«ندای وظیفه: ارواح» با رزولیشن ۱۰۸۰p بر روی PS4 و ۷۲۰p بر روی XboxOne اجرا خواهد شد
Mark Rubin تهیه کننده بازی «ندای وظیفه: ارواح» به شایعات مربوط به رزولیشن این بازی پایان داد. او تایید کرد که این بازی بر روی XboxOne با رزولیشن ۷۲۰p و بر روی PS4 با رزولیشن ۱۰۸۰p اجرا خواهد شد. همچنین مشخص شد بازی بر روی ۲ کنسول ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد.
پیش از این سونی رزولیشن این بازی را ۱۰۸۰p اعلام کرده بود اما در مورد XboxOne شایعات زیادی به راه افتاده بود که Mark Rubin به این شایعات پایان داد.
«ندای وظیفه: ارواح» در زمان لانچ PS4 و XboxOne در دسترس خواهد بود.
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
دلم برای طرفداری x1 میسوزه چی می کشن از دست این شرکت اخه دیگه کد چرا روی ۱۰۸۰ اجرا نمیشه ؟؟!! واقعا باید یه کف مرتب زد به افتخار مایکرو :lol:
خیلی عجیبه؟!
دیگه گرافیک نسل هفتمی cod چی هست که X1 توانایی اجرای ۱۰۸۰P رو نداره!!! :roll:
به غیر از ضعف سخت افزاری X1 (نسبت به PS 4 ) احتمالا طراحی پیچیده هم داره این کنسول (X1 ) که کار رو واسه استدیو ترد پارتی سخت کرده.
فکر کنم حرف عمو دان که از همون اول گفت برید سراغ ۳۶۰ درست بود ! :lol:
من حرفی ندارم فقط خطاب به هواداران مایکروسافت بگم که ما رو هم در غم خود شریک بدونید :sad: …الان شایان میاد میگه رایز رایز رایز :))
نه دیگه مسعود اون تو این خبرا پیداش نمیشه که!
خب مثل اینکه ماکرو شدیدا زده جاده خاکی… :roll:
البته اینکه تو این بازی ها ضعیف تر عمل کرده قطعا مربوط به سخت افزار ضعیف تر نمیشه چون این بازی ها در حدی نیستند که بخوان کنسول هایی رو که مثلا قراره تا ۷-۸ سال دیگه ساپورت بشن به چالش بکشن.
ولی به هر حال در نهایت داشتن سخت افزار ضعیف تر نسبت به رقیب در انتهای نسل کار دستشون خواهد دارد :!:
تازه اولشه. ببین چندتای دیگه قراره ۷۲۰p باشه. اون از ryse انحصاری که ۹۰۰p اجرا میشه اینهم از cod مایکرو تا الان چی کار می کرده معلوم نیس
یعنی x1 اینقدر ضعیفه؟!
:(( :(( :(( :(( :(( :(( :(( :(( :(( :((
اینجاست که باید گفت ps4 پدر xbox one است.
بچه دبستانی ها هم میدونن که ۴>1 !!!!!!
ولی در کل خیلی به سونی تو این نسل امیدوارم.
یک حسته نباشید جانانه به میایکروسافت برای خبر های شگفت انگیزی که پشت هم از شاهکارش به گوش میرسه!زورش به ۱۰۸۰ اجرا کردن کد هم نرسید ملت سر رایز بحث میکردن!
یادته مایکروسافت قبل E3 گفته بود: “سونی را در E3 خواهیم کشت” (خخخخخخخخ)
یعنی فک کن دستگاه هنوز نمیتونه یه بازی با موتور نسل قبلی رو ۱۰۸۰ اجرا کنه ! وقتی به موتور های نسل بعد برسه فک نکنم همون ۷۲۰ هم بده ! تازه دلیل اینکه انقدر دیر این خبر رو اعلام کردن این بود که سازنده های کد داشتن خودشون رو میکشن ۱۰۸۰ بشه !
cod:bo2 روی wiiu 1080 اجرا شده بود!
حقیقتش دلم واس میسوزه!خیلی داره ضـایـع میشه!گناه داره!شرمت یزرگیه زشته اینطوری داره له میشه!
لازمه یه نکته رو همین جا مشخص کنم. )
دوستان موتور بازی عوض شده و جناب مارک رابین این طور توضیح دادن که: “چون ما قرار نیست با انجین خودمون بازاریابی کنیم و اون رو به کسی بفروشیم پس لازم نمی بینم که بیایم و هر ساله نام موتور خودمون رو عوض کرده و عدد کنارش رو هرسال یکی بیشتر کنیم”(بد تیکه ای به دایس انداخت
یه سری از ویژگی های جدید این انجین به شرح زیر هست:
نورپردازی HDR و سیستم صوتی بازی هم مجهز به ADSR شده. البته اینها تنها دو تا از ویژگی های جدید این موتوره که من ازشون خبر دارم.
————
کمپین استقبال از Call Of Duty : Ghosts
تنها ۴ روز تا انتشار طلایه دار باقی مانده
COD TEAM
Remember, remember
the fifth of November
تازه دوتا هم خورشید داره!
علی جان هر چند می دونم در جریان هستی ولی به خاطر روشن شدن موضوع باید بگم: این تریلر مال خیلی وقت پیشه و ۱۰۰% تا زمان انتشار این موضوع بر طرف خواهد شد. البته ممکنه اون پرتو سمت چپ، ناشی از بازتابش از سطح یه شی دیگه باشه مثل هلیکوپر یا نوک کوه یا نمی دونم ساختمون بلند.
از اون زاویه شما دید کاملی نسبت به محیط بازی نداری پس کاملا ناعادلانست که این موضوع رو اینطور بیان کنی.هرچند می دونم شما گل تر از این حرف هایی و قصدت از گفتن این حرف تنها شوخی و کل کل دوستانست.
————-
کمپین استقبال از Call Of Duty : Ghosts
تنها ۴ روز تا انتشار طلایه دار باقی مانده
COD TEAM
Remember, remember
the fifth of November
یگه خدایی سوتی بود دیگه!نمیشه با نظریه های تخیلی باتاب هلیکوپتر و انعکاس نور از پارتیکل های جو و… روپوشی کردش!
موتور هم همونه یکم دستکاریش کردن!کلا اکتی حال نمیکنه زیاد خرج کنه بیشتر ترجیح میده پول دربیاره تا خرج کنه! :roll:
اون تیکه هم بیشتر به کرای انجین میخوره تا دایس!چون کرای انجینه که به بقیه هم فروخته میشه.
اتفاقا اون تیکه مخصوص دایس بود.لامصبا هنوز رس فراس بایت ۲ رو نکشیدن نسخه سومش رو، رو کردن که همون نواقص و اشکالات نسخه دوم رو هم داشت.از طرفی همه استدیو های داخلی EA رو مجهز به این موتور کردن.عیب هایی که من تا به الان از این موتور دیدم : غیب شدن در و دیوار بعد از تخریب، عکس العمل های عجیب گیاهان هنگام وزش باد و… و پردازش نامناسب لباسها.در هم روی اشیا هم وجود داشت که البته همه بازی ها گرفتار این مشکل هستن.
خوب علی اقا فراست بایت ۳ هم همون فراست بایت ۲ که ۸۰% تقویت شده اینو که قبل از رونمایی بتل ۴ و فراسبایت ۳ گفتن و خبرش رو هم تو سایت گذاشتن
آفرین ALFA جان.مارک رابین هم توی مصاحبش گفته بود بیاین با خودمون رو راست باشین هیچ کس برای ساخت نسخه بعدی موتور پایه ی بازی هاش از صفر شروع نمی کنه.
کلا خیلی این بشر رو دوست دارم.
اره دقیقا خودمم میخاستم همینو بگم ولی فراست بایت انجین خیلی خوب و بهینه هست نسبت به خوروجی که میده اما یه سری عیب و ایراداتی داره که از فراست ۲ وجود داشت و تویه فراست ۳ هم هست مثلا من امروز نشتم بازی کردم همینجوری محض تفریح اومدم به بدنه یه مجسمه ای با شات گان بهش تیر میزدم وقتی بدنه کامل خورد شد سره مجسمه بین زمین اسمون رو هوا ملق بود طبق قاعده باید سرش بیئغته زمین اما اینجور نشد تازه بعد یه ثانیه بدنه مجسمه خود به خود درست شد عین اینکه اطلا بهش تیری نزده باشی
خب کرای انجین هم هی شمازش عوض میشه و به بقیه شرکت ها هم میفروشه!به اونم میخوره!
هر موتوری مشکلات داره.این هم مستثنی نیست!در ضمن فراست بایت ۲ به اندازه ی کافی خوب بود و نیازی چنانی به تغییر نداشت اون رو با موتور ذغالی کد مقایسه نکنید!
اوه اوه.
چه میکنه این کنسول نسل هشتم مایکرو،
حالا جای شکرش باقیه۴۸۰p تحویل ملت نمیده.
مطمین باشین این کنسول به درد همه میخوره الا گیمرها