شینجی میکامی از دلیل اکشن‌ شدن رزیدنت اویل می‌گوید

در ۱۳۹۲/۰۷/۰۷ , 16:33:43

همان‌طور که می‌دانید مجموعه‌ی رزیدنت اویل تغییر رویه‌ی خیلی واضحی در میانه‌ی حیات خود داشت, به طوری که حال و هوای گیم‌پلی از یک عنوان وحشت-بقا محض به طرف گیم‌پلی‌ای اکشن‌تر حرکت کرد.

شینجی‌میکامی در مصاحبه‌ی اخیر خود با سایت IGN توضیح داده است که دلیل این تغییر رویه به فروش ضعیف نسخه‌ی بازسازی رزیدنت اویل (Resident Evil remake) بر روی کنسول گیم‌کیوب برمی‌گردد. ظاهرا این نسخه آنطور که انتظار می‌رفته نفروخته و همین سبب شده تا میکامی ژانر بازی را برای جلب نظر افراد بیشتری تغییر دهد.

او در این باره می‌گوید:” به خاطر واکنشی که به نسخه‌ی بازسازی رزیدنت اویل شد. من تصمیم گرفتم رزیدنت اویل ۴ را بیشتر به سمت اکشن سوق بدهم. رزیدنت اویل ۴ بازی ترسناک و وحشت‌آورتری می‌شد اگر نسخه‌ی بازسازی خوب به فروش می‌رفت.”

مطمئنا این تجربه‌ی میکامی به بازی جدید او که در حال حاضر در حال ساخت است هم منتقل خواهد شد.  به طوری به نظر می‌رسد “شیطان درون” قصد بازگشت به ریشه‌های ژانر وحشت-بقای این سازنده را دارد.

او ادامه می‌دهد:” من با فروش ضعیف بازسازی رزیدنت اویل به شکلی ضربه‌ی روحی بدی خوردم. خیلی بیشتر از چیزی که مردم فکر کنند.”


62 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

  1. رزیدنت اویل ۴ و حتی بعد از اون ۵ با اینکه از اون کلاسیک‌های نسخه‌های اول فاصله گرفته بودن… اما کارگردانی عالی و طراحی مرحله بین اکشن و وحشت بالانس ایجاد کرده بود… مخصوصا رزیدنت اویل ۴ که واقعا شاهکاره… اما این رزیدنت اویل ۶ یه افتضاح به تمام معنا بود…

    امیدوارم شیطان درون اون حال و هوای رزیدنت ۴ رو داشته باشه…

    ۰۰
    1. نخیر اگه اسم این بازی گمنام بود هیچکس اصلا بهش نگاه هم نمیکرد مثل Lost Planet 3. ایکاش اویل۶ حداقل از گیرز کپی میکرد.گیرز ۱ چندتا مرحله داشت ترسناکتر تز اویل۶ بود.این اویل۶ اگه سال ۲۰۰۶ هم میامد در مقایسه با گیرز او وار حرفی برای گفتن نداشت.

      ۰۰

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر