دیپ سیلور: سری “مترو” مطمئنا ادامه خواهد داشت
ناشر عنوان تقریبا موفق “مترو: آخرین نور” یعنی کمپانی دیپ سیلور اعلام کرد با توجه به اینکه آخرین شماره این سری یک تجربه مثبت بوده است آنها میخواهند شماره های بعدی بسیار بهتر بسازند و رنج بیشتری از بازیکنان را جذب کنند.
رئیس شرکت دیپ سیلور یعنی “Klemens Kundratitz” در مصاحبه ای که با وبسایت Joystiq درمورد عنوان مترو آخرین نور، که تقریبا در آخرین مراحل ساخت به قیمت ۵.۹ ملیون دلار از THQ خرید، اعلام کرد که :
” من بسیار خوشحالم که ما آن برند را بدست آوردیم. با توجه به اینکه این بازی در موقع خشکسالی تقویم انتشار بازی ها منتشر شد هنوزم توانست توجه های زیادی را به خود جلب کند. جاه طلبی ما با آن سری مطمئنا ادامه خواهد داشت و ما در شماره بعدی سعی میکنیم بازی را برای طیف وسیع تری از گیمر ها بسازیم. این درست است که پروانه ساخت بازی را به همراه کس دیگری ما به همراه داریم، که آن شخص دیگر نویسنده عنوان “مترو ۲۰۳۳” یعنی “Dmitry Glukhovsky” که مرد بزرگی میباشد است. او از بازی کردن لذت میبرد و در بازی سازی بسیار موفق است، ما نیز رابطه بسیار خوبی با او داریم. او یک شریک بسیار بزرگ است. و همچنین کمک های او در ساخت آخرین شماره ای سری بسیار مثبت بوده است. من فک میکنم که او بتواند نقش فعالی در آن چیزی که در آینده خواهد آمد داشته باشد. “
در حال حاضر هنوز رونمایی رسمی از شماره بعدی مترو نبوده است اما همانطور که خواندید دیپ سیلور تایید کرد که همکاری خود را با ۴A Games ادامه خواهد داد.
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
اصلا این عنوان خوب نبود
امیدوارم به فکر نسخه ای درست و درمان باشند
خیلی خوبه که بازی رو میخوان ادامه بدن ولی امیدوارم بازی رو خراب نکنن .
هر چی درست میکنن فقط گند نزنن به این بازی خوب
پرونده ش باید بسته شود ! دست بد کسی افتاده ، دد آیلند در ایستگاه مترو روسیه :lol: چه شود !
لست لایت بهترین بازی عمرم بوده ، من چی باید بگم
داستان فرا تر از واژه دیوانه وار
گیم پلی و مخفی کاری شاهکار
گرافیک فوق العاده
به امید بازی ای دیگه در جایی دیگه و با آرتیومی دوست داشتنی دیگه
لست لایت که از لحاظ گیم پلی فاجعه ای بیش نبود بازی پر از باگ بود هوش مصنوعی دشمنان هم که در حد جلبک بود.دشمنان گرگ مانند بازی هم که فقط اعصاب ادم رو نابود میکردن اصلا نمیشد نشونه روشون برد.طراحی مرحله هم که فاجعه بود……
ا
اولین نفری هست که می بینم بازی رو فاجعه می دونه!
بعضی بازی ها هست که نمره و جزئیات گرافیک رو نباید دید باید دل ی بری.اون همه بازی استعاره های انسانی داره ندیدی دیالوگ های اون موجود تغییر یافته و… یک دونه باگ رو دیدی؟ (هر چند نسخه پی سی هیچ باگی نداشت و نشانه گیری استاندارد)
طراحی مرحلهی فاجعهی لست لایت یکی از اون شوخیهایی بود که مدتی خبری ازش نبود تو سایت..
بنجامین مچکریم …!
عزیز من مراحل بازی جوری طراحی شده که میشه هم مخفی کاری رفت هم اکشن ! کسی که اکشن دوست داره میتونی با کمی زرنگی بزن بهادری بره جلو ! حالا نمیدونم والا شاید شما بازی سازی هستی یا چیزی بیشتر از نحوه طراحی مراحل اطلاعات داری !
آدم از این حرفت عزیز خندش می گیره ، اونم زمانی که به عنوان یک نفر که مخفی کاری تو این بازی رو بهترین در عمرش مثل من ببینه این کامنت رو بخونه
مخفی کاری بازی بهترین تو عمرت بود ؟از ۳۰ سانتی طرف میشی نمیبنتت فقط باس سرت میداختی پایین میرفتی جلو .
شرکت سازنده وضع چندان خوبی نداشت (بعد از از بین رفتن thq)با این وضع که حتی خودشان هم می گفتن دارن به سختی کار می کنند همچین شاهکاری بیرون دادن واقعا باعث افتخار هست
_______________________
در اخرین روشنایی به جای گشتن برای پیدا کردن باگ و ….. باید درگیر اتمسفر فوق العاده بازی شد که تا پایان بازی عالی می باشد
با اینکه خودم خیلی دوست دارم ولی فکر نکنم صلاح باشه چون:
۱.دوست ندارم وارد فاز میلک شه!
۲.همین نسخه هم از حیث داستانی چیزی نداشت یعنی دیگه چیز خاصی برای ارائه نمونده بود…
مثل اینکه قرار داستان توی کتاب ۲۰۳۵ تموم بشه. البته ۴A که اصلا همین نسخه رو از اول میخواست بسازه ولی اسم و داستان خود Glukhovsky رو تغییر داد. حالا معلوم نیست اصلا ۲۰۳۵ میخواد بر اساس last light تموم بشه یا بر اساس خودش. تازه توی wiki نوشته artyom توی هر دوتا پایان زنده میمونه. توی اون پایان بد توسط Anna نجات پیدا میکنه که واقعا تو آخر بازی همچین چیزی رو آدم نمیتونه ببینه مگه اینکه بیای داستان رو بخونی.
عزیزم داستان بازی رو که نمی شه همونطور از رو یک رمان برداری از روش بازی بسازی ؛ باید تغییر داد
همیشه شده ( مثلا داستان جهنم دانته مگه خیلی به نوشته خود دانته شبیه بود ) ، باید بشه و خواهد شد