خانه » اخبار بازی Crew چهار سال در دست ساخت بوده است × توسط محمد حسین کریمی در ۱۳۹۲/۰۵/۰۷ , 09:20:50 71 عنوان Crew در اصل برای عرضه بر روی کنسول های نسل حاضر در نظر گرفته شده بود اما سپس معلوم شد که این بازی برای عرضه بر روی کنسول های نسل حاضر بسیار بزرگ است. در یک مصاحبه جدید با Digital Trends کارگردان هنری بازی «جولیان گرایتی» گفت Crew برای مدت زمان بسیار زیادی در دست ساخت بوده است اما نه برای مشکلات ساخت یک بازی: “ساخت این بازی از چهار سال پیش شروع شد. بازی تغییر زیادی نکرد, فقط بخاطر این که بازی خوب عمل کند و یک عنوان کاملی باشد تصمیم گرفتیم مدت زمان زیادی بر روی اَن کار کنیم.” “تمام مفاهیم و تصور کلی که از بازی داریم اَن چیزی است که تیم نزدیک به ۱۰ سال است بر روی اَن کار می کند. یک دنیای بزرگ که جهان باز(Open World) است و بین ۱۰۰ ها نفر از مردم به اشتراک گذاشته می شود؟ این چیزی است که تیم برای Test Drive Unlimited انجام داد که برای بعد از این زمان در نظر گرفته شده است.” در حقیقت, Crew کمی از رقبا خود جلو بود, قبل از این که پروژه به نسل بعد منتقل شود تصور کلی این بازی برای PS3 و Xbox 360 شروع شده بود. گرایتی گفت: “این مورد نزدیک یک سال نیم پیش انجام شد, جایی که ما متوجه شدیم توانایی داریم کمی بازی را جلوتر ببریم, ما می توانستیم شخصی سازی بازی را جلوتر ببریم, حال اگر ما می خواستیم به همین اندازه Crew را جلو تر ببریم و توسعه بدهیم به نسل جدید نیاز داشتیم و اَن همان Xbox One و PS4 است.” “بنابراین میامی ما اساسا با نیویورک ما متفاوت است که این کاملا مشخص می باشد اما کار زیادی می خواهد تا به اَن کیفیت مورد نظر برسیم و اَن کیفیت با نسل بعد امکان پذیر است.” «یوبی سافت» بنا به دلایلی تصمیم گرفته بود Crew تا مه امسال در خفا بماند که کاملا تلاش به جا و مناسبی بود زیرا بازی در به طور رسمی در نمایشگاه E3 2013 رونمایی شد. Crew نزدیک ۱۰۰۰۰ کیلومتر جاده و خیابان دارد بدون محدود کردن تعداد بازیکن ها. Crew یکی از پدیده های نسل بعد خواهد بود چرا که برخی از شهر های امریکا به شکل کامل در بازی شبیه سازی شده اند که واقعا قابل توجه است. این عوان در نیمه اول ۲۰۱۴ برای سه پلتفرم PC,Xbox 1 و PS4 عرضه خواهد شد. نویسنده محمد حسین کریمی So deny God's light and His words spoken. We regain Heaven and crush His skull wide open 71 دیدگاه ثبت شده است دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخبرای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید. در مورد اساسین ۳ هم همینو گفتند. باید ببینیم که آیا واقعا در حد چهار سال روی بازی کار شده است یا نه. اما به نظر هم این بازی و هم دیویژن عناوین بزرگی خواهند بود. ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید کاملا مشخصه پیاده کردن همچین مپ بزرگی با این سرعت که اصلا لودینگ نداره توی کنسول های این نسل امکان نداشت. قابلیت های آنلاینش هم فکر نمی کنم توی این نسل قابل پیاده سازی باشه… ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید وقتی کل یه کشور رو میتونیم بذاریم زیر لاستیک های ماشینمون هر چی طول بکشه بهتره. ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید اون هندلینگ همیشگی استدیو با یه mp4 یا موستانگ ؛ تمام چیزیه که از این شرکت میخوام ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید یوبی سافت برای مدت زیاد بازی های بزرگی رو در دست ساخت قرار میده ولی حتی خبرش به بیرون درز نمیکنه.کلا شرکت عجیبیه. ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید بازی جالبیه اما باید آنلاین بازی کنید تا ببینید چیه :wink: ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید خب پس چی؟اگه از چهار سال پبش روش کار نکرده بودند اون وقت تعجب میکردم. فکر کنم از الآن ۵۰۰ گیگ هارد رو باید خالی بذارم. ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید اتفاقا بازی های یوبی سافت کم حجم هستن مثلا Far Cry 3 با اون عظمت فقط ۷ گیگ حجم می خواست. بازی های راکستار حجیم هستند. ۰۰ فارکرای ۳ همچین عظمتی هم نداشت!تو سیستم من که نزدیک ۱۰ گیگ حجم گرفته! ۰۰ یه لحظه به یاد بیار با همچین گرافیکی بازی اپن ورلد بود! عظمت خودشو داشت. ۰۰ عظمت نداشت؟؟؟؟؟ نقشه به اون بزرگی با اون گرافیک. من نمی گم بازی خوبی بود خودم حال نکردم باش ولی عظمت داشت دیگه یه اوپن ورلد بزرگ بود. نسخه ای که من داشتم ۷.۵ گیگ بود. ۰۰ گرافثیک داشت ولی همه جاش عین هم بود متوجه منظورم که هستی…حتی تفاوت آب و هوایی هم نداشت!همش جنگل بود!کسی منکر گرافیک بی نظیرش نیست ولی من عظمت رو در چیزای دیگه میبینم…عظمت غپفارکاری مال چند ساعت اولش بود… ۰۰ اگر همین فار کرای با موتور RAGE راکستار ساخته شده بود و خروجی موتورگرافیکی :دنیا: نبود حجمش ۲۵ گیگابایتی می شد. ۰۰ اوه.علی جان خوبه یادم انداختی.تفاوت آب و هوایی.در tdu شاهد هیچگونه تغیری در آب و هوا نبودبم.هوا همیشه صاف و آفتابی بود.امیدوارم این مشکل در crew درست شده باشه. ———————————- حداقل تو farcry 3 بعضی وقتا از اون بارون های استوایی میومد.همچین هم بی تغییر نبود. آتش تو این بازی عالی بود.خیلی طبیعی بود.وقتب جنگل رو به آتیش بکشی می فهمی. ۰۰ گفتم که منکر گرافیکش نیستم!ولی من به خاطر گرافیک به بازی لقب عظیم نمیدم! ۰۰ شما لغت عظمت رو به خوب بودن بازی گرفتی مثل این که, منظور من اینه که نقشه بازی بزرگ بود در حالی که گرافیک هم داشت این عظمت (BIG( هستش. کسی نمی تونه منکر این بشه فار کرای نقشه بزرگی نداشت. الان Bioshcok با این که تقریبا بازی خطی بود,(اوپن ورلد نبود) ۱۲ گیگابایت حجم داشت فقط. فارکرای که اوپن ورلد بود و بزرگ فقط ۷ گیگ حجم داشت. ۰۰ علی جان منظور محمد حسین عزیز اینه که نقشه بزرگ بود.شما داری از نظر گرافیکی میگی. درسته Mr karimi ؟ ۰۰ من هر دو رو می گم. فار کرای یه نقشه بزرگ با گرافیک عالی داشت اما حجمش در قبال این نقشه و گرافیک هیچی نبود فقط ۷ گیگ. این مربوط به موتورگرافیکی خوب بازی یعنی دایانا میشه(یا همون دنیا) همین. ۰۰ آقا من کاملاٌ نظرم مثل شماست.یه بازی عالی در حجم کم. ۰۰ آقا چشم!بله از حیث حجم عظیم بود! ۰۰ اما عالی نبود. گیمپلی و هوش مصونعیش …. ۰۰ هوش مصنوعی که در حد سیفی جات بود. ۰۰ اصل موضوع رو جا انداختید!داستان بی نهایت توهین آمیز به شعر مخاطبش… ۰۰ بیا!باز شروع شد!یوبی سافت همیشه بلا استثناء میگه داشتیم رو همه ی بازی هامون ۳۰ ۴۰ سال کار میکردیم منتها نتیجه خیلی با این همه سال جور نیست… امیدوارم در این مورد طبق معمول هایپ و ادعاهای الکی نباشه!چون میتونه بازی خیلی عظیمی باشه! ۰۰ موافقم. حالا از CREW بگذریم. فکرشو بکنید که تو همین نقشه(آمریکا)بازیه اول شخصی در سبک فارکرای درست کنن که هر غلتی دلت می خواد توش بکنی که در تیر انداری از cod ،در روندن ماشین از tdu و در انجام ماموریت ها از gta الهام گرفته باشه.اصلاٌ بتونی درون اون بازی یه زندگی مجازی درست کنی.خونه بخری،ماشین بخری،لباس بخری «تو ساحل والیبال بازی کنی :mrgreen: » و… عجب چیز عظیمی شد :O (((خیالات بک دیوانه))) ۰۰ آره!منم هر وقت تو خیابونا راه میرم پیش خودم خیال میکنم میشه یک بازی بسازن با همین گرفیک واقعیت تو تهران هر کاری خواستیم بکنیم؟!یا مثلا وقتی درخت میبینم به جزئیاتش دقت میکنم و موتور گرافیکی خدا رو تحسین میکنم!آره داداش دیوونه به این میگن! ۰۰ :O درسته.کتلتم کردی. ۰۰ علی جان مطمین باش ایندفه فرق میکنه. همیشه که قرار نیست بای های یوبی جان برن تو سطل زباله!!! ۰۰ والله من که دیگه اعتمادی ندارم.من پیش فرضم رو اینه که همش دروغه تا اگر نبود خوشحال شم! ۰۰ اخه چرا شما با هر چی خوبه مخالفید یوبی سافت شده بزرگ ترین شرکت بازی سازی دنیا تک به تک عنوان هایی که داره میده بیرون(ماشالا سالی سه چار تا هم میده)شاهکار هست از واچ داگز و فارکرای بگیر تا همون قدیمی هاش اساسین و پرنس و grfs تو هر سبکی میره انقلاب میکنه هیچ وقتم ادعای الکی نداشته کدوم شرکت مثل یوبی عظیمه؟ راک استار که ۵سال یه بار یه بازی میده بیرون اونم با پرو پرو میگه با ریج همون موتور ۵سال قبل ساختیمش نتیجشم میشه جی تی ای که همون جی تی ای ۴ هست بعد ۵سال فقط کار هایی که می تونی بکنی بیشتر شده همین اون از اکتیویژن که زیر یه کالاف مونده اون از eaکه ۹۰در صد بازی هاش برای سنین زیر ۶سال هست وصطا یه بتل فیلدی چیزی که خوبه میده کدومشون با یوبی سافت توان رقابت دارن؟ ۰۰ البته من منظورم از نظر ثروت نیستا به هر حال همون بازی های eaکه برای زیر شیش سال هست چنان فروشی می کنه که… من دارم کیفت لازم برای ارضای یه پرو گیمر رو در نظر می گیرم ۰۰ آقا حالا چرا میزنی.کسی که حرفی نزد.. ولی دیگه قرار نشد به اکتی توهین.cod عنوان محبوب منه .همه میدونن. ۰۰ Rockstar رو وارد این مسخره بازیا نکنید……..چون اصن شرکت زمینی نیس :lol: حرفای جالبی زدید “راک استار که ۵سال یه بار یه بازی میده بیرون اونم با پرو پرو میگه با ریج همون موتور ۵سال قبل ساختیمش نتیجشم میشه جی تی ای که همون جی تی ای ۴ هست بعد ۵سال فقط کار هایی که می تونی بکنی بیشتر شده همین” ساعت ها خندیدم………RDR کم بود؟Max Payne کم بود؟سری GTA کم بود؟ همون یدونه رد دد میارزه به کل یوبیسافت! ۰۰ اولا که راک استار یک شرکت خیلی کوچیکه تو ۵سال اخیر کلا ۴ تا عنوان مطرح داده که فقط جی تی ای ivوrdr شاهکار بوده یعنی تو ۵سال دوتا شاهکار این یعنی صفر درصد برلی پر کردت وقت یه گیمر از نظر نک اثر بخوایم نگاه کنیم کاملا موافقم هیچ بازی ای تو تاریخ نمی تو نه جلو gtaو یا rdrواسته ولی کم بازی میسازه راک استار پس کوچیکه در مورد EA این شرکت هنون طور که گفتم غیر از چند تا عنوان مثل فیفا و بتل فیلد برای بچه های زیر شیش سال هست،متاسفانه الان از نظر سهام بزرگترین شرکت هست ولی بازی هاش مثل nfs واقعا کودکانه هست (اگه nfs the run)رو بازی کرده باشید می فهمید چی میگم دیگه شرکت نمی مونه که یه دونه یوبیسافت هست که بازی هاش زیاد هست و بچهگانه هم نیست ۰۰ ولی همون چهار تا عنوان کافی بود تا شرکت های عظیم دیگه رو زیر سلطه ی خودش قرار بده. ۰۰ چقدر هم الان دد اسپیس بچگانست و اساسین بزرگونه! منطق و استدلال شما برای نتیجه ی خنده دارتون از همه ی ابعادش تو حلقم! ۰۰ بازی بچه گانه nfsهست که واقعا تو این دوره زمونه خنده داره چنین بازی ای بازی بچه گانه simsهست بازی بچه گانه کل بازی های EA sportبه جز فیفا هست بازی بچه گانه هری پاتر هست و هزار عنوان مثل اون که کل EAداره روش می چرخه اساسین که پتک رو می کوبونه رو کله طرف مغزش می ترکه بچه گانه نیس گرچه تو از پستات معلومه ۱۲سالته و یه بچه نمی فهمه کدوم بازی بچه گانس در مورد راک استار هم من نمی گم بازی هاش بده خودم عاشق تک تک عنوان هاشم و به نظر عنوان های راکستار حتی قابل مقایسه با بقیه بازی ها نیس ولی بحث بزرگ بودن شرکت هاست و درصدشون تو پر کردن وقت گیمر ها و من می گم راک استار ۲سال یه بار یه بازی می ده اونم با همون موتور گرافیکی قبل(حالا بازی خوب یا بد کاری نداریم) پس شرکت کوچیکیه اقای very big daddy یک عنوان از اساسین بگو گروه سنیش زیر ۱۸ باشه ولی همون هری پاتر +۳هست عزیز ۰۰ خوشم میاد مد شده همه واسه خودشون سن حدس میزنن تا مثلا خودشون رو بالا ببرن تو بحث!این کلک ها دیگه تاریخش گذشته برادر!من نمیدونم شما چند سالته!۴۰ سالت هم که باشه وقتی به فارکرای واساسین میگی شاهکار در حد یک بچه ۱۰ ساله هم…ولش کن!من سنی ندارم بابابزرگ کوچیک شما ۱۹ ساله هستم… والله خواهر کودک من بیشتر از من به اساسین علاقه مند بود! EA سالی ۱۰ ۱۵ تا بازی میده که بله چندتاش تاش هم بچگانست!چون بازی هاش تمام رنج های سنی رو در بر میگیره. ولی اینکه اینطور به همش تعمیم بدید خیلی احـمـقانست!دد اسپیس و کرایسیس و بتل و فیفا و مدال و درگون ایج و لبه ی آینه و مس افکت و … لابد همه زیر ۶ سالن!!! توی بزرگی هم چطور یوبی بزرگتر شد من نهمیدم!از حیث ثروت وسهام،کارمندان،شرکت های زیر دست،شتخه ها و شعب..از هر لحاظ که حساب کنید یوبی یزرگتر نمیشه.برسیم به تعداد بازی هایی که میفرمایید!طوری میگید انگار یوبی چند تا بازی تو سال میده!همین پارسال چند تا بازی داشت؟!فارکرای ۳ که از مسـخـره ترین بازی های عمرم بود،اساسین ۳ که اکثر طرفداراش رو ناامید کرد و زمین تا آآسمون با تریلرهاش فرق داشت و گوست ریکون که کلا در مقایسه با تبلیغاتش کن فیکـون شده بود…پر کردن وقت؟!کل بازی های یوبی پارسال ۳۰ ساعت هم وقت من رو نگرفت!در حالیکه همین مولتی بتلفیلد ۳ با جذبه ی بی نظیرش هر روز اجازه ی تجربه ی هر بازی دیگری رو از من میگیره! ۰۰ از نظر شما انقلابه , ولی متاسفانه باید بگم اشتباه میکنید. به این بازی ها انقلاب نمیگن , به اینها میگن انقلابی در دروغ و تقلید. ۰۰ درسته CREW کاملا کپی هستش ولی کپی خوبی هست ^_^ ۰۰ LOOOOL! وقتی شما به فاک کرای و اساسین میگی شاهکار من دیگه حرفی ندارم چون مشخصه سلیقه و بینش شما زیمن تا آسمون با بنده فرق داره!همین شاهکار های انقلابی یوبی شما تو این چند سال چند جایزه ی معتبر گرفتن؟!درهمین چند سال اخیر چند بازی مهمش متای بالای ۹۰ داشتن؟!از نظر من بازی های یوبی همیشه در سطح خوب بودن اما شاهکار هرگز!والله هیچ انقلابی هم تو بازی هاش ندیدم!بعدم عذر میخوام EA این وسط پشمه که یوبی شده بزرگترین شرکت دنیا؟!یک نگاهی به سهام و تعدا کارمندا و شرکت های زیر دست و همچینین تعداد و میانگین کل نمرات بازی های منتشرشده توسط دو شرکت در سال بندازید بعد این حرف رو برنید!بحث زیر شش سالتون هم که شوخی بامزه ای بود! ادعای الکی هم میدونی یعنی چی؟!یک نگاهی به تریلر های گوست ریکون و اساسین ۳ بنداز و با خود بازی مقایسشون کن تا بفهمی! ۰۰ در رابطه با ghost recon کاملاٌ موافقم. ۰۰ یوبی یکی از بزرگترین شرکت های حال حاظره و علاوه بر ادامه ی عناوین قدیمی بسیار آی پی جدید رو میکنه. ولی قابل قیاس با راک استار نیست که هر چی بازی میده بیرون بدون استسناء ابر شاهکار میشه (RDR و GTA IV) وقتی روی بازی تمرکز کنه همیشه بهترین بازی قابل تصور رو ارائه میده (بازی هایش هم کم گوتی نگرفته اند) و بازی هایش هم افت نمیکنند و هرشماره بهتر ظاهر میشوند (ac 3 بازی خوبی بود ولی قابل قیاس با شاهکار شماره ۲ نبود) ۰۰ انصافا کیفیت آثار هیچ شرکتی رو نمیشه با T2 مقایسه کرد… ۰۰ سلام,این اولین بازی اتومبیلرانی یوبیسافته.امیدوارم با ورودش بتونه جلوی عناوین با تجربه مثل nfs,forza,g turismo حرفی برای گفتن داشته باشه. yamato is the blade of vergil ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید خیر اولین بازی یوبی سافت نیست قبلا Driver: San Francisco رو داشته خیلی هم یک بود. ۰۰ عنوان بزرگیه! خیلی بزرگ ……… حتما در نسل بعد تهیه اش خواهم کرد! ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید آلینسکو پاچوفسکی: معنی”هرچه زمان ساخت یک بازی طولانی تر با بازی جذاب تری طرف هستیم” ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید نه اتفاقا”! میگن برای شلیک کردن گلوله اول نشونه بگیر بعد شلیک کن هیچ وقت لفتش نده! واسه بازی هم همینطوره نباید لفتش داد وگرنه میشه مثله بازی Ghost Recon جذاب ولی کسل کننده! ۰۰ در مورد ghost recon باهات موافقم اما در مورد crew نه.یادت باشه که این یه بازی open world هست و یا حتی بیشتر از اون. به نظر تو گشت زدن تو خیابون های شبیه ساز new york برای تو کسل کنندست. با تاکید:«هرگز» B-) من مطمئنم که تا سالیان سال دست از سر این بازی بر نمیداری.حتی بعد از تموم شدن داستان بازی.من هنوز که هنوزه دارم تو tdu2 در جزایر هاوایی با یه comaro ss گشت میزنم و از طبیعت لذت میبرم. ۰۰ Ghost reconهمین اخریه fsرو میگید؟؟؟؟؟ باو یکی از بهترین بازی هایی بود که من تو عمرم کردم چرا می گید بد بود اخه؟ هر چی بازی بیشتر طول بکشه یعنی بیشتر روش کار شده دیگه یوبی سافت هم که شده قول بازی سازی همه شرکت هارو داره خورد می کنه میره جلو الان چند تا عنوان می خواد امسال بده همش هم بازی های درجه یک گفته e3سال بعد رو هم دست پر میاد من به این شرکت اعتماد دارم بازی بد تاحالا ندیدم ازش هر چی داده شاهکار بوده ۰۰ دوست عزیز شما کلمه ی «بد» تو کامنت من دیدی.بعدشم من گفتم (برای من )کسل کننده است.این نظر من است چون از سبک بازی خوشم نیومد. برعکس بازیه خوبی است.از لحاظ گرافیک و … .اما برای من نه. ۰۰ از کجا میدونی هرچی بازی زمان ساختش بیشتر طول بکشه یعنی بیشتر روش کار شده؟؟؟ ۰۰ نه اشتباه شد یعنی کمتر روش کار شده مثلا یک بازی که ۶سال برای ساختش تلاش می کنند نصف یه بازی که روش ۳سال تلاش می کنن کار میشه نسبت عکس داره شما ناراحت نشو اشتباه از منه ۰۰ پس برای همین دوک ناکم برای همیشه یه عنوان افتضاح درومد ها؟؟؟؟ ۰۰ همین برای پاجوفسکی بس که ساخت aliens cm 8 سال طول کشید. =; ۰۰ نمایش بیشتر
در مورد اساسین ۳ هم همینو گفتند. باید ببینیم که آیا واقعا در حد چهار سال روی بازی کار شده است یا نه. اما به نظر هم این بازی و هم دیویژن عناوین بزرگی خواهند بود. ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید
کاملا مشخصه پیاده کردن همچین مپ بزرگی با این سرعت که اصلا لودینگ نداره توی کنسول های این نسل امکان نداشت. قابلیت های آنلاینش هم فکر نمی کنم توی این نسل قابل پیاده سازی باشه… ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید
وقتی کل یه کشور رو میتونیم بذاریم زیر لاستیک های ماشینمون هر چی طول بکشه بهتره. ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید
اون هندلینگ همیشگی استدیو با یه mp4 یا موستانگ ؛ تمام چیزیه که از این شرکت میخوام ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید
یوبی سافت برای مدت زیاد بازی های بزرگی رو در دست ساخت قرار میده ولی حتی خبرش به بیرون درز نمیکنه.کلا شرکت عجیبیه. ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید
خب پس چی؟اگه از چهار سال پبش روش کار نکرده بودند اون وقت تعجب میکردم. فکر کنم از الآن ۵۰۰ گیگ هارد رو باید خالی بذارم. ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید
اتفاقا بازی های یوبی سافت کم حجم هستن مثلا Far Cry 3 با اون عظمت فقط ۷ گیگ حجم می خواست. بازی های راکستار حجیم هستند. ۰۰
عظمت نداشت؟؟؟؟؟ نقشه به اون بزرگی با اون گرافیک. من نمی گم بازی خوبی بود خودم حال نکردم باش ولی عظمت داشت دیگه یه اوپن ورلد بزرگ بود. نسخه ای که من داشتم ۷.۵ گیگ بود. ۰۰
گرافثیک داشت ولی همه جاش عین هم بود متوجه منظورم که هستی…حتی تفاوت آب و هوایی هم نداشت!همش جنگل بود!کسی منکر گرافیک بی نظیرش نیست ولی من عظمت رو در چیزای دیگه میبینم…عظمت غپفارکاری مال چند ساعت اولش بود… ۰۰
اگر همین فار کرای با موتور RAGE راکستار ساخته شده بود و خروجی موتورگرافیکی :دنیا: نبود حجمش ۲۵ گیگابایتی می شد. ۰۰
اوه.علی جان خوبه یادم انداختی.تفاوت آب و هوایی.در tdu شاهد هیچگونه تغیری در آب و هوا نبودبم.هوا همیشه صاف و آفتابی بود.امیدوارم این مشکل در crew درست شده باشه. ———————————- حداقل تو farcry 3 بعضی وقتا از اون بارون های استوایی میومد.همچین هم بی تغییر نبود. آتش تو این بازی عالی بود.خیلی طبیعی بود.وقتب جنگل رو به آتیش بکشی می فهمی. ۰۰
شما لغت عظمت رو به خوب بودن بازی گرفتی مثل این که, منظور من اینه که نقشه بازی بزرگ بود در حالی که گرافیک هم داشت این عظمت (BIG( هستش. کسی نمی تونه منکر این بشه فار کرای نقشه بزرگی نداشت. الان Bioshcok با این که تقریبا بازی خطی بود,(اوپن ورلد نبود) ۱۲ گیگابایت حجم داشت فقط. فارکرای که اوپن ورلد بود و بزرگ فقط ۷ گیگ حجم داشت. ۰۰
علی جان منظور محمد حسین عزیز اینه که نقشه بزرگ بود.شما داری از نظر گرافیکی میگی. درسته Mr karimi ؟ ۰۰
من هر دو رو می گم. فار کرای یه نقشه بزرگ با گرافیک عالی داشت اما حجمش در قبال این نقشه و گرافیک هیچی نبود فقط ۷ گیگ. این مربوط به موتورگرافیکی خوب بازی یعنی دایانا میشه(یا همون دنیا) همین. ۰۰
بیا!باز شروع شد!یوبی سافت همیشه بلا استثناء میگه داشتیم رو همه ی بازی هامون ۳۰ ۴۰ سال کار میکردیم منتها نتیجه خیلی با این همه سال جور نیست… امیدوارم در این مورد طبق معمول هایپ و ادعاهای الکی نباشه!چون میتونه بازی خیلی عظیمی باشه! ۰۰
موافقم. حالا از CREW بگذریم. فکرشو بکنید که تو همین نقشه(آمریکا)بازیه اول شخصی در سبک فارکرای درست کنن که هر غلتی دلت می خواد توش بکنی که در تیر انداری از cod ،در روندن ماشین از tdu و در انجام ماموریت ها از gta الهام گرفته باشه.اصلاٌ بتونی درون اون بازی یه زندگی مجازی درست کنی.خونه بخری،ماشین بخری،لباس بخری «تو ساحل والیبال بازی کنی :mrgreen: » و… عجب چیز عظیمی شد :O (((خیالات بک دیوانه))) ۰۰
آره!منم هر وقت تو خیابونا راه میرم پیش خودم خیال میکنم میشه یک بازی بسازن با همین گرفیک واقعیت تو تهران هر کاری خواستیم بکنیم؟!یا مثلا وقتی درخت میبینم به جزئیاتش دقت میکنم و موتور گرافیکی خدا رو تحسین میکنم!آره داداش دیوونه به این میگن! ۰۰
اخه چرا شما با هر چی خوبه مخالفید یوبی سافت شده بزرگ ترین شرکت بازی سازی دنیا تک به تک عنوان هایی که داره میده بیرون(ماشالا سالی سه چار تا هم میده)شاهکار هست از واچ داگز و فارکرای بگیر تا همون قدیمی هاش اساسین و پرنس و grfs تو هر سبکی میره انقلاب میکنه هیچ وقتم ادعای الکی نداشته کدوم شرکت مثل یوبی عظیمه؟ راک استار که ۵سال یه بار یه بازی میده بیرون اونم با پرو پرو میگه با ریج همون موتور ۵سال قبل ساختیمش نتیجشم میشه جی تی ای که همون جی تی ای ۴ هست بعد ۵سال فقط کار هایی که می تونی بکنی بیشتر شده همین اون از اکتیویژن که زیر یه کالاف مونده اون از eaکه ۹۰در صد بازی هاش برای سنین زیر ۶سال هست وصطا یه بتل فیلدی چیزی که خوبه میده کدومشون با یوبی سافت توان رقابت دارن؟ ۰۰
البته من منظورم از نظر ثروت نیستا به هر حال همون بازی های eaکه برای زیر شیش سال هست چنان فروشی می کنه که… من دارم کیفت لازم برای ارضای یه پرو گیمر رو در نظر می گیرم ۰۰
آقا حالا چرا میزنی.کسی که حرفی نزد.. ولی دیگه قرار نشد به اکتی توهین.cod عنوان محبوب منه .همه میدونن. ۰۰
Rockstar رو وارد این مسخره بازیا نکنید……..چون اصن شرکت زمینی نیس :lol: حرفای جالبی زدید “راک استار که ۵سال یه بار یه بازی میده بیرون اونم با پرو پرو میگه با ریج همون موتور ۵سال قبل ساختیمش نتیجشم میشه جی تی ای که همون جی تی ای ۴ هست بعد ۵سال فقط کار هایی که می تونی بکنی بیشتر شده همین” ساعت ها خندیدم………RDR کم بود؟Max Payne کم بود؟سری GTA کم بود؟ همون یدونه رد دد میارزه به کل یوبیسافت! ۰۰
اولا که راک استار یک شرکت خیلی کوچیکه تو ۵سال اخیر کلا ۴ تا عنوان مطرح داده که فقط جی تی ای ivوrdr شاهکار بوده یعنی تو ۵سال دوتا شاهکار این یعنی صفر درصد برلی پر کردت وقت یه گیمر از نظر نک اثر بخوایم نگاه کنیم کاملا موافقم هیچ بازی ای تو تاریخ نمی تو نه جلو gtaو یا rdrواسته ولی کم بازی میسازه راک استار پس کوچیکه در مورد EA این شرکت هنون طور که گفتم غیر از چند تا عنوان مثل فیفا و بتل فیلد برای بچه های زیر شیش سال هست،متاسفانه الان از نظر سهام بزرگترین شرکت هست ولی بازی هاش مثل nfs واقعا کودکانه هست (اگه nfs the run)رو بازی کرده باشید می فهمید چی میگم دیگه شرکت نمی مونه که یه دونه یوبیسافت هست که بازی هاش زیاد هست و بچهگانه هم نیست ۰۰
چقدر هم الان دد اسپیس بچگانست و اساسین بزرگونه! منطق و استدلال شما برای نتیجه ی خنده دارتون از همه ی ابعادش تو حلقم! ۰۰
بازی بچه گانه nfsهست که واقعا تو این دوره زمونه خنده داره چنین بازی ای بازی بچه گانه simsهست بازی بچه گانه کل بازی های EA sportبه جز فیفا هست بازی بچه گانه هری پاتر هست و هزار عنوان مثل اون که کل EAداره روش می چرخه اساسین که پتک رو می کوبونه رو کله طرف مغزش می ترکه بچه گانه نیس گرچه تو از پستات معلومه ۱۲سالته و یه بچه نمی فهمه کدوم بازی بچه گانس در مورد راک استار هم من نمی گم بازی هاش بده خودم عاشق تک تک عنوان هاشم و به نظر عنوان های راکستار حتی قابل مقایسه با بقیه بازی ها نیس ولی بحث بزرگ بودن شرکت هاست و درصدشون تو پر کردن وقت گیمر ها و من می گم راک استار ۲سال یه بار یه بازی می ده اونم با همون موتور گرافیکی قبل(حالا بازی خوب یا بد کاری نداریم) پس شرکت کوچیکیه اقای very big daddy یک عنوان از اساسین بگو گروه سنیش زیر ۱۸ باشه ولی همون هری پاتر +۳هست عزیز ۰۰
خوشم میاد مد شده همه واسه خودشون سن حدس میزنن تا مثلا خودشون رو بالا ببرن تو بحث!این کلک ها دیگه تاریخش گذشته برادر!من نمیدونم شما چند سالته!۴۰ سالت هم که باشه وقتی به فارکرای واساسین میگی شاهکار در حد یک بچه ۱۰ ساله هم…ولش کن!من سنی ندارم بابابزرگ کوچیک شما ۱۹ ساله هستم… والله خواهر کودک من بیشتر از من به اساسین علاقه مند بود! EA سالی ۱۰ ۱۵ تا بازی میده که بله چندتاش تاش هم بچگانست!چون بازی هاش تمام رنج های سنی رو در بر میگیره. ولی اینکه اینطور به همش تعمیم بدید خیلی احـمـقانست!دد اسپیس و کرایسیس و بتل و فیفا و مدال و درگون ایج و لبه ی آینه و مس افکت و … لابد همه زیر ۶ سالن!!! توی بزرگی هم چطور یوبی بزرگتر شد من نهمیدم!از حیث ثروت وسهام،کارمندان،شرکت های زیر دست،شتخه ها و شعب..از هر لحاظ که حساب کنید یوبی یزرگتر نمیشه.برسیم به تعداد بازی هایی که میفرمایید!طوری میگید انگار یوبی چند تا بازی تو سال میده!همین پارسال چند تا بازی داشت؟!فارکرای ۳ که از مسـخـره ترین بازی های عمرم بود،اساسین ۳ که اکثر طرفداراش رو ناامید کرد و زمین تا آآسمون با تریلرهاش فرق داشت و گوست ریکون که کلا در مقایسه با تبلیغاتش کن فیکـون شده بود…پر کردن وقت؟!کل بازی های یوبی پارسال ۳۰ ساعت هم وقت من رو نگرفت!در حالیکه همین مولتی بتلفیلد ۳ با جذبه ی بی نظیرش هر روز اجازه ی تجربه ی هر بازی دیگری رو از من میگیره! ۰۰
از نظر شما انقلابه , ولی متاسفانه باید بگم اشتباه میکنید. به این بازی ها انقلاب نمیگن , به اینها میگن انقلابی در دروغ و تقلید. ۰۰
LOOOOL! وقتی شما به فاک کرای و اساسین میگی شاهکار من دیگه حرفی ندارم چون مشخصه سلیقه و بینش شما زیمن تا آسمون با بنده فرق داره!همین شاهکار های انقلابی یوبی شما تو این چند سال چند جایزه ی معتبر گرفتن؟!درهمین چند سال اخیر چند بازی مهمش متای بالای ۹۰ داشتن؟!از نظر من بازی های یوبی همیشه در سطح خوب بودن اما شاهکار هرگز!والله هیچ انقلابی هم تو بازی هاش ندیدم!بعدم عذر میخوام EA این وسط پشمه که یوبی شده بزرگترین شرکت دنیا؟!یک نگاهی به سهام و تعدا کارمندا و شرکت های زیر دست و همچینین تعداد و میانگین کل نمرات بازی های منتشرشده توسط دو شرکت در سال بندازید بعد این حرف رو برنید!بحث زیر شش سالتون هم که شوخی بامزه ای بود! ادعای الکی هم میدونی یعنی چی؟!یک نگاهی به تریلر های گوست ریکون و اساسین ۳ بنداز و با خود بازی مقایسشون کن تا بفهمی! ۰۰
یوبی یکی از بزرگترین شرکت های حال حاظره و علاوه بر ادامه ی عناوین قدیمی بسیار آی پی جدید رو میکنه. ولی قابل قیاس با راک استار نیست که هر چی بازی میده بیرون بدون استسناء ابر شاهکار میشه (RDR و GTA IV) وقتی روی بازی تمرکز کنه همیشه بهترین بازی قابل تصور رو ارائه میده (بازی هایش هم کم گوتی نگرفته اند) و بازی هایش هم افت نمیکنند و هرشماره بهتر ظاهر میشوند (ac 3 بازی خوبی بود ولی قابل قیاس با شاهکار شماره ۲ نبود) ۰۰
سلام,این اولین بازی اتومبیلرانی یوبیسافته.امیدوارم با ورودش بتونه جلوی عناوین با تجربه مثل nfs,forza,g turismo حرفی برای گفتن داشته باشه. yamato is the blade of vergil ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید
آلینسکو پاچوفسکی: معنی”هرچه زمان ساخت یک بازی طولانی تر با بازی جذاب تری طرف هستیم” ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید
نه اتفاقا”! میگن برای شلیک کردن گلوله اول نشونه بگیر بعد شلیک کن هیچ وقت لفتش نده! واسه بازی هم همینطوره نباید لفتش داد وگرنه میشه مثله بازی Ghost Recon جذاب ولی کسل کننده! ۰۰
در مورد ghost recon باهات موافقم اما در مورد crew نه.یادت باشه که این یه بازی open world هست و یا حتی بیشتر از اون. به نظر تو گشت زدن تو خیابون های شبیه ساز new york برای تو کسل کنندست. با تاکید:«هرگز» B-) من مطمئنم که تا سالیان سال دست از سر این بازی بر نمیداری.حتی بعد از تموم شدن داستان بازی.من هنوز که هنوزه دارم تو tdu2 در جزایر هاوایی با یه comaro ss گشت میزنم و از طبیعت لذت میبرم. ۰۰
Ghost reconهمین اخریه fsرو میگید؟؟؟؟؟ باو یکی از بهترین بازی هایی بود که من تو عمرم کردم چرا می گید بد بود اخه؟ هر چی بازی بیشتر طول بکشه یعنی بیشتر روش کار شده دیگه یوبی سافت هم که شده قول بازی سازی همه شرکت هارو داره خورد می کنه میره جلو الان چند تا عنوان می خواد امسال بده همش هم بازی های درجه یک گفته e3سال بعد رو هم دست پر میاد من به این شرکت اعتماد دارم بازی بد تاحالا ندیدم ازش هر چی داده شاهکار بوده ۰۰
دوست عزیز شما کلمه ی «بد» تو کامنت من دیدی.بعدشم من گفتم (برای من )کسل کننده است.این نظر من است چون از سبک بازی خوشم نیومد. برعکس بازیه خوبی است.از لحاظ گرافیک و … .اما برای من نه. ۰۰
نه اشتباه شد یعنی کمتر روش کار شده مثلا یک بازی که ۶سال برای ساختش تلاش می کنند نصف یه بازی که روش ۳سال تلاش می کنن کار میشه نسبت عکس داره شما ناراحت نشو اشتباه از منه ۰۰