«ندای وظیفه: ارواح» با رزولیشن ۱۰۸۰p بر روی PS4 و ۷۲۰p بر روی XboxOne اجرا خواهد شد
Mark Rubin تهیه کننده بازی «ندای وظیفه: ارواح» به شایعات مربوط به رزولیشن این بازی پایان داد. او تایید کرد که این بازی بر روی XboxOne با رزولیشن ۷۲۰p و بر روی PS4 با رزولیشن ۱۰۸۰p اجرا خواهد شد. همچنین مشخص شد بازی بر روی ۲ کنسول ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد.
پیش از این سونی رزولیشن این بازی را ۱۰۸۰p اعلام کرده بود اما در مورد XboxOne شایعات زیادی به راه افتاده بود که Mark Rubin به این شایعات پایان داد.
«ندای وظیفه: ارواح» در زمان لانچ PS4 و XboxOne در دسترس خواهد بود.
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
واقعا عجیبه سر Ryse سطح کیفی ۹۰۰p اجرا میشه و Forza 5 هم با اون گرافیک فک بر انداز ۶۰ فریم و ۱۰۸۰p اون وقت CoD باید ۷۲۰ باشه ؟!
خــاک بر ســر تیم طراح X1 و خــاک بر ســر IW و Dice !
باید صبر کرد و دید سر بازی های بعد از لانچ اوضاع چه طوری میشه . . . مثلا اگر قرار باشه ویچر ۳ هم همین طوری باشه دیگه باید تیم طراح رو از دم تیغ گذروند یه کنسول طراحی کردن که فقط فرست پارتی ها می تونن براش بازی بسازن !
ترن تن از زمان لانچ فورتزا ۴ داره رو فرتزا ۵ که انحصاری هس کار میکنه. وقت بیشتری داشته برای یه پورت خوب :roll: .
پورت؟!
علاوه بر فورتزا که انحصاری هستش FIFA ، UFC و NBA 2K14 هم ۱۰۸۰ هستن!
آخه COD یه بازی ۷۲۰p هستش که گرافیکش در حد بازی های آخر نسل ۷ هستش :/
حالا میفهمم که چرا اسم XBONE رو میخواستن بذارن ۷۲۰ :mrgreen: اگه بازی لانچ اونم از نوع COD رو اینطوری شه دیگه هیچی …
:lol: :lol: :lol:
خوبه که تفاوت ها داره از همین اول کار مشخص میشه :-s
بیا وقتی فنای خودشونم دارن میفهمن دیگه من چی تلاوت کنم
خاک تو سر دان متریک، این اتفاقا توی لانچ برای کنسولی که هم سخت افزار پیچیده ای داره هم ضعف سخت افزاری داره فکر نکنم دور از ذهن باشه، البته دلیل دیگش هم می تونه دیر تحویل دادن dev kit ها توسط مایکروسافت به سازنده ها باشه همینطور پورت های سریع این بلا رو سر بازی ها آورده، منتظر موج دوم بازی های مولتی پلتفرم هستم. بعد یه نگاه گراف کال آو که نسل قبلی می زنه :/ اشتباه نسل قبل سونی رو مایکرو این نسل مرتکب شده |:
پ.ن: یه نگاهی به گرافیک فوق العاده فورتزا ۵ بندازید، ۱۰۸۰p@60fps هست تازه
________________
اول نسلی تو مولتی هوتوتو ساویدیم به الک
بازی های انحصاری از استدیو های فرست پارتی اگه اعدادی غیر از ۶۰ و ۱۰۸۰ کنارشون باشه باید تعجب کرد.کاملا مشخصه استدیویی مثل Turn10 جزو استدیو هایی بوده که از همون روز اولی که پروژه ساخت X1 شروع شده در کنار مایکروسافت حضور داشته و از زیر و بم کنسول آگاهی داره.
مشکل اینه که مایکروسافت می گفت سونی هر نسل ادعای قدرت بیشتر داره
بعد کیفیت بازی های مولتی پلتفرم روی کنسول ما بهتر میشه
اما مایکروسافت احتمالا یادش رفته که استدیو های ترد پارتی بدبخت به سخت افزار کنسول علم الهی ندارن و باید زود تر از این Dev Kit ها رو براشون ارسال می کرد.
مطئنا با گذشت زمان وضع مولتی ها روی X1 بهتر خواهد شد
هى داد بى داد :lol: چه قدر زشت واقعا! کنسولى (کنسول که چه عرض کنم) که نتونه از پس بازى مثل کالاف و بتل همین ابتداى نسل بربیاد باید بره همون دنیاى تانک ها رو اجرا کنه :lol: تازه باز خدارو شکر سازنده هاى این دو عنوان طرفدار $m ان وگرنه همون ۶٠ فریم هم الان روى این کنسول نبود :دى
دنیای تانک ها واسه ۳۶۰ میاد نه وان!
فک کنم بخاطر همین بود اسم کنسول رو نزاشتن ۷۲۰ :-? سر بتلفیلد هم که همه جوره جلو PS4 داشت زار میزد ! البته همونطور که دوستان گفتن تا کارشناس های دی بازی نیان شعر هاشون رو بیان نکنن نمیشه این خبر رو تایید کرد !
فک کنم بخاطر همین بود اسم کنسول رو نذاشتن ۷۲۰ :lol: …دمت گرم داداش
دمت گرم خیلی باحال گفتی :))
برای pcچند فریمه . :-? ۱۰۸۰p :-/ میشهاجرا
روی پی سی ۴k اجرا میشه
اون از بتلفیلد این هم از کال آو دیوتی!!
البته تا وقتی که کارشناسان دیبازی تایید نکنن این خبر و خبر بتلفیلد پشیزی ارزش نداره و دروغ و خیالی بیش نیست
علی الان دوست داشتم اون میلاد ۰۲۵۵ میبود(فک کنم الانم هست نام کاربریش رو عوض کرده نمیدونم چی گذاشته) یک حالی بهش میدادیم!
خوب من حاضرم حال بده ببینیم چی کار میکنی !
باید قشنگ بهش حال بدی … (!) :lol:
کارشناس :))
دمت گرم کلی خندیدم
با تاخیر watch sagz و نیومدن gta V بر روی پی سی حال من یکی که گرفتس دیگه از سایر پی سی بازا اطلاعی ندارم و اینم نمیتونه منو تسکین بده :sad:
امیدوارم رو کامپیوترم فقط بالابیاد…حالا هر رزولوشنی که شد :((
منم همینطور… :((