Criterion: مایکروسافت از ما ساخت Burnout برای کینکت را می خواست

ALFA توسط ALFA
در ۱۳۹۲/۰۵/۰۷ , 08:17:59

Criterion Games سازنده عناوین ریسینگ آرکید «جنون سرعت: تحت تعقیب۲» و Burnout Crash در حال ساخت بازی جدیدی است. «الکس وارد» کارگردان و رئیس این استدیو درمورد کنسول‌های نسل حاضر گفت:

“از نظر من «کینکت» وسیله‌ای موثر و جالبی است. من شخصا اولین باری که دستگاه «کینکت» را دیدم آن را فراموش نکردم. نسخه دمو بازی Burnout Paradise در آن بخوبی اجرا می‌شد.”

«الکس وارد» درمورد خواسته مایکروسافت از آنان گفت:

“اگر درست یادم باشد، مایکروسافت از ما درخواست کرد یک Burnout ویژه بسازیم که از قابلیت‌های «کینکت» استفاده کند، درست چیزی مانند «وی اسپورت» تا بازی را در جعبه قرار بدهد ما درخواست آنان را رد کردیم چرا که سرمان به شدت با ساخت «جنون سرعت: تعقیب داغ» شلوغ بود.”

«پروژه ناتال» یک دمو از قابلیت‌های «کینکت» بود و یک نسخه motion-sensing از بازی Burnout Paradise بود. در این دمو که نمایش داده شد قادر بودند با دست خود فرمان ماشین را کنترل کنند و با فهمیدن اینکه پای خود را کجا بگذارند با سرعت تر حرکت می‌کردند.

Criterion سال‌های پیش پیش برخی از قابلیت‌های Kinect را در نسخه Xbox 360 بازی Burnout Crash و Need For Speed: Most Wanted اجرا کرده بود.

منبع


26 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

  1. من کلا با کینکت حال کردم و بیشتر از ۷۰تا بازی کینکت دارم ولی نمی شه از یه خصوصیت بد کینکت گذشت اونم اینه که اگر موقع بازی یکی ببیندت به عقلت شک می کنه.عین این بچه ۳ساله ها هستند قان قان بیب بیب بازی می کنن… :D

    ۰۰

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر