The Order 1886: ایده ی ساخت بازی از آنچارتد ۲ گرفته شده است

m توسط m
در ۱۳۹۲/۰۶/۰۸ , 03:04:12

“Uncharted 2: Among Thieves مانند جرقه ای در ذهن ما بود که بتوانیم با توجه به آن یکی از اولین انحصاری های کنسول نسل هشتم سونی – پلی استیشن ۴ – را به روند تولید و توسعه بسپاریم.” رو وراسوریا | استودیوی Realy At Dawn

The Order 1886 در زمان رونمایی اش در E3 امسال یکی از بزرگترین انحصاری های پلی استیشن ۴ شناخته شد و بنابراین کارگردان این بازی آقای رو وراسوریا (Ru Weerasuriya) در مصاحبه ای با وب سایت یوروگیمر اظهار دارد که دومین شماره از سه گانه ی Uncharted استودیوی موفق Naughty Dog باعث اجرای ایده ی ساخت این بازی شده است و تیم سازنده را برای ساخت The Order 1886 منسجم کرده است.

“ساخت شماره ی دوم سری Uncharted مانند بلاک باستری هالیوودی میان گیمرهای جهان بود.استودیوی ما دنبال رقابت با این بازی و یا هم سبک های دیگر نیست.هدف ما سرگرم کردن مردم است و علاقه ای که اکثریتشان به جلوه های هالیوودی دارند باعث ساخت یک بلاک باستر می شود.”

“شاید یک بازی به تنهایی نتواند اثر یک تجربه ی جاودانه را داشته باشد ولی می تواند جرقه ای در ذهن یک مخاطب ایجاد کند.مثلا در گیم پلی یک عنوان گیمر می گوید:”واو! چه رانندگی بی نقصی” و این به تنهایی می تواند شروعی باشد برای ساخت یک بازی دیگر.”

“چیزی که گیمینگ برای من خلاصه کرده همین است.برای اولین بار که در بازی رانندگی اش را تجربه کرده است هیجان زده شدم و بعد ها هم با خود می گفتم: “یادته چه رانندگی بی نقصی داشت؟” و این چیزیست که صنعت گیم برایم خلاصه کرده است.

بازی The Order 1886 یک بازی سینماتیک در سبک سوم شخص شوتر است که هنوز تاریخ دقیقی ندارد.این بازی مهم ترین پروژه برای استودیوی Realy At Dawn است که قبل ترها نام آن را در بازی های پورت شده می دیدیم.بازی دکستر نسخه ی PSP از حمله ی این پورت هاست.


45 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

  1. تا حالا تنها بازی که بدرستی از انچارتد الگو گرفته تام رایدر بود.
    این بازی موفق میشه شک نکنین.نشون به اون نشون که تا حالا سونی بازی aaa ناموفق تو این نسل نداشته.
    نسل بعد هم که مدتهاست مشخص شده برندش کیه

    ۰۰
    1. از فاکتور هزینه، تبلیغات بله. شاید خاطرت به haze و lair قد نمیده ولی‌ قبل انتشار عجیب سر و صدا داشتن.
      گیم aaa باید فاکتور متا و جوایز رو هم داشته باشه که خوب منظور ایشون این مورد نبوده چون aaa ناموفق با متای بالا و چند تا گاتی نداریم, برهان خلفه

      ۰۰
    2. اولا haze رو سونی ناشرش نبود بعد از اون می رسیم lair هم یه بازی ژاپنی پسند که اجباری توش نیست که توی کشورای دیگه هم فروش خوبی داشته باشه و از مجله ها و سایت های ژاپنی هم نمرات خوبی گرفته و فروش خوبی هم داشته در اضافه lair تا اونجایی که من یادمه تبلغات وسیع نداشت . اما می رسیم به سوکام اون هم از نظر فروش ضرر نداد فروشش هم خوب بود اما اونم یه عنوان AAA نبود . بعدشم تبلغات معنی AAA دیگه افت داره توضیح بدم چه ربطی به تبلغات داره آخه مثلا همین PAY DAy کلی تبلغات کرد یعنی AAA بود یا مثلا گاتام سیتی اون چطور اون AAA بود . بابا بی خیال این چه مدل ترول کردنی هست

      ۰۰
  2. میگم این ناتی داگ داره صنعت گیم رو نابود می کنه می گید نه :D
    بلاک باستری هالیوودی نخوایم باید کیو ببینیم ؟! بازی بلاک باستر می خوایم نه فیلم!!
    خب خالی شدم ;;)
    واقعا از این بازی به شدت خوشم اومده و انتظارات زیادی ازش دارم
    اتمسفرش منو دیوونه کرده ، فوق العادست شاید داخل بازی جوی در حد Dishonored یا حتی Bioshock ببینیم!!
    حالا این اتمسفر خاص رو با تخریب پذیری و فیزیک عالی ، گرافیک خفن و استدیو دوست داشتنی RaD ترکیب کنید و صحنه های سینمایی انچارتدی رو بهش اضافه کنید!!
    نتیجه ی کار هر چیزی جر شاهکار به دست بیاد غیر قابل قبوله. . . :D
    در کل هر چی کمتر از انچارتد ۲ تاثیر بگیره به عنوان طرفدار قوی این بازی خوش حال تر میشم :| :D

    ============================
    در کل انتظار یه اکشن ادونچر با المان های نقش افیرینی داشتم ، مث اینکه از این خبر ها نیست :D

    ۰۰
    1. بلاک باستری هالیوودی نخوایم باید کیو ببینیم ؟
      اولا خوب شد طه رسولی یه حرفی انداخت تو دهنتون!
      دوما هر وقت از این “بلاک باسترهالیوودی ” بهتون دادن قبول نکنید!
      سوما موشکلی نداره که اگه از این”بلاک باسترهالیوودی ” خوشت نمیاد بازی های جعبه مجهول بد جور در انتظار تو هستش!

      ۰۰
    2. چهارما این ها به شما ارتباطی داره؟! :D
      این ها نظر شخصی و خواسته های شخصی من بود پس نمی خواد برا کنسول محبوبت جان فشانی کنی چون بدون از همه بیشتر الان من به این بازی علاقه دارم برام هم مهم نیست روی چه پلتفرمی عرضه میشه
      تو هم سعی کن درست تصمیم بگیری و زود قضاوت نکنی :D

      ۰۰
    3. “چهارما این ها به شما ارتباطی داره؟!”
      پنجما بله!
      واقعا خیلی جالبه میان در حد تیم ملی ترول می کنن بعد میگن نظر شخصیه !
      اینم نوع جدیدش هستش دیگه اره؟

      ۰۰
    4. جالبه عزیز من هر شخص درباره بازی های سونی نظر بده میشه ترول :-/

      @سعید زعفرانی
      نگو که جدی گفتی :D

      ۰۰
    5. طرفداری که سمتش نمی ره LOL
      والله گیم پلی بازی های مثل آنچارتد و اخرین ما رو خیلی از عنواین AAA ندارن هم چالش برانگیز هم گیمر پسند . برای روشن شدن بیش از حد این موضوع نایتی داگ خالق بازی مثل کراش که معنی خالص گیم پلی . خواهش جمله چند منتقد که هیچ وقت منظورشون متوجه نشدید رو به زبون نیارید برای همچین بازی هایی . این بحث ها سر واکین دد و این جور سبک بازی ها که منطقی ولی موندم درام تعاملی گذاشته اگه اخر بازی بد تموم شد یعنی می شه تراژدی تعاملی !!! والله

      ۰۰
    6. برادر من بحث الان اینجا سر ناتی داگ و ساخته هاش نیست
      نظر شخصیم رو گفتم که دوست دارم مث اون نشه
      گناه کبیرست؟! :-/ :D
      چه قدر جو این جا خرابه :D

      ۰۰
  3. واقعا این بازی پتانسیل رو داره که به فرنچایزی به مرتب بزرگتر از آنچارتد تبدیل بشه
    چندی پیش بود که یک سری طراحی هنری ازش اومده بود
    واقعا فضاسازی ها بینقص بود
    امیدوارم در حقش کم لطفی نکنند

    ۰۰

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر