دو نمره از بازی Fighter Within منتشر شد ; شکستی دیگر ؟

در ۱۳۹۲/۰۹/۰۴ , 14:06:12

اولین نمره ی بازی  Fighter Within , انحصاری Xbox One و مخصوص کینکت منتشر شد و این نمره را سایت معتبر IGN منتشر کرده است . این سایت به این بازی نمره ی ۲.۷/۱۰ را داده است و از مشکلات زیاد بازی از جمله داستان غیر معقول و گیم پلی نا هماهنگ با کینکت و نا امید کننده ی این بازی یاد کرده است . سایت Hardcoregames نیز به نقد این بازی پرداخته است و نمره ی ۳/۱۰ به این بازی داده است . این سایت نیز مشکلات این بازی را بخاطر ناهماههنگی آن با کینکت اعلام کرده است . این بازی که  ناشر و سازنده اش یوبی سافت می باشد به طور انحصاری برای Xbox One و در روز لانچ این کنسول منتشر شد .

 


75 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

  1. بازی‌های اونلی سنسور حرکتی‌ حالا حالا‌ها چیزی نمیشین. اینم اونقدر نابود بوده که مایکرو اصلا روش مانور نده، مثل اینکه این نسلم باید اینجور گیمها رو تحمل کر د.
    اتفاقی یاد بازی ترسناکی افتادم که قرار بود ۲۰۱۳ برا ps4 برا کنترلر موو بیاد. چی‌ شد خبری ازش نیست؟ until dawn

    ۰۰
    1. منظورمو درست برسونم
      این بازی‌های فایتینگ یا هر سبکی که علنا شبیه ساز حرکات بدن تو صفحه نمایش هستند مد نظر بود. آخه چه فازیه وقتی‌ قراره فنون رو اجرا کنی‌، خب جداً بشینین همو یه فس بزنین!
      یا rise of nightmare یا fable journy اصلا بعد یه مدت خسته میکنه آدمو. این سنسور‌ها باید کنار دسته بازی باشن نه فقط صرفا تنها.
      در مورد wii هم بازی‌های تاپش همه با دسته یا دسته + سنسور بودن.

      ۰۰
    2. در کنار دسته بازی هم چیزی نمیشن ! همین استدیو سازنده دارک سولز یدونه ساخت برا کینکت که دسته و حسگر جفتشون مکمل حساب میشدن ! اتفاقا تریلر رونماییش هم کرک و پر آدم رو میریخت ! اما زمان عرضه یک و دویی بود که نسارش (نصار؟ نثار؟) کردن !
      در کل جز رقص و پارتی گیمز چیز دیگه ای از سنسور های حرکتی انتظار نباید داشت ! اصلا فلسفه وجودشون همین بوده ! بخاطر همین میگم ۱۰۰ دلار اضافه برا کینکت پول زوره !

      ۰۰
    3. البته سازنده دارک سولز هم خود دارک سولز رو حذف کنیم بقیه بازیاش کلا مالی نیستن. مثل Armored core V یا ninja blade

      هر چند تو اکثر بازیایی که هم از کینکت و هم از دسته استفاده میکنن فقط از میکروفون کینکت استفاده میشه و همین! ولی خب الان که کینکت رو هر ایکس باکسی هست قطعا طیف وسیع تری از بازی رو برای کینکت شاهد خواهیم بود!!

      ۰۰
    4. نه اون بازی دست و دسته باهم بودن :/ مثلا توی ربات بودی وقتی داشتی به فا*ک میرفتی اهرم فشار و این چیزا رو با دست باید جا به جا میکردی یا وقتی در معرض منفجر شدن بودی باید با دست خودتت دکمه مورد نظر برای خروج اضطراری رو میزدی :/ واقعا تریلر خفنی بود !
      درمورد بند دوم هم بگم که نسل قبل کینکت بیش از ۲۰ ملیون فروخت ! هیشکی چیزی براش نساخت ! اینجوری که شما میگی یعنی ما باید پول بدیم تا اونا یه چیزی بسازن ! در صورتی که اصلش اینه اونا یه چیزی بسازن ما پول بدیم :/ کیک استارتر که نیست !

      ۰۰
    5. هر جور حساب کنیم الان شرایطش خیلی فرق میکنه. تکنولوژیش دیگه برای سازنده ها تازگی نداره و اشنا شدن باهاش. دقت دستگاه خیلی بهتر شده و هم اینکه خیلی همه گیرتره.دیگه سازنده برای ۱ طیف خاص بازی نمیسازه و میدونه هر کی ایکس باکس داره کینکت هم داره! پس قطعا سازنده های بیشتری جذبش میشن.

      ۰۰
    6. “علنا شبیه ساز حرکات بدن تو صفحه نمایش هستند مد نظر بود.” یعنی کلا کینکت بدرد نمیخوره؟! بیس کینکت همینه.
      اینکه فقط در کنار دسته باشه زیاد جالب نیست (به نظر من) این سنسورا واسه اینه که دسته در کار نباشه ، خودتو حرکت بدی هدفش اصلا همینه اتفاقا اگه درست اجرا بشه میتونه خیلی هم جالب باشه مثل همین بازی های رقص و پارتی ولی خب فقط همینا خوباشن. ایده ی کلی خوبه فقط اشتباه داره اجرا میشه.
      نمیشه اشکال از سنسورهای حرکتی گرفت ، بازیسازها علاقه ای زیادی بهش نشون نمیدن

      ۰۰
    7. آدمش پیدا نشده
      یکی‌ مثل کوجی با یه مموری کارت و دو تا جای اسالت دسته رو ps1 کاری کرد جلو tv سکته ناقص کنی‌ با شکوندن اون دیوار چهارم معروف. حالا اینکه کینکته و قابلیت تشخیص اینکه کی‌ جلوشرو داره.
      حالا چشمه‌هایی‌ رو کینکت میاد ببینین.

      ۰۰
  2. یعنی اگه این بازی امتیاز بالای ۴ میگرفت باید تعجب میکردیم! :mrgreen:
    کینکت و ایکس باکس وان و مبارزه؟! :lol:
    آر یو فاکینگ کیدینگ می؟ /:)
    اصلا روایت داریم بازی که زیر ۳ نگیره لانچ ایکس باکس وان نیست! :lol: :lol:

    ۰۰

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر