Infinity Ward: “بازیکنان سری «ندای وظیفه» غیر حرفه ای هستند “

در ۱۳۹۲/۰۷/۲۹ , 17:12:53
default image

در اظهار نظری جالب خود شرکت «اینفینیتی وارد»اعلام کرده است عقیده دارد کسانی که علاقه بیشتری به این سری دارند و عاشق بازی هستند کژوال یا غیر حرفه ای هستند. این اشخاص تنها ندای وظیفه بازی می کنند واَشنایی زیادی با سری بازی های دیگر ندارند. پس بر روی کنسول های نسل بعدی هم شاهد فروش خارق العاده بازی خواهیم بود.

در اعلانات جدید مارک رابین تهیه کننده ارشد اینفینیتی وارد به OXM گفته است:

“بدون توجه به پلتفرم عادات همیشگی مردم در مورد بازی کردن چون پلتفرم های جدید دیگری نیز وجود دارد بوده است. بیشتر طرفداران و بازیکنان سری بازی ما یعنی COD کژوال و بازیکنان اتفاقی و هر از گاهی هستند.”

“اَن ها گیمر های هاردکور(حرفه ای) نیستند و یا حتی گیمر نیستند اما اَن ها همیشه و هر شب «ندای وظیفه» بازی می کنند و اَن ها بدون توجه به پلتفرم به بازی کردن ادامه می دهند. بنابراین من فکر می کند نه تنها ما به ساخت بازی ادامه خواهیم داد بلکه نسل بعد را هم در پوشش خود قرار می دهیم تا جایی که بتوانیم.”

عنوان بعدی از این سری COD: Ghost نام دارد و در تاریخ ۵ نوامبر برای Wii U، Xbox 360، PS3 و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد. نسخه نسل بعدی در زمان لانچ کنسول ها به انتشار می رسد.


139 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

  1. خب وقتی خود سازنده این رو میگه که : مردم بازیشون رو (COD) مثل FIFA بازی میکنند :lol: دیگه چی باید میشه گفت؟ این حرفها همش نشون میده که دیگه اکتیویژن که بماند خود کمپانی سازنده هم به سمت پول پرستی رفتند … و بازی بزرگ خودشون رو برند تجاریی شرکتشون میدونند …. همین سبب میشه که سری بازیهای “COD” سالهای بعد از نظر بیشتر چیزها از رقباش عقب بیوفته …. (نظر شخصی) :|

    برای همونه که من هیچ وقت سری “میدان نبرد” رو با سری “ندای وظیفه” عوض نمیکنم ….

    ۰۰
    1. آخه چرا برداشته بیخود میکنید یا ایهاالبتلفیلد فنس؟؟

      آخه چرا اینقدر ادعای الکی دارید؟
      بتلفیلد استارتش نخورده بود کالاف دیوتی شماره ۳-۴ش تو فروشگاها بودپسره خوب..
      کالاف دیوتی نبود، کی میخاست از روش کپی کنه؟؟
      هیچ وقت سری میدان نبرد؟؟ بزار یه چارتا نسخه ازش بسازن بعد بگو سری…کالاف جهته اطلاع فقط واسه PCده تا نسخه بازی ساخته..یکی از یکی باحالتر..
      شما بشین بتلفیلدت رو بازی کن..ماهم هی به چنین نظراتی پوزخند میزنیم..!!
      ۷آبان-۱۱آبان..وعده ی ما.ببینیم کی بهتر ساخته.

      درمورده متن خبرم بگم، بره بمیره تا تفاسیرش..!!من وارد بازی شدم مثلا مدرن وارفیر۳ رو بگم ، نزدیک ۱۰۰ساعت روش وقت گذاشتم و هرچی رفتنی بود رو رفتم..!! بره بمیره.

      ۰۰
    2. عزیز شما اصلا میدونی سری بتلفید از چه زمانی شروع به ساخت کرده؟ یا اینکه فک میکنی بتلفیلد با بد کمپانی شروع شد؟!

      ۰۰
    3. خب این هم یکی از همون نوب های مذکور!
      یک سر به ویکی پدیا بزن تا ببینی اولین شماره ی بتل کی اومده اولین شماره ی کالاف کی!

      ۰۰
    4. خب یکی از نوب های مذکور..
      من میدونم تعداده بتلفیلد خیلی زیاده..ولی حتی اسامیشون رو هم بزور کسی بلده..!!
      به یه نفر که فن بازی هم نباشه بگی اسمه کالاف برات آشنا تره یا بتلفیلد میگه کالاف..!
      کمیت دراین مورد ملاک نیست..کیفیته کالاف دیوتی همیشه از بتل فیلد بالاتر بوده که شما چشمه دیدنش رو نداشتین..مشکل شمائید.

      ۰۰
    5. شما گفتین زمانی که بتل استارت نخورده بود کالاف ۳ ۴ شماره داده بود!در حالیکه اولین نسخه ی بتل ۱ سال قبل از اولین نسخه ی کد اومده بود!فکر نمیکنم دیگه جایی برای بحث باشه!شما حرفی از شهرت نزدید!در مورد استارت و تعداد نسخه ها گفتید که حرفتون رد شد…
      اما در مورد کیفیت نظر شماست!حرف شما برای ۶ ۷ ساعت درسته…یعنی مدت زمان بخش تک نفره…اما بعد از اون که پای جهان آنلاین باز میشه کد گم میشه در برابر بتل…حرف های شما صرفا در مورد ایران صادقه…چون ۹۹ درصد گیمر(هرچند که گیمر نمیشه گفت به اکثرشون چون غیر از کالاف بازی دیگه ای نمیشناسن))های ایرانی یک ثانیه هم مولتی بازی نکردن!حتی مولتی کالاف رو بتل پیشکش!و ۹۵ درصد کسانی که کد رو بیشتر دوست دارن همین وضع رو دارن.من خودم تا ۷ ۸ ماه پیش فکر کد رو ترجیح میدادم ولی وقتی پا به دنیای آنلاین گذاشتم و بتل و کالاف واقعی رو دیدم نظرم کاملا برگشت…
      با تشکر

      ۰۰
  2. فکر کنم آخر الزمان شده !!! :/
    چوب بیسبال خورده تو مخش
    یا دولا شده چیزی از زمین برداره پاهای منشیش دیده کله اش محکم خورده زیر میز
    نمیدونم ! شاید آفتاب از غرب طلوع کرده
    ———————————————
    اعتراف فوق العاده آخر الزمانی هستش
    و ضرب المثل ! هیچ ماست بندی نمیگه ماستش ………. ! کاملا رد کرده است .

    ۰۰
    1. بی خیال داداش
      اوضاع مدال خیلی خراب بود (البته به جز بخش موسیقی ).
      دیگه خود EA هم به عمق فاجعه پی برد و در دنجر کلوز رو گل گرفت.
      فقط DICE بوده که FPS فوق العاده خوبی ساخته.

      ۰۰
    2. دنجر کلوز فقط تنها مشکلی که داشت یکم بد شانش بود وگرنه اگه اون مشکل وجود نداشت اوضاعش الان خیلی بهتر بود (بازم به قلنبگی جیب اکتیوژینیا نمی رسید)
      وگرنه چیش از نظر گیم پلی از کال کمتر بود؟
      فقط مرحله ماشین رانی کال رو با مدال مقایسه کن همه چی دستت میاد …

      ۰۰
    3. منظور از بدشانسی چیه؟!
      این دوستان دنجر کلوز یکی از با سابقه ترین IP هایه FPS + یکی از قدرتمندترین موتور هایه بازی سازی + پشتیبانی یکی از بزرگترین ناشران دنیا گیم رو در اختیار داشتن(که خیلی هم بازی رو هایپ کرد) .اما نتیجه چی شد ؟ :|

      ۰۰
    4. اولا این IP نسبتا با بازی قبلی بدنام شده بود پس خیلی نمی شه از این نظر بر این بازی ایراد گرفت فراست بایت ۲ هم که هربازی باهاش ساخته شد یا بهینه نبود یا یه سری مشکلات دیگه داشت ،پس می شه گفت کمی بد اقبال بود
      متا و فروش هم سر مشکل فریم ریت پایین اومد پس از این لحاظم رفته تو دیوار

      ۰۰

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر