دیپ سیلور: سری “مترو” مطمئنا ادامه خواهد داشت

Leon S.K توسط Leon S.K
در ۱۳۹۲/۰۶/۰۲ , 17:47:20

ناشر عنوان تقریبا موفق “مترو: آخرین نور” یعنی کمپانی دیپ سیلور اعلام کرد با توجه به اینکه آخرین شماره این سری یک تجربه مثبت بوده است آنها میخواهند شماره های بعدی بسیار بهتر بسازند و رنج بیشتری از بازیکنان را جذب کنند.

رئیس شرکت دیپ سیلور یعنی “Klemens Kundratitz” در مصاحبه ای که با وبسایت Joystiq درمورد عنوان مترو آخرین نور، که تقریبا در آخرین مراحل ساخت به قیمت ۵.۹ ملیون دلار از THQ خرید، اعلام کرد که :

” من بسیار خوشحالم که ما آن برند را بدست آوردیم. با توجه به اینکه این بازی در موقع خشکسالی تقویم انتشار بازی ها منتشر شد هنوزم توانست توجه های زیادی را به خود جلب کند. جاه طلبی ما با آن سری مطمئنا ادامه خواهد داشت و ما در شماره بعدی سعی میکنیم بازی را برای طیف وسیع تری از گیمر ها بسازیم. این درست است که پروانه ساخت بازی را به همراه کس دیگری ما به همراه داریم، که آن شخص دیگر نویسنده عنوان “مترو ۲۰۳۳” یعنی “Dmitry Glukhovsky” که مرد بزرگی میباشد است. او از بازی کردن لذت میبرد و در بازی سازی بسیار موفق است، ما نیز رابطه بسیار خوبی با او داریم. او یک شریک بسیار بزرگ است. و همچنین کمک های او در ساخت آخرین شماره ای سری بسیار مثبت بوده است. من فک میکنم که او بتواند نقش فعالی در آن چیزی که در آینده خواهد آمد داشته باشد. “

در حال حاضر هنوز رونمایی رسمی از شماره بعدی مترو نبوده است اما همانطور که خواندید دیپ سیلور تایید کرد که همکاری خود را با ۴A Games ادامه خواهد داد.


47 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

  1. من که بشدت منتظر نسخه جدید هستم. انصافا این عنوان یکی از بازی های خوبه. ۲۰۳۳ زیبا بود و Last Light هم زیبا تر.

    راستی آقا سایت واقعا ترکید رفت دیگه، تو این زمان برگذاری GamesCom که همه دنبال خبر هستن سایت خیلی پسرفت کرد.

    ۰۰
    1. متاسفانه بعضی از بارها با خودشون اعتبار رو هم مبیرن! کلی از ترافیک سایت منتقل شد به سایتهایی مثل gamefa.

      ۰۰
    1. مخفی کاری برو مهمات کم نمیاری ! سبک بازی بقا هست مطمئنا نباید انتظار باران مهمات داشته باشی ! من روی سخت ترین حالت ممکن رفتم شاید دو یا سه بار اونم سر باس فایت هاش مهمات کم اوردم که به زور چاقو و معجزه تونستم رد کنم !

      ۰۰
    2. ممنون.نکته ی قابل توجه در این بازی نوآوریش بود .برای مثال پاک کردن شیشه ی ماسک و عوض کردن فیلترش و یا شارژ کردن فلش لایت.این ها مواردی هستن که کاملاٌ جدیدن و من تو هیچ بازیی ندیده بودم.
      امید وارم تو نسخه ی بعدی این بازی از این نوآوری ها زیاد ببینیم. ;)

      ۰۰
    3. تو این بازی همه مهمهات کم اوردن .دقت کردین جاهایی که مهمات نیاز ندارین مهمات به وفور یافت میشه میشه جاهای که نیاز دارید هیچ مهمهاتی پیدا نمیکنید. :|

      ۰۰
    4. قضیه مهمات نمی دونم حالا چطور بعد از چند ماه مطرح میشه.برای کم نیاوردن مهمات اولا باید تمام پول تون رو تیر بخرید.نارنجک و بقیه توی مرده ها پیدا میشه.دوم این که برای کشتن باس ها از تیر استفاده نشه چون اونها راه کشتن خودشون رو دارن.مثلا با باس نرسیده به کلیسا که از اب بیرون میاد گذاشتن ۳ تا مین (جزو مهمات فرعی که خیلی ها بهش توجه نمی کنند) از پا در میاد. یا غیره..
      حالا برای تفنگ هم اولا در بازی اسلحه های مجانی پیدا میشه و اونهایی که انتخاب کردین رو اپگرید کنین که اتفاقا پول زیادی نمی خواد.

      ۰۰
    5. خب؟ :|
      بازی بهت مهمات میده میفرستت ماموریت ! عزیزم خود بازی اولش میگه باید روی تک تک تیر هات حساب داشته باشی ! کال آف نیست که رگباری بزنی بری جلو ! اویل هم بازی میکنی مثلا تو اتاق سیو بهت اسلحه میده در صورتی که بهش نیازی نداری :|

      ۰۰
    6. اولا تمام حس بازی به کم آوردن مهمات هرچند اگه درست بازی کنید به هیچ وجه تیر کم نمیارید .
      من ته بازی حدود ۱۰ دقیقه فیلتر اضافه آوردم .
      تیر هم به مقدار باور نکردنی اضافه آوردم (واسه خودم سوال بود چرا انقدر تیر اضافه آوردم ! )
      البته من همیشه تمام بازی های اول وسوم شخص رو روی سخت ترین حالت بازی میکنم .
      ;)

      ۰۰
    7. امروزه “ترسناک” تعریفات مختلفی برای هرکی داره. از نظر من metro سطح ترسش توی متوسط قرار داره.

      ۰۰
    1. شما حتما نمیدونستی میشه تیر خرید.ضمنا گوشه کنار لاشه ها هم تو درجه متوسط کلی مهمات هست. ولی باید حساب یک دونه تیرت رو هم داشته باشی.نا سلامتی سبک بقا ست.

      ۰۰
    2. اصلا اینطوری نیست من توو کل بازی ۱بار کم آوردم اونم وقتی که کل واحد پول بازیمو به جای تیر خریدن صرف اسلحه خریدن کردن که اونم با یکم تدبیر و امید(!) حل شد/ در ضمن این بازی به هیچ وجه سبک survival نیست ، مگه هر بازی ایی توی آخر الزمان بود برای این سبکه؟! :| سبک ۱تعاریف و چهارچوب های خاص خودش رو داره

      ۰۰
    3. مثل ریتم بازی که کاملا استاندارد “بقا” است. مثلا طراحی چالش‌های اساسی گیم‌پلی که کاملا برای “بقا” شکل گرفتند. (فیلتر ماسک و فشنگ)
      مثل کلیشه‌های سبک بقا در رویارویی ناگهانی با دشمنان تغییریافته که در بازی دیده شد چندین و چند بار.
      منتها ممکنه این بازی به خاطر این‌که هم اول شخصه هم تا حدودی رزمی و در این قسمتش آدم کشی هم زیاد داشت (!) بار سبک “وحشت بقا” ازش کم شده باشه که کاملا درسته.
      حتی برای یه بازی مثل Mass Effect هم نمیشه گفت که “اصلا” در سبک Survivor نیست! چرا که اون هم از بعضی وجوه هست.

      ۰۰

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر