نسخه «پلی استیشن ۴» عنوان «ندای وظیفه: ارواح» افت فریم شدید دارد
نقد های عنوان «ارواح» منتشر شده اند طبق این نقد ها نسخه «پلی استیشن ۴» بازی افت فریم شدیدی دارد. این خبر خوبی برای طرفداران پلتفرم سونی نیست.
«ارواح» بر روی PS4 با رزولیشین ۱۰۸۰p اجرا می شود اما طبق نقد های مختلف منتشر شده این نسخه از بازی افت فریم شدیدی دارد و روی یک فریم ثابت نمی ماند.
در ادامه به مشکلات بخش فنی نسخه پلی استیشن ۴ بازی می پردازیم:
«جویستیک» به نسخه PS4 «ارواح» نمره ۷/۱۰ را داده است و منتقد در مورد مشکالایت فریم ریت نسخه پلی ۴ صحبت کرده است،نسخه Xbox 360 این قابلیت را دارا است. کلید اصلی موفقیت سری COD این بوده است که همیشه بر روی ۶۰ فریم بر ثانیه ثابت می ماند. ورژن پلی ۴ بازی شامل مشکلات بسیار جدی در این بخش می شود به خصوص زمان اجرای افکت های گوناگون به شکل همزمان. به عنوان مثال من زمانی که بازیابی می کردم خودم را در بازی در حالی که نسخه پلی استیشن ۳ و Xbox 360 بسیار خوب اجرا شد ورژن «پلی ۴» مشکل جدی داشت. افت فریم جلوی لذت بازی را می گرفت.”
همچنین IGN گفته است:
“بر روی نسل حاضر «ارواح» بسیار خوب است و کنسول ها کیفیت یکسانی دارند اما ورژن پلی ۴ شامل افت فریم در بخش تک نفره می شود.”
EDGE «ندای وظیفه» را بر روی «پلی استیشن ۴» نقد کرده است و نمره ۷/۱۰ را داده است، طبق اعلانات این مجله قسمت فنی بازی شامل مشکلات زیر می شود:
“شاید ورژن «پلی ۴» بازی بر روی رزولیشین ۱۰۸۰ اجرا شود اما افت فریم قبل از چکپوینت ها کاملا واضح است اما تاثیری در گان پلی ندارند.”
GiantBomb همچنین گفته است:
“در اصل، نسخه پلی استیشن ۴ افت فریم قابل ذکری دارد که بسیار شدید است. این افت فریم زمانی که دود بسیاری وجود داشته باشد و افکت های گوناگون نیز اجرا شوند رخ می دهد.”
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
زیاد مهم نیست!
من واقعا نمیدونم بجای اینکه انقد این بازی رو از نظر گرافیک ترول کنید یه کم در باره ی داستانش، نظر بدید
ممنوم …
داستانش هم یه گندی مثل گیمپلی و گرافیکش. :lol:
یعنس این همه اخبار منفی. از xbone منتشر میشد یکیش نیومد رو این سایت … بعد اولین خبر منفی برای ۴ ببین به سرعت برق و باد منتشر شد …
یا این افت فریم به حدیه که به راحتی با چشم مشهوده که اونم باید زیر ۳۰ فریم بیاد
غیر از این یاشه مضخرفه … و من فقط در این زمینه حرف دیجیتال فاندری رو قبول دارم که با دستگاه ها پیشترقته و تست های تخصصی نوسان فریم رو مشخص میکنه …
بعد این رو ما هم بزاریم پای طوطیه … یا کم کاری. نه ..وقتی ۱۲۰ درصد پیکسل بیشتر داشته باشی ..فریم نصف هم شه چیز عجیبی نیست
هم اخبار خوب اومد هم بد شما کوری احتمالا…
پس بااین نتیجه امسال بتل کد رو زد زمین.من همه کد هارو بازی کردم همشو ولی با این اوصاف امیدی بش ندارم.انصافا بتل ۴ شاخ بود.خیلی ازش خوشم اومد