه جای سختی های الکی هیجان و واقع گرایی اومده.

      ۰۰

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر