مایکروسافت حقوق کسب و کار نوکیا مربوط به گوشی های موبایل را خریداری کرد

در ۱۳۹۲/۰۶/۱۲ , 11:03:37
default image

مایکروسافت تمامی کار کسب نوکیا مربوط به صنعت گوشی های موبال را با قیمت ۷.۲ میلیارد دلار خریداری کرد.

حال مایکروسافت خانواده بزرگ تر «نوکیا» می باشد و به تمامی حق اختراعات مجوز ثبت اختراع و نقشه برداری های این شرکت دسترسی دارد.

GameIndustry گزارش می دهد مایکروسافت تا سه ماهه اول سال ۲۰۱۴ باید ۳.۷۹ میلیارد یورو بابت شرکت و ۱.۶۵ میلیارد یورو برای لیسانس شرکت پرداخت کند.

بنیانگزار نوکیا و رئیس شرکت «استفن الوپ» به عنوان رئیس بخش انتخاب شد و قرار است ۳۲,۰۰۰ نفر از کارکنان نوکیا را به بخش مایکروسافت انتقال دهد. «جولی لارسون-گرین» همچنان رئیس بخش دستگاه ها و تیم استودیو های در مایکروسافت کار می کند, بخشی که شامل بخش ساخت کنسول های بازی یعنی Xbox 360 و Xbox One نیز می شود.

 

بخش مهم این است که مایکروسافت قسمت گوشی های موبال و اسمارت فون های نوکیار را به دست اورده است که شامل برند لومیا و محصولات مرتبط با اَن نیز می شود, لازم به ذکر است که این برند ۷.۴ میلیون دستگاه فروش داشته است. همچنین در حال حاضر تجارت موبال فون های نوکیا به دست مایکروسافت افتاد که تا سه ماهه دوم ۲۰۱۳ بیش از ۵۳.۷ میلیون دستگاه موبال از برند نوکیا به فروش رفته است.

 

حال کار برای شرکت مایکروسافت اَسان تر است و می تواند بین پروفایل های Xbox Live و گوشی های موبایل رایانه های شخصی کنسول های بازی و استفاده از صحفه دوم برای بازی، تکنولوژی «اسمارت گلس» یک هماهنگی به وجود اَورد.

 


51 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

    1. میدونم باو. میگم این اسم رو عوض کنه حالا که صاحب این برند و کلا دیوایس های نوکیا شده عوضش کنه ضایعه هست :D لوبیا – فا***حشه! :oops:

      ۰۰
    1. چون متن باز (منبع باز :-/ ) هست همینجوری برنامه ریخته براش و اینکه مفتی استفاده کردنشون هم راحت تر هست و دردسر انچنانی نداره! :roll:

      ۰۰
    2. نرم افزار هایه بسیار زیاد و البته مفت. ;)
      در حالی اگه یکبار با iOS کار کرده باشن دیگه سراغ اندروید نمیرن.

      ۰۰
    3. یه لحظه دقت کنید:
      هنگ کردن اسمارت فون هایی مثل سامسونگ و سونی و موتورولا تقصیر اندروید و گوگل نیست بلکه تقصیر سامسونگه که اون هسته بستر م سخره لینوکس رو برای اندروید اختراع کرد و حتی خودش هم با این کرنل تو انتقال دیتا توسط power vr به مشکل برخورده و متاسفانه هیچ راه برگشتی هم وجود نداره! به نظر شما چرا آیفون ۵ با پردازنده ی ۲هسته ای و فرکانس ۱.۲ گیگاهرتزی باید از اس ۴ با پردانزه اکتا با فرکانس ۱.۶ گیگاهرتزی روی کرنل های درشت سریع تر باشه و رندرینگ گرافیکیش نرم تر باشه (در حالی که هردو چیپ ستشون power vr هست)؟؟؟ تنها به خاطر اینکه هسته بستر لینوکس اندروید توان انتقال داده ها رو نداره و این مربوط میشه به بهینه نبودن پردازنده ی اس ۴ برای سیستم عامل اندروید! پس اشکال از اندروید نیست بلکه توسعه دهندگان متاسفانه کم کاری میکنن!

      ۰۰
    4. اندروید الان به طور پیش فرض پردازنده ی ۸ هسته ای رو ساپورت نمیکنه و سامسونگ تو اس ۴ خودش تو هسته اندروید تغییر ایجاد کرده

      ۰۰

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر