نمراتAssassin’s Creed IV: Black Flag – Freedom Cry
همین طور که می دانید Assassin’s Creed IV: Black Flag در ابتدا دارای یک DLC است که ماجرای برده سیاه پوستی که توسط کنوی پدربزرگ ! آزاد شد را روایت می کند که با چه چالش هایی برای یک اساسین در جلوی راه خود می بیند اما نمراتی که منتشر شده اند ، نشان از یک DLC خوب در حد نام نسخه جدید این سری بازی ها ندارد این بسته الحاقی در December 17 برای کنسول های خانگی و ۲ روز بعد برای PC منتشر شد
Destructoid ۸.۵
Post Arcade (National Post) ۷.۵
Digital Spy 6
Gamespot ۶
این بازی با دو نقد متوسط و ۲ نقد خوب دارای متای ۷۱ می باشد
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
باید اینو بگیرم باحاله :-? من هنوز متنو هم نخوندم
هر چی نگاه می کنم به نظرم این سیاه پوسته شبیه شخصیت اصلی The Book Of Eli در اومده!
نمرات DLC ها هم معمولا پایین میشه و توی همین حدود نمره می گیرن…
تشکر
دنزل واشنگتن!
اسم بازیگر رو یادمه
اسمش توی فیلم رو یادم نیست
———————————
Waiting For V,82 Days
اسمش الی هست دیگه! :wink:
خودت داری میگی دیگه سجاد جان!کتاب Eli!
خیلی خوبه.برای یه dlc زیادم هست.
نمرات برای یک دی ال سی همچین بد هم نیستنا…اون سلاح که تو دستشه چه باحاله!اسمش هم زیباست…فریاد آزادی…
همین دیروز داشتم به AC با شخصیت سیاه پوست فکر می کردم الان اینو دیدم ۸-O
——————————
نمرات برای DLC خوبه
واو اون قمش باید خیلی خفن باشه =D
الان اون چهار نفرو با یه شلیک تر کوند؟ :-?
نمره ها هم که زیاد نیست ولی تا اینجا برای یه DLC خوبه
الان کم کم دارم AC IV: Black Flag رو ادامه میدم. الان که یه کم دقت مى کنم مى بینم بد هم نیست. حالا ببینیم این DLC چه مى کنه.
فکر نمیکنم چیز جدیدی داشته باشه. اساسین سیاه پوست خوب نیست . باور کنید نژاد پرست نیستم ولی ادوارد خیلی بهتر بود. :-|
دیگه کم کم داره سری اساسین خسته کننده و یک نواخت می شه
الآن فرق نسخه جدید و نسخه قبلی چی بود ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
فقط گرافیک بهتر شده
(ولی این نظر شخصی هست که گرافیک توی فارکرای ۳ خیلی بهتر بود )
کمبو ها هم مثل قبل اتوماتیک اجرا می شوند
باگ های زیاد هم یک چیز عادی شده
دریا نوردی هم تقریبا مثل قبل است
بزرگی محیط هم به درد خودشون می خوره که فقط یک نقشه را بزرگ کردند
تو شخصیت پردازی هم که کلا بی خیال یک شخصیت درست حسابی شده اند و همش درجا می زنند و حرکت حلزونی خودشون را ادامه می دهند
این هم شده مثل کالاف بذار دو سال دیگه یک سقوط کامل داره و یوبیسافت مثل شتهزاده ایرانی یک استراحت بلند مدت بهش می ده
با هر حرفی که موافق باشم با این که گفتید دریانوردی مثل قبله شدیداً مخالفم! تنها نسخه ای که کشتیرانی داشت به جز بلک فلگ، نسخه سوم بود که اون بسیار ساده و نه در حد آپگریدهای نسخه ۴! اصلاً لذتی که جنگیدن با جکدا(و) توی این نسخه وجود داشت تو نسخه ۳ نبود. توی نسخه قبل من خدا خدا میکردم مبارزه کشتیهاش سریعتر تموم بشه از بس ابتدایی بود! درباره گرافیک هم بگم بافتهای عالی، رنگ های زیبا و نورپردازی گرم و محیط پویا خودش پیشرفت خوبی بود نسبت به قبل.
ولی با شخصیت پردازی موافقم دیگه خبری از اون شخصیتهای جذاب مثل اتزیو و یا الطایر نیست و بازی از مسیر خودش دور شده…
بله صد در صد آپگرید ها بهتر شده تو کشتیرانی ولی اون فقط برای ۶ تا مبارزه اول لذت بخشه و بعد از ۱۰ تا دیگه روند خسته کننده می گیره که هی باید تیر بزنی و شاید مشکل از این باشه که نبود یک درجه سخت در بازی احساس می شه
در مورد گرافیک ولی خودتان ببنید که کیفیت را فدای بزرگ کردن نقشه کردن که همون طور که گفتم الکی بزرگ شده برای مثال گرافیک تو فارکرای ۳ که یک سال پیش اومد بهتر بود یا این یکی
والله با توجه به بزرگ کردن نقشه باز هم تونستن گرافیک رو تا حد مطلوبی بهبود بدن. اصلاً زمانی که شما به امواج آب خیره بشید متوجه میشید که جلوه آب و تکسچرهاش و حتی شبیه سازی فیزیک تو بازی یه سروگردن بالاتر از نسخه های قبلی و حتی فارکرای۳ بود. یعنی فقط آنچارتد از نظر تکسچر آب میتونه با این بازی مقایسه بشه!
بله زمانی نقشه بزرگ است که مثلا ۲ نوع مکان جید بزارن تو بازی مثلا مکان کتابخانه یا سالن مسابقات رزمی (مثلا) نه این که ۱۰ تا جا برای خرید و فروش اسلحه بذارن
در رابطه با گرافیک نباید فقط از بعد هنری نگاه کرد برای مثال در زمینه باگ ها فارکرای ۳ خیلی بهتر عمل کرده
درست میگید، اما خب با اون نقشه ی بزرگ باگ نداشته باشه باید تعجب کرد. مطمئن باشید که وقتی ویچر۳ بیاد باگ کم نخواهد داشت!
و این نکته رو هم باید در نظر داشته باشید که یوبیه و باگ عناوینش! :mrgreen:
نسخه چهارم وقعا پیشرفت داشته بود من خودم از اون کسانی بودم که با نسخه سوم مشکل داشتم و حتی بیش تر از ۶ ساعت هم نسخه سوم رو تحمل نکردم ولی نسخه چهارم واقعا از همه جهت پیش روفت داشت مثلا تو کدوم بازی دزد دریایی بودن به این خوبی در اومده ؟؟
گیم پلیش هم متحول شده بود البته شاید برخی از عناصر قدیمی درش مانده بود ولی فیزیک بازی کامل تر شده بود گیم پلی دریاییش رو هم همه می دونند
کلا اگه تا الان تجربش نکردی حتما امتحانش کن . چون حتی بودن در شهرش هم جالبه .
۶ ساعت ؟
من یک ساعت هم تحمل نکردم shift + delet
(ولی این نظر شخصی هست که گرافیک توی فارکرای ۳ خیلی بهتر بود )”
با همین جمله خودتو رو بردید زیر سوال! چرا؟ فار کرای ۳ چه ربطی به فرقه اساسین ۴ داره؟ اینا مگه تو یه سری هستند! مثل این می مونه که بیایم گرافیک یه بازی شوتر سوم شخص مثل گیرز رو با جورنی مقایسه کنیم!
“ین هم شده مثل کالاف بذار دو سال دیگه یک سقوط کامل داره و یوبیسافت مثل شتهزاده ایرانی یک استراحت بلند مدت بهش می ده”
سقوط کامل؟ مطمئنی؟ ببین غزیزم یوبی سافت رو این سری اش خیلی حساسه و هر بار داره یه شخصیت جدید و یه مکان جدید و یه دوره جدید و … یه نواوری جدید داره؟ نواوری نسخه ۴ چی بود؟ کشتی ای به اسم جک دا بود که شده زندگی من !
بازی شخصیت درست و حسابی نداشت؟ چرا داشت خیلی خوبم داشت! از بونت بگیر تا هورنی گولد و ثچ و خوده ادوارد کنووی که لحظه لحظه باهاش زندگی کردم!
اما
کدوم بازی پیدا میشه که اپن ورللد باشه، مخفی کاری داشته باشه، سکو بازی داشته باشه، ماموریت های فرعی درگیر کننده داشته باشه، حس ماجراجویی بده بهت، نبرد دریایی و کشتی رونی و دزد دریایی بازی و اساسین بازی و داستان فراماسونی و گرافیک فوق العاده و …. همه اینها رو با هم یه جا داشتته باشه؟
متاسفانه فرانچایز شاهزداه پارسی پتانسیل ساخت نسخه جدید رو نداره و اگه هم یوبی سافت زمانی یه نسخه جدید از این سری رو بسازه فقط در حد شخصیت های جدید و داستان جدید همون سکو بازی قبل و پزل سالوینگ قبل رو داره و در یه کلام این فرانچایز جای پیشرفت نداره برای همینم یوبی سافت سراغش نمی ره!
اولا منظور من از مقایسه با فارکرای موتور گرافیکی بود که استفاده شده بود و چه جوری ازش استفاده کردند
من یکی از طرفدار های AC بودم اما نا امید شدم چرا چون که دیگه اون هیجان قبل را نداره و نسخه بعدی هم که چه جوری باشه قابل پیش بینی است
در مورد این که گفته بودم سقوط می کنه حق با من است چرا چون فقط در مورد یک بازی ماجراجویی صدق نمی کنه برای همه سبک ها اگر می بینی عناوینی مانند Skyrim یا ویتچر موفق هستند چون سازنده عجله نداره و سعی نداره که هی پتانسیل را خالی کنه و به جای جهش های کوچک به جهش های بزرگ فکر می کنه
در رابطه با شخصیت ها هم بگم که در تاریخ این سری هیچ شخصیت منفی ماندگاری در ذهن نیست و فکر کنم که شما هم قبول داشته باشید
در رابطه با شخصیت ها هم بگم که در تاریخ این سری هیچ شخصیت منفی ماندگاری در ذهن نیست و فکر کنم که شما هم قبول داشته باشید”
اصلا به هیچ وجه! المعلم! چزاره و رودریگو بورجیا اینا هنوز صداشون رو در یاد دارم من شما چطور می تونی بگی هیچ کس در ذهن نمی مونه!
در مورد این که گفته بودم سقوط می کنه حق با من است چرا چون فقط در مورد یک بازی ماجراجویی صدق نمی کنه برای همه سبک ها اگر می بینی عناوینی مانند Skyrim یا ویتچر موفق هستند چون سازنده عجله نداره و سعی نداره که هی پتانسیل را خالی کنه و به جای جهش های کوچک به جهش های بزرگ فکر می کنه”
این قمت از حرفت رو که اصلا متوجه نشدم چی گفتی !”
فقط همین:
یه مدته به این نتیجه رسیدم که سلیقم با سلیقه منتقدین Destructoid خیلی همخونی داره! :mrgreen: